Miksi monilla naisilla on niin iso emätin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40v mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

40v mies

Vieras
Tähän ikään mennessä en ole vielä montaa tiukkaa naista kokenut. Asia tuli mieleen kun havahduin, että olen jo 40v ja kokenut kumminkin. Oma kaluni on juurikin sitä keskikokoa mitä miesten vehkeet on tutkimusten mukaan, siksi ihmettelenkin miksi yhdyntä ei koskaan tunnu "tiukalta". Useimmin emätin on hyvin kostea ja vetelä. Onko teillä naiset itse jotain määreitä miten iso "se" on? Montako sormea esim. mahtuu?

Alkuperäinen kirjoittaja näin;29984166:
Isomunaiset miehet eivät ole ikinä törmänneet löysiin emättimiin.

Juu eivät varmaan, mutta miten normaalimunaiset? Onko se joku normi, että miehellä pitää olla iso koska naisellakin on iso?

Muistan, että reilu pari kymmentä vuotta sitten kun ensimmäisiä kertoja seksiä harrastin niin oli tiukkaa, mutta ei sittä myöhemmin. Oikeasti haluan vain tietää, että venyykö se emätin aina laajaksi 20+ ikävuosilla tai synnytyksistä?

Nykyään pitää kädellä puristaa jos tiukkaa haluaa, mutta ei se pillulta tunnu siltikään :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap vielä;29984196:
Muistan, että reilu pari kymmentä vuotta sitten kun ensimmäisiä kertoja seksiä harrastin niin oli tiukkaa, mutta ei sittä myöhemmin. Oikeasti haluan vain tietää, että venyykö se emätin aina laajaksi 20+ ikävuosilla tai synnytyksistä?

Nykyään pitää kädellä puristaa jos tiukkaa haluaa, mutta ei se pillulta tunnu siltikään :/

ei veny. mulla kolme lasta ja ikää 26v ja tiukkaa on

Mullon ratkaisu sun ongelmaan, ala homoks ja jyystä vaan miesten tiukkoja peppuja. Sit ei tarvi itkee, et on liian löysää.
Mitäpä luulet, jos naiset ois niin "tiukkoja" et vain sormi mahtuis sinne, niin mitenhän se synnytys sit hoidettas?
Ja missä piireissä sä oikein hengailet? Mulla on useampi synnytys takana ja ei oo mies valitellu koskaan. Tulee aina liian nopeeta. Kunnon panomiehellä lentää laaki melkein pelkästä ajatuksesta...

Tässähän on nyt kaksi selitystä. Tietysti se venyykin, synnytyksissä tai jos on tottunut saamaa suurempaa. Mutta väittävät myös, että kiihottuessa se muotoutuu oikeampaan kokoon, eli voi laajeta tai pusertuu tiukemmin. Olisiko siis vika paitsi venymisessä myös siinä, ettet kiihota naisia tarpeeksi ennakkoon?? Miten on siis esiliekin laita??

Alkuperäinen kirjoittaja tällai;29984228:
Mullon ratkaisu sun ongelmaan, ala homoks ja jyystä vaan miesten tiukkoja peppuja. Sit ei tarvi itkee, et on liian löysää.
Mitäpä luulet, jos naiset ois niin "tiukkoja" et vain sormi mahtuis sinne, niin mitenhän se synnytys sit hoidettas?
Ja missä piireissä sä oikein hengailet? Mulla on useampi synnytys takana ja ei oo mies valitellu koskaan. Tulee aina liian nopeeta. Kunnon panomiehellä lentää laaki melkein pelkästä ajatuksesta...

Ei kai kukaan mies uskalla valittaa vaimonsa löysästä vitusta, ellei sitten halua pikaista eroa.

AP hei!
Tiesitkö että pienestä peniksestä voi kasvattaa edes vähän isomman esim. penispumpulla tms. venyttimillä? Tottakai olet katkera mut ei se oo naisten vika ettei sua oo siunattu isommalla vehkeellä..

Alkuperäinen kirjoittaja tällai;29984228:

Tarkoitatko, että naisella pitää olla venynyt jotta on hyvä synnyttää?

On muuten naisellakin peppu. :) monesti rakastelen sinnekin jotta saa tiukkaa myös.

Alkuperäinen kirjoittaja ittu näitä juttuja;29984271:
Ei kai kukaan mies uskalla valittaa vaimonsa löysästä vitusta, ellei sitten halua pikaista eroa.

Vittu vaan sullekki :)

Ei kai se nyt jumalauta tulis liian nopeeta, jos on niin ku ämpäriä panis? Hä?!
Ja tunnen kai mä itekki, et tiukkaa on, stana!

Alkuperäinen kirjoittaja a p tässä;29984324:
Tarkoitatko, että naisella pitää olla venynyt jotta on hyvä synnyttää?

On muuten naisellakin peppu. :) monesti rakastelen sinnekin jotta saa tiukkaa myös.

En, ihmettelin vaan et miten se sit onnistuis?

Mun peppu on muuten exit only:)

Alkuperäinen kirjoittaja tällai;29984348:
En, ihmettelin vaan et miten se sit onnistuis?

Mun peppu on muuten exit only:)

Sama täällä. Ja sellaisena pysyy.

Hyvin luonnistuu oman miehen kanssa, vaikka olen kolme lasta synnyttänyt. Hän sanoo usein, että minulla on "juuri sopiva".

[QUOTE="Hei";29984302]AP hei!
Tiesitkö että pienestä peniksestä voi kasvattaa edes vähän isomman esim. penispumpulla tms. venyttimillä? Tottakai olet katkera mut ei se oo naisten vika ettei sua oo siunattu isommalla vehkeellä..[/QUOTE]

Vissiin joo, mutta se käy pehmeämmäksi eikä normaalia penistä ole tarkoitettu venytettäväksi. Kuten ei normaalia pimppiäkään.

Jos et ymmärtänyt, niin aloituksessa ihmettelin miksi NORMAALI penis tuntuu liian pieneltä useimpien märässä ja väljässä vaginassa? Siihen minä en tiedä vastausta. Siksi kysyn.

Alkuperäinen kirjoittaja a p tässä;29984369:
Vissiin joo, mutta se käy pehmeämmäksi eikä normaalia penistä ole tarkoitettu venytettäväksi. Kuten ei normaalia pimppiäkään.

Jos et ymmärtänyt, niin aloituksessa ihmettelin miksi NORMAALI penis tuntuu liian pieneltä useimpien märässä ja väljässä vaginassa? Siihen minä en tiedä vastausta. Siksi kysyn.

En tiedä ollenkaan.

Kun mun eksän penis tuli liian pieneksi (synnytykset minulla, mies puolestaan vanheni siitä 18 vuotiaan erektiosta kolmekymppiseksi), vaihdoin isokaluisempaan mieheen.

Niin se vaan menee.

Varmaankin ne "normaali"kaluiset miehet pikkuhiljaa häviää evoluution kehittyessä ja isokulliset pärjää vaan paremmin. Lue vaikka tän päivän turun sanomia...

Alkuperäinen kirjoittaja a p tässä;29984369:

No mut hei, täähän on ratkaistu sillä, et hommaat pano kamuiks vain sellasii synnyttämättömii 16-20-vuotiaita.
Vai eksä saa sellasii?

En tiedä ollenkaan.

Kun mun eksän penis tuli liian pieneksi (synnytykset minulla, mies puolestaan vanheni siitä 18 vuotiaan erektiosta kolmekymppiseksi), vaihdoin isokaluisempaan mieheen.

Niin se vaan menee.

Varmaankin ne "normaali"kaluiset miehet pikkuhiljaa häviää evoluution kehittyessä ja isokulliset pärjää vaan paremmin. Lue vaikka tän päivän turun sanomia...

Oikeestikko? :D Siis jätit miehesi koska sinun emätin venyi isoksi?

Yhteistyössä