Miksi mies pakenee aina paikalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Joten kyllä, mies pystyy ihan itse vaikuttamaan tuleeko jankkausta vai ei.

Ehkä kuitenkin nainen pystyy vaikuttamaan siihen itse enemmän, että alkaako jankkaamaan vai ei...?

Kyllä, sillä onhan naisellakin jokin vastuu jankkaamisestaan oltava, kuten ylleensäkin toimistaan, reagoinneistaan, ylilyöneistään...

Huu... kokemuksesta kyllä tiedän, että muutama nainen oikeasti ajattelee noin, mutta muuten kyllä kommentti oli kepillä ampiaispesään sörhäisy :kieh:

No eikös tuossa jankkaaminen vaan jatkunut, vaikka aihe vaihtui välillä :whistle:

Huomasitko yhtään mun kysymystäni? Vastasitko ihan oikeasti mielestäsi nyt tuohon kysymykseeni eli MIKSI, et sitten vastaa seuraavaankin jankkaukseen samantien?

Kuka nyt haluaa joutua loputtoman jankkauksen kohteeksi :o

Onko sinusta jankkausta jos kysyy asian ekaa kertaa, johon et ole ikinä vastannut`?

-Ehkä sinä koet jankkauksena ihan tavallisen kysymyksenikin, vaikkei asiasta ole ikinä edes puhuttu aikaisemmin.

Turhan suurta mörköä nyt ollaan tekemässä tästä pettämisestä. Kaikki joilla on toimivat sukupuolielimet, ovat potentiaalisia pettäjiä - turha siitä on vetää sitä johtopäätöstä, että jos ei ole jo pettänyt niin varmasti tulee jossain vaiheessa pettämään!

Huom AP :attn:

mä täällä sivussa seurailen. oli oakko käydä vähän ulkona remuamassa nuppusen kanssa jotta sai päätä vähän nollattua.

Mutta olen tehnyt miehelle selväksi että jos hän pettää se on automaattisesti ero, koska en kuuna päivänä enää voisi olla onnellinen moisen ihmise kanssa. Ja samaa sanoi mies jos minä pettäisin niin ero tulisi. Että tästä asiasta ollaan samoillalinjoilla.

Joku täällä nyt olettaa et mun mies on vaan ilkeä haukkuva paska, mutta niin ei ole. Hänessä on paljon hyvääkin. Mutta hän on saanut vaan erittäin ikävät tavat j avaikutteet lapsuudestaan joista yrittää päästä eron. Yli puoleen vuoteen ei ole fyysisesti tehnyt mulle mitää pahaa ja tästä haukkumisesta yrittää seuraavaksi päästä eroon. Mutta vaikeaa tuntuu olevan, hän rakentaa siitä itselleen riidan tullen jonkinlaisen suojakilven.

*kumartaa yleisölle*

Oletko sattunut ollenkaan panemaan merkille, että mm. ketjun aloittajakin on jo ajat sitten häipynyt koko ketjusta...

So? Sää nyt ainakin kuulit asian :) ja ilmeisesti imeytyikin hyvin.

Kuka pistehemmo olet? Oletko joku musta vai joku seitsemänvuottaselibaatissa tyyppi?

Ap. Kyllä sää voisit mennä ihan yksinkin sinne vuorovaikutuskurssille, vaikkei mies sinne lähtisikään. Jos toinenkin osaa "oikeantyyliset" vuorovaikutteet, niin se auttaa tilannetta kummasti.

No eikös tuossa jankkaaminen vaan jatkunut, vaikka aihe vaihtui välillä :whistle:

Huomasitko yhtään mun kysymystäni? Vastasitko ihan oikeasti mielestäsi nyt tuohon kysymykseeni eli MIKSI, et sitten vastaa seuraavaankin jankkaukseen samantien?

Onko sinusta jankkausta jos kysyy asian ekaa kertaa, johon et ole ikinä vastannut`?

-Ehkä sinä koet jankkauksena ihan tavallisen kysymyksenikin, vaikkei asiasta ole ikinä edes puhuttu aikaisemmin.

Kyllä sä nyt mun mielestä aika pahasti jankkaat. :xmas:

No, ehkä kannattaa mennä peilin eteen ja vilkaista sinne. It takes two to tango...

:headwall:

Sitä paitsi isä- Huomaatko, että ihan itse sää jankkaat. Et ole missään vaiheessa ollut _aikuinen_ ja keskustellut varsinaisesta asiasta. Olet vaan puuttunut jo heti ensimmäisen kysymyksen lähtien siihen, että mä jankkaisin. Missään vaiheessa et ole edes puinut alkuperäistä asiaa. Ja nyt ihan itse syylistyt jankkaamiseen väittämällä, että mää jankkaisin.

Mutta tikku on helppo nähdä toisen silmässä, mutta jumalatonta parrua taas ei huomaakaan omassa silmässä..

:D

Mutta ulkopuoliset varmaan huomaavat asian.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
eli miehet itse kasvattavat pikkuasioista suuria kun eivät puhu. antavat kumppanin mielikuvituksen lentää ja kyse on esim siitä kytkimestä. sit ihmetellään kun vaimo on itkuinen, pahalla päällä ja nalkuttaa. on se kumma ettei pienissäkään asioissa voi olla rahellinen.. mieluummin ollaan hiljaa.

tää on niin totta. he itse aiheuttavat mykkäkoulullaan sen että naisella alkaa mielikuvitus lentää

Noh tässä threadissa käsitellyssä tapauksessahan mies on vastannut niihin kysymyksiin kahden vuoden aikana.

Ongelma on se että vastaus ei _tule_heti_välittömästi_kun_nainen_sitä_vaatii_

Tämä on ihan stereotypia esimerkki tyypillisestä ongelmallisesta miehen ja naisen välisestä kommunikoinnista.

Jos sitä minun _vastausta_ ei lasketa oleelliseksi sen takia että annoin sen 3-6tuntia myöhemmin niin en minäkään enää vuosien jälkeen vastaa mihinkään kysymykseen.

On turha vastata enää oikeastaan :(.

Tuntuu siltä että sinua syytetään epärehellisyydestä, valehtelusta, sinun päältä kävellään joka kerta kun tuollainen kysymys esitetään. Sinua nöyryytetään ja sinun miehisestä kunniasta ei välitetä pätkääkään.

ai niin...Huomenta kaikille.

... ja PS on siinä tangossa kovin helposti vietävissä?

Mää tykkään tanssia isä-:n kanssa tangoo. Aah, niitä kunnon kurveja ja äkkinäisiä liikkeitä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
piparisuu tykkää isästä,piparisuu tykkää isästä...*laulelee* :laugh: :xmas:

Huvinsa kullakin.

:D Onnesta tää on vaan keskustelupalsta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Noh tässä threadissa käsitellyssä tapauksessahan mies on vastannut niihin kysymyksiin kahden vuoden aikana.

Tämä on ihan stereotypia esimerkki tyypillisestä ongelmallisesta miehen ja naisen välisestä kommunikoinnista.

Jos sitä minun _vastausta_ ei lasketa oleelliseksi sen takia että annoin sen 3-6tuntia myöhemmin niin en minäkään enää vuosien jälkeen vastaa mihinkään kysymykseen.

Tuntuu siltä että sinua syytetään epärehellisyydestä, valehtelusta, sinun päältä kävellään joka kerta kun tuollainen kysymys esitetään. Sinua nöyryytetään ja sinun miehisestä kunniasta ei välitetä pätkääkään.

no miksei sitä voi vastata heti vaan vasta 6h päästä? tai jos ei tiedä vielä vastausta niin sanoa että annat sen sitten kun tiedät ja osaat vastata. miksi olla vaan hiljaa jos toinen kysyy jotain ja kaipaa vastausta?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Mutta tiedätkö, että jos vastauksessa kestää 3h, niin ei voi väittää naista silloin jankuttajaksi sitä ennen. Koska siinä ei ole mitään logiikkaa, että naista haukutaan jankkaajaksi, jos ei ole vielä vastannut.

Mutta sen 3h-6h jälkeen kun olet vastannut ja nainen jatkaa ja jatkaa asiaa, niin sitten voit sanoa jankkaajaksi.

Mutta niin kauan kun ei vastaa asiassa, niin syytös on turha. Se, että vastaa, "en halua asiasta nyt puhua ja puhutaan vaikka 3h päästä", on jo vastaus. Mutta kiertely, syyttely jankkauksesta, vaikkei ole missään vaiheessa sanonut vastausta on jotenkin lapsellista.

No, ehkä kannattaa mennä peilin eteen ja vilkaista sinne. It takes two to tango...

Olikos tää nyt sellainen vastaus että JUMA*AUTA EN MUUTEN JANKKAA! :kieh:

Ei ollut. Siinä ei ollut kiemuroita taustalla. Sanoin, että mene katsomaan peiliin ja vilkaise sinne.

Äläkä jankkaa, kiitos. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
no miksei sitä voi vastata heti vaan vasta 6h päästä? tai jos ei tiedä vielä vastausta niin sanoa että annat sen sitten kun tiedät ja osaat vastata. miksi olla vaan hiljaa jos toinen kysyy jotain ja kaipaa vastausta?

Miksi pitäisi vastata heti, miksei myöhemmin annettu vastaus "kelpaa"?

Olikos tää nyt sellainen vastaus että JUMA*AUTA EN MUUTEN JANKKAA! :kieh:

Sie itehän tässä nyt jankkaat...oon muuten oottanut tuota tankoilu-kommenttia siulta,mut ei ole näkynyt :o

Yhteistyössä