Miksi monilla naisilla on niin iso emätin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40v mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, melko suoraa puhetta mutta se ei pane joka valkkaa. Mikähän olisi osoite ja mihin aikaan olisi soveliasta ilmestyä paikalle?

Kutsun luonteesta päättelisin ettei ole varsinaista tarvetta kukkapuskia, sydänsuklaatirasioita yms raahata mukanaan.

Olishan se nyt kohteliasta edes jotain tuoda mukanansa. Kortsut? Meinaatko yöksi jäädä? Tartteeko aamupalaa olla?

Montako kertaa pystyt yön aikana?

Kaks sormee tekee tiukkaa.

Veäppä tumppuus, saat ite määritellä miten tiukkaa on?

Itse aiheeseenhan minulla ei ole mitään sanottavaa, mutta ihmettelenpä kuitenkin tätä kiihkoa, jolla naiset pyrkivät kumoamaan sen käsittääkseni päivänselvän asian, että niitä kokoeroja on myös naisten varustuksissa ja se, että "ei tunnu missään" (todellako? ei missään eikä ollenkaan?) voi johtua ainoastaan siitä miehen varustuksen vaatimattomuudesta.

EDIT: Ai että, kun ilmaisin itseäni selkeästi. :D Jätänpä editoimatta ja katson, ymmärtääkö tuota kukaan...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29985264:
Itse aiheeseenhan minulla ei ole mitään sanottavaa, mutta ihmettelenpä kuitenkin tätä kiihkoa, jolla naiset pyrkivät kumoamaan sen käsittääkseni päivänselvän asian, että niitä kokoeroja on myös naisten varustuksissa ja se, että "ei tunnu missään" (todellako? ei missään eikä ollenkaan?) voi johtua ainoastaan siitä miehen varustuksen vaatimattomuudesta.

EDIT: Ai että, kun ilmaisin itseäni selkeästi. :D Jätänpä editoimatta ja katson, ymmärtääkö tuota kukaan...

Jospa siinä on jotakin vikaa sitte.: /

Testosteroonilla on kuulema vaikutusta peniksen tuntoherkkyyteen.

Joo, totta puhuen itsekin ihmettelen tätä hyökkäystä minkä tällä palstalla tästä aiheesta aina saa. Totta hemmetissä se on nuorella joko tiukempi tai sitten yhtä tiukka. Ei se lasten saaminen sitä mitenkään kiristä, vaikka naisen tuntoherkkyys voisikin muuttua. Mutta se onkin eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29985264:

No. Siis jätin eksäni kun sillä oli liian surkee penis, liian surkee erektio, ja liian pieni järki. Ja liian avuton tunne-elämä myös.

Vaihdoin parempaan. Isompi penis, älykkäämpi mies ja muuten kaikella tavalla parempi, vaikka on huom. vanhempi kuin se edellinen.

Tietysti voin ajatella että heivaan täänkin jos sillä alkaa tökkii joku kohta. Penis tai joku muu, esim. pää. Tai kukkaro.

Hei mut tällast tää nykyaika on. Edes meitin naisten kiltteyteen ei voi enää luottaa.

:D

No. Siis jätin eksäni kun sillä oli liian surkee penis, liian surkee erektio, ja liian pieni järki. Ja liian avuton tunne-elämä myös.

Vaihdoin parempaan. Isompi penis, älykkäämpi mies ja muuten kaikella tavalla parempi, vaikka on huom. vanhempi kuin se edellinen.

Tietysti voin ajatella että heivaan täänkin jos sillä alkaa tökkii joku kohta. Penis tai joku muu, esim. pää. Tai kukkaro.

Hei mut tällast tää nykyaika on. Edes meitin naisten kiltteyteen ei voi enää luottaa.

Mistä kaivoit? Harmittaa, kun treffi-ilmoitukseen ei voi laittaa toivelistalle isoa ja aktiivista vehjettä.

En ole itseäni pannut, joten en tietenkään voi tietää, miltä minun toosani tuntuu :). Mutta kyllä ikä ainakin sikäli veltostuttaa naista "sieltäkin", että elimistö ei enää tuota kollageenia. Se vaikuttaa ihon napakkuuteen.

Mistä kaivoit? Harmittaa, kun treffi-ilmoitukseen ei voi laittaa toivelistalle isoa ja aktiivista vehjettä.

No en ehkä voi suositella omaa metodia.

Kapakasta (ja usein ainakin pienessä) kännissä ikävuosina 37- 39 hain kavereita... Muutaman sammakon sain ns. suudella ennenkö löysin tän prinssin...

Enpä tosin tiedä onko tuo metodi yhtään sen huonompi kuin joku muu. Nettijuttuihin on hankala mennä, kun itse uskon kyllä siihen "kemiaan" eli pitää olla tietty pilke silmäkulmassa ja sitten varmaan joku, ehkä tiedostamaton, haju tai en tiedä mikä. Mutta siis, ei ne mun sammakotkaan mitään paskoja ihmisiä ollu, ihan mielenkiintoisia kokemuksia. Tää nyt jäi tähän pyöriin ja yli kymmenen vuotta on pyöritty...

Kosteus ja kiihoittuneisuus vaikuttaa tiukkuuden tunteeseen. Naisilla joilla liukastetta ei erity niin paljon tuntuvat tiukemmilta (yksilöllistä, ei riipu vain kiihottumisesta) ja sitten jos ei myös kiihotu, niin emättimen palloontumisreaktiota ei samassa määrin tapahdu ja emätin pysyy yhdynnän loppuun asti pienempänä. Muistan lukeneeni afrikkalaisesta tavasta, että naiset häpeävät liiallista märkyyttä, joka siellä isokaluisten luvatussa maanosassa vähentää miehen tuntoherkkyyttä ja hoitavat sitä talkilla, joka oli se huono asia, kun voi johtaa naisen haavaumiin.

Eli ovatko nämä nuoruuden pienivittuiset naiset oikeasti olleet sellaista nuoruuden hapuilua kun pannaan vaikkei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa (ja muutamat teeskennellyt orgasmit sinne tänne) :D.

Tämän kirjoittaja on selvää ainesta Darwin-palkinnon tavoittelijaksi. :D

Ok, good for you. Mutta miten tämä liittyi minun tekstiini (jota siis lainasit)?

No sen voin kyllä sanoa varmuudella että kellään alakautta synnyttäneellä kaksi sormea ei tee mitään tiukkaa.

Ap. kyllä se käytössä tavara löystyy, mutta kuten tiedämme, voi lihaksia sieltäkin treenata.
Ap. sulla on myös pieni, jos se on tää palstalla mainittu (13,5cm) keskivero seisokissa.

Yhteistyössä