Miksi monilla naisilla on niin iso emätin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40v mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja a p tässä;29984413:
Oikeestikko? :D Siis jätit miehesi koska sinun emätin venyi isoksi?

:D

Ja sen erektio surkastui siitä ainaseisovasta semmoiseksi kolmekymppisen "normaaliksi".

Jätin jätin. Miksen olis jättänyt? Mikäs siinä mietityttää? Eipä se enää yhdessäolo hääppöstä ole kuule jos jotain huiskaletta siellä häälyttää jonka seisiö lopahtaa ennenkuin on itte edes saanut.

[QUOTE="minävaan";29984417]Miksi monilla miehillä on niin pieni kyrpä?? jos aplla olisi iso, tuntuisi nainenkin tiukalta.[/QUOTE]

Onko teillä naisilla vikaa yläpäässäkin?

AP kysyi normaalille munalle sopivaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä;29984196:
Muistan, että reilu pari kymmentä vuotta sitten kun ensimmäisiä kertoja seksiä harrastin niin oli tiukkaa, mutta ei sittä myöhemmin. Oikeasti haluan vain tietää, että venyykö se emätin aina laajaksi 20+ ikävuosilla tai synnytyksistä?

Nykyään pitää kädellä puristaa jos tiukkaa haluaa, mutta ei se pillulta tunnu siltikään :/

Nainenhan on kuollut jos toi onnistuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on kolme lasta. ikää 32 vuotta.

Viimeisen vuoden aikana oon ollu neljän miehen kanssa. Yhdellä luultavasti sellainen normaali keskivertomuna (pienin mitä mä oon kokeillu) ja isoin oli, noh, melko iso. Kaikki miehet, myös se jolla oli se normaalimuna, oli aivan haltioissaan siitä kuinka "helvetin tiukka" pillu mulla on ja eivät voineet uskoa että kolme lasta synnyttänyt...

Ja vielä, kyllähän se iso tuntui, mutta niin tuntui se pieninkin!

Mulla on kolme lasta. ikää 32 vuotta.

Viimeisen vuoden aikana oon ollu neljän miehen kanssa. Yhdellä luultavasti sellainen normaali keskivertomuna (pienin mitä mä oon kokeillu) ja isoin oli, noh, melko iso. Kaikki miehet, myös se jolla oli se normaalimuna, oli aivan haltioissaan siitä kuinka "helvetin tiukka" pillu mulla on ja eivät voineet uskoa että kolme lasta synnyttänyt...

Ja vielä, kyllähän se iso tuntui, mutta niin tuntui se pieninkin!

Mikäli oikein muistan, niin itsekin olen tainnut kehaista jokaista sutaisemaani vittua tiukaksi... Ja naista muutenkin kaikin puolin mahtavaksi pakkaukseksi. :) Uskoisin suurimman osan miehistä toimivan näin. Harva kai haluaa olla tietoisesti moukka?

Alkuperäinen kirjoittaja plöö;29984518:
Ehkä oot käyttäny liikaa tiukkaa nyrkkiä ja vehkees on turtunu nii ettei normaali pillu tunnu enää miltään? :D

Tuo on tietysti täysin mahdollista. Mutta kerrohan hans-sedälle, mitä ovat käyttäneet ne naiset, joille se normaali penis ei tunnu enää miltään?

[QUOTE="hans";29984511]Mikäli oikein muistan, niin itsekin olen tainnut kehaista jokaista sutaisemaani vittua tiukaksi... Ja naista muutenkin kaikin puolin mahtavaksi pakkaukseksi. :) Uskoisin suurimman osan miehistä toimivan näin. Harva kai haluaa olla tietoisesti moukka?[/QUOTE]

Et ole siis moukka, hyvä niin.

Näistä yksikään ei ollut vain yhden illan pano vaan jokainen halusi uusintaa, useamman kerran. Ja jos kerran se pieninkin (ehkä arviolta 10cm pituutta ja 3cm ympärys) tuntui todella hyvältä niin voiko se silloin kovinkaan löysä olla?

Ja jos totta puhutaan, kyllä sen miehestäkin huomaa, jos pillu on tiukempi kuin mitä se odotti sen olevan...

Olin kerran luennolla, jossa gynekologi sanoi, että on käytännössä harvinaista että naisen alapään löysyys on ongelma. En tiedä, miksi se täällä sitten on joidenkin mielestä ihan vallitseva tila naisilla.

Ai niin, se jäi kertomatta, et kun kävin kerran gynellä, niin se lääkäri teki tutkimuksen ja aloitti lauseen: "Sitten kun lasten hankkiminen tulee ajankohtaiseksi..."

Ja mä olin aivan silmät teevadin kokoisena et MITÄÄHH, mullahan on jo kaks lasta...
Olen hoikka, eikä mulla ole esim. raskausarpia, joista vois päätellä et olen ollut raskaana. Eipä tuo lääkäri sitä huomannut alapäästänikään, joten ei se synnyttäminen ainakaan voi olla syy siihen, et löysyyttä on ollut. Sulla ei seiso kunnolla.

No niin, aika äkkiähän tämä keskustelu sitten asettuikn tuttuihin uomiinsa. Eli päädyttiin siihen, että vaginat ovat kaikki yhtä tiukkoja (paitsi jotkut ovat vielä tiukempia - ihan riippumatta siitä, montako lasta niiden läpi on kulkenut) ja ainoa mikä voi vaihdella, on penisten koko. Amen.

[QUOTE="hans";29984523]Tuo on tietysti täysin mahdollista. Mutta kerrohan hans-sedälle, mitä ovat käyttäneet ne naiset, joille se normaali penis ei tunnu enää miltään?[/QUOTE]

Pesäpallomailaa? :laugh:

oon synnyttänyt kolme lasta eikä mulla omastakaan mielestä piakat ole löystyneet yhtään. harjoitellut lemmenlihaksia ahkerasti edelleen. oon 31v.
outoa että sun kohdalla on ollut vaan löysyiä naisia.. :D saako kysyä lukumäärää?
onko ne naisetkin siellä 40v tietämillä?

No voihan nyt sentään, onko ap meinannu ihan hukkua liian isoon pimpsaan? Kannattais käyttää pelastusliivejä. :hug:

[QUOTE="hans";29984523]Tuo on tietysti täysin mahdollista. Mutta kerrohan hans-sedälle, mitä ovat käyttäneet ne naiset, joille se normaali penis ei tunnu enää miltään?[/QUOTE]

Värisevää kaalimatoa varmaan. :D

Mut jos jättää lelut ja nyrkit vähäks aikaa pois niin varmasti palautuu niin että normaalikin tuntuu. Ainaki jos se normaali vehje on rakkaalla kumppanilla. ;) Itellä ainaki on tärkeää se että on tunteita. Pelkkä muna ei tunnu miltään mutta jos sitä kantaa rakas mies niin... :) Rakas mies joka osaa käyttääki vehjettään.

Lantionpohjanlihaksia kannattaa tietysti treenata, miehenkin!

[QUOTE="Tiukka";29984904]Mut mulla on silti tiukka. Tervetuloa kokeilemaan.[/QUOTE]

No, melko suoraa puhetta mutta se ei pane joka valkkaa. Mikähän olisi osoite ja mihin aikaan olisi soveliasta ilmestyä paikalle?

Kutsun luonteesta päättelisin ettei ole varsinaista tarvetta kukkapuskia, sydänsuklaatirasioita yms raahata mukanaan.

Yhteistyössä