Miksi monilla naisilla on niin iso emätin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40v mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jiihoo";29985434]Tämän kirjoittaja on selvää ainesta Darwin-palkinnon tavoittelijaksi. :D[/QUOTE]

No tämän kirjoittaja taas ei.

Koska jos tämä systeemi perustuisi darwinismiin millään lailla, pitäisi tämän vaihdon tapahtua lisääntymistä ennen eikä sen jälkeen.

Mieti hetki, ehkä snaijaat. Tai sit et.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29985460:
Ok, good for you. Mutta miten tämä liittyi minun tekstiini (jota siis lainasit)?

No kuuleppahansie. Enpä tajunnut minäkään ollenkaan miten se lainaamani teksti (sinun) liittyi aloitukseen.

Eikä muuten ole ensimmäinen kerta.

Joten ihan ollaan sitte samoil viivoil. Jos sinä et tajuu minua, niin enpä muuten minäkään sinua...

Ja ehken muuten ole edes ainoa.

No. Siis jätin eksäni kun sillä oli liian surkee penis, liian surkee erektio, ja liian pieni järki. Ja liian avuton tunne-elämä myös.

Vaihdoin parempaan. Isompi penis, älykkäämpi mies ja muuten kaikella tavalla parempi, vaikka on huom. vanhempi kuin se edellinen.

Tietysti voin ajatella että heivaan täänkin jos sillä alkaa tökkii joku kohta. Penis tai joku muu, esim. pää. Tai kukkaro.

Hei mut tällast tää nykyaika on. Edes meitin naisten kiltteyteen ei voi enää luottaa.

:D

Teet tietysti niinkuin parhaaksi näet, mutta jos olet viimeksi ollut reilut kymmenen vuotta sitten nk. markkinoilla, niin sinulle saattaa tulla yllätyksenä, mikä on viisikymppisen naisen markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla... :(

Teet tietysti niinkuin parhaaksi näet, mutta jos olet viimeksi ollut reilut kymmenen vuotta sitten nk. markkinoilla, niin sinulle saattaa tulla yllätyksenä, mikä on viisikymppisen naisen markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla... :(

"Nainen tarvitsee miestä samalla tavoin kuin kala polkupyörää."

Niin kauan kuin rakastan ja mua rakastetaan niin elän miehen kanssa.

Kun mua ei enää huvita niin elän yhtä hyvin (ja siinä tilanteessa kukaties paremminkin) yksin.

Joten "viisikymppisen naisen markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla" ei heilauta mua millään tavalla. Olen täysin tietoinen siitä että mulla voi olla olemassa oma elämä ilman miestä. Näinhän oletin viimeksikin kun sen ns. miehentapaiseni pikkukullin jätin. En tarkoituksella miestä hakenut, vaan seksiä; yksi tapaus tähän nyt sitten vaan jäi. Mutta jos nyt toisen kerran onnistun miehestä eroon pääsemään, tuskin enää millään tavoin suostun edes hammasharjan näkemiseen miltään miehenpuolikkaalta.

Onkohan naisia edes tarkoitettu elämään miesten kanssa? Ihmettelen vaan...

Minulla on varmaan melkoinen messuhalli, ainakin liukkautta riittää vaikka muille jakaa. Siitä huolimatta aina on löytynyt sellaisia asentoja, joissa molemmat ovat nauttineet ja saaneet myös pienikaluisten miesten kanssa. Viimeisimmällä rakastajallani on keskivertoa pienempi, mutta hyvin pelittää tämän löysän värkin kanssa. Kalu seisoo monta tuntia, kun vedetään 3-4 kierrosta illan tai yön aikana.

[QUOTE="hmmm";29985040]Olishan se nyt kohteliasta edes jotain tuoda mukanansa. Kortsut? Meinaatko yöksi jäädä? Tartteeko aamupalaa olla?

Montako kertaa pystyt yön aikana?[/QUOTE]

Ok, kortsut voin tuoda. Jos on hyvä aamupala tiedossa niin voisihan sitä yöksikkin jäädä.

Kyllä tommonen kaksi kertaa on maksimi, alkaa muuten tuntumaan työltä ;) , laatu tottakai korvaa määrän. Arvaan että esim 2x30min on parempi kuin 5x1min? Aamupalan jälkeen vois sitten vielä kerran sutassa, tai luultavasti heti kun heräilee niin ei menis aamuseisokki hukkaan :)

Mulla taitaa just olla sellanen iso ja märkä :( Kun söin e-pillereita oli kuivuusongelma ja mies tykkäsi kun tuntui tiukalta. Nyt kostun niin ettei kumpikaan meistä tunne tarpeeksi ja miehellä kestää pieni ikuisuus tulla. Ja tämä ongelma oli siis jo ennen lapsia. Lantionpohjanlihaksia olen aina treenannut aktiivisesti mutta ei auta.

[QUOTE="Puff";29985630]Pienikullisten propakandaa!!![/QUOTE]

Näi o. Messuhalli huutaa tyhjyyttään prinssinakista.:D

Totta hitossa se synnytyksissä venyy, miten muuten vauvat sen läpi tulee. Mulla mahtuu vaikka koko nyrkki sisään, mutta kummasti sillä on pienemmänki munan tyydyttänyt.

Kyllä sinne tosiaan lämmittelemällä ja reenailemalla menee vaikka aikuisen pää tai jalkapallo, oon nähny.:x:D

"Kinsey Instituutin kokeiden mukaan, keskimääräinen miehen elimen pituus on noin 14 cm. Totuus on synkkä – tällainen penis ei mahdollista naisen täydellistä tyydytystä."

Mksi normaali penis ei muka olisi riittävä?

Alkuperäinen kirjoittaja a p tässä;29987030:
"Kinsey Instituutin kokeiden mukaan, keskimääräinen miehen elimen pituus on noin 14 cm. Totuus on synkkä – tällainen penis ei mahdollista naisen täydellistä tyydytystä."

Mksi normaali penis ei muka olisi riittävä?

Sillai se maailma vaan toimii...

Eihän se naisenkaan ulkomuoto luonnostaan tyydytä useimpien miespuolisten herkkää visuaalista silmää ja estetiikka-aistia. Hyvin harvalla on edes hoikkana mahdollista saavuttaa se ihanteellisin vyötärö-lantio suhde, ja tissit on aina joko väärän kokoiset tai väärän muotoiset. Naama rypistyy, tukkaan tulee harmaita ja ripset on liian vaaleet ja lyhkäiset.

Niin se vaan on että ei ole toisilleen tarkoitettuja miehet ja naiset laisinkaan...

:D

Ok, kortsut voin tuoda. Jos on hyvä aamupala tiedossa niin voisihan sitä yöksikkin jäädä.

Kyllä tommonen kaksi kertaa on maksimi, alkaa muuten tuntumaan työltä ;) , laatu tottakai korvaa määrän. Arvaan että esim 2x30min on parempi kuin 5x1min? Aamupalan jälkeen vois sitten vielä kerran sutassa, tai luultavasti heti kun heräilee niin ei menis aamuseisokki hukkaan :)

Joo sori, mä nukahdin odotelles...
Mutta siis vain 2 x 30 min? Mä oon tottunu uusien tuttavuuksien kans sellasiin 3-5x 30 min sessioihin.
Eikä se työltä tunnu ja jos tuntuu niin aika mielekästä työtä on...

Aamupala, seksiä suihkussa olisi ollut tarjolla... Kahvit ehkä sen jälkeen...

Miehen janaisen värkit ja vehkeet ON tarkoitettu lapsen tekoon ei mihinkään huvitilaisuuden hoitoon!
Jokaiselle löytyy se iki oma mies/nainen kunhan tarpeeksi pitää silmiään auki ja verkkonsa vesillä.
Sillon ei ole mitään merkitystä enää millään koolla,koon perässä juoksijat ja ulkonäkö metsästäjät jäävätkin usein yksin ja siten itkevät kun joutuvat ottamaan minkä sattuvat saamaan.
Jos kokoajan pitää olla huolissaan mitä on jalkojen välissä niin se alkaa kyllä käymään psyykkeen päälle,eläkää sitä elämää kun sitä vielä jäljellä on

Muistan, että reilu pari kymmentä vuotta sitten kun ensimmäisiä kertoja seksiä harrastin niin oli tiukkaa, mutta ei sittä myöhemmin. Oikeasti haluan vain tietää, että venyykö se emätin aina laajaksi 20+ ikävuosilla tai synnytyksistä?

Nykyään pitää kädellä puristaa jos tiukkaa haluaa, mutta ei se pillulta tunnu siltikään :/

Tässähän ap kertoo selityksen ongelmaansa. Tiukalta on tuntunut ekoilla kerroilla, kun ap ei ole osannut vielä yhtään naista kiihottaa, jolloin nainen on ollut kuiva. Ilmeisesti ap on runkannut itseään liikaa ja liian kovaotteisesti, jos kuvittelee pimpsan tuntuvan samalta.

Kiihottuessaan pimpsa turpoaa ja kostuu tai kastuu, jolloin myös tuntuma muuttuu pehmeäksi ja liukkaammaksi. Pieni ja kovalla kädellä runkattu kalu ei halukkaasta tavarasta saa ilmeisesti riittävää tuntumaa.

Yhteistyössä