N
nyyyyh
Vieras
prkl, *ittu, *aatana! Onko todellista taasen tämä paska.
Olemme "onnellinen" perhe, kolme lasta, hyvä suhde miehen kanssa.
Kaikki asiat hyvin, pikkukolmonen syntyi kesällä, työhommat kunnossa, rakkautta ja huomoon ottamista miehen kanssa puolin ja toisin, onnellinen elämä.
Kaiken piti olla niin hyvin.
Mutta ei, tietenkään.
Kymmenen yhteistä vuotta ja kolme lasta ei sitten mitään merkinneetkään.
Mies on itsekäs paska! (anteeksi voimakkaat ilmaisuni)
Kun vauva oli muutaman kuukauden, mies alkoi lämmitellä välejään ala-asteen ihastukseensa.
Juttu syveni ja mies kohteli minua kuni pohjasakkaa.
Yöt ja päivät meni minulla itkiessä, paniikkikohtauksia, mie naureskeli vieressä.
Viimeiseen asti kielsi, vaikka kiinni oli jo jäänyt viestittelyistä. (kaikki asiat oli juteltu, myös minun henkilökohtaiset ja akka oli avautunut pettämisistään. Kaikki, mitä olla voi!!)
Mitään fyysistä ei tapahtunut, mutta siitä oli jo keskusteltu ja suunniteltu.
Lopulta alkoi kuulua että ei enää ole minusta kiinnostunut, saat painua sinne mistä tulitkin.
Olin epätoivoinen, yritin saada miehen tajuamaan, että se pilvilinna, jonka hän näkee toisen kanssa, sitä ei ole...
Ei älynnyt, halusi minusta ja lapsistamme eroon.
Halusi uuden naisen ja hänen lapsensa.. (ja halusi pian päästä pukille hänen kanssaan!!)
Tälle naikkoselle valehteli että olemme eronneet jo käytännössä ja hän on vapaa.
Minulle valehteli, että nainen on vain hyvä ystävä (kuten aina näissä tapauksissa)
Tämä akka oli myös minun kaverini ja kyllä hänelle kerroin että emme ole eronneet, silti se ei häntä estänyt, halusi hajoittaa perheen.
Juttu ei kuitenkaan edennyt miehen suunnitelmien mukaan, nainen pisti pelin poikki kun sai sovun miehensä kanssa.
Sitten minäkin taas kelpasin.
No jooo, ehkä olen heikko kun annoin periksi, annoin miehelle mahdollisuuden.
Tiedättehän sen anelun, itkun ja vollotuksen, katumuksen ja kaiken sen paskan mikä meihin naisiin vetoaa..
Mies sanoi että inhoaa tätä naista koska haukkui minua kaikesta (olemattomasta), minä olen syyllinen jos mies pettää ja minä olen se horo tämän naisen mielestä!!! (koskaan en ole miestä pettänyt!!)
Uskomatonta paskaa!!
Mies on nyt muutaman kuukauden joutunut vakuuttelemaan että tämä ämmä on unohdettu, juu olen uskonut..
Nyt hän kuitenkin siellä kirotussa fb:ssä oli hakenut sen ämmän kuvan ja katsellut sitä, ei ole hänellä kaverina ENÄÄ, halusi vain nähdä kuvan. (Myös puh.nron poisti mielikseni)
Siitä heti tiesin, kun hän oli poistanut sivuhistorian.
Taas valehteli, keksi peitetarinoita ja muuta mukavaa, mutta minä löysin linkin, jota kautta hän oli sinne mennyt.
Eikä myöntänyt taaskaan kun kysyin, valetta kaikki.
Jokohan on tullut sitä ikävä?!?
Miksi sen akan pärstä pitää nähdä, tietää kyllä miltä se näyttää.
Miksi senkin uhalla kun tietää että en hyväjsy tässä tilanteessa sitä.
Kuinka sitä voi taas niin pistää vihaksi, joko pakkaan kamppeet ja häivyn???
Jos kaikki on taas valetta ja tyhmä uskoo!!
Olemme "onnellinen" perhe, kolme lasta, hyvä suhde miehen kanssa.
Kaikki asiat hyvin, pikkukolmonen syntyi kesällä, työhommat kunnossa, rakkautta ja huomoon ottamista miehen kanssa puolin ja toisin, onnellinen elämä.
Kaiken piti olla niin hyvin.
Mutta ei, tietenkään.
Kymmenen yhteistä vuotta ja kolme lasta ei sitten mitään merkinneetkään.
Mies on itsekäs paska! (anteeksi voimakkaat ilmaisuni)
Kun vauva oli muutaman kuukauden, mies alkoi lämmitellä välejään ala-asteen ihastukseensa.
Juttu syveni ja mies kohteli minua kuni pohjasakkaa.
Yöt ja päivät meni minulla itkiessä, paniikkikohtauksia, mie naureskeli vieressä.
Viimeiseen asti kielsi, vaikka kiinni oli jo jäänyt viestittelyistä. (kaikki asiat oli juteltu, myös minun henkilökohtaiset ja akka oli avautunut pettämisistään. Kaikki, mitä olla voi!!)
Mitään fyysistä ei tapahtunut, mutta siitä oli jo keskusteltu ja suunniteltu.
Lopulta alkoi kuulua että ei enää ole minusta kiinnostunut, saat painua sinne mistä tulitkin.
Olin epätoivoinen, yritin saada miehen tajuamaan, että se pilvilinna, jonka hän näkee toisen kanssa, sitä ei ole...
Ei älynnyt, halusi minusta ja lapsistamme eroon.
Halusi uuden naisen ja hänen lapsensa.. (ja halusi pian päästä pukille hänen kanssaan!!)
Tälle naikkoselle valehteli että olemme eronneet jo käytännössä ja hän on vapaa.
Minulle valehteli, että nainen on vain hyvä ystävä (kuten aina näissä tapauksissa)
Tämä akka oli myös minun kaverini ja kyllä hänelle kerroin että emme ole eronneet, silti se ei häntä estänyt, halusi hajoittaa perheen.
Juttu ei kuitenkaan edennyt miehen suunnitelmien mukaan, nainen pisti pelin poikki kun sai sovun miehensä kanssa.
Sitten minäkin taas kelpasin.
No jooo, ehkä olen heikko kun annoin periksi, annoin miehelle mahdollisuuden.
Tiedättehän sen anelun, itkun ja vollotuksen, katumuksen ja kaiken sen paskan mikä meihin naisiin vetoaa..
Mies sanoi että inhoaa tätä naista koska haukkui minua kaikesta (olemattomasta), minä olen syyllinen jos mies pettää ja minä olen se horo tämän naisen mielestä!!! (koskaan en ole miestä pettänyt!!)
Uskomatonta paskaa!!
Mies on nyt muutaman kuukauden joutunut vakuuttelemaan että tämä ämmä on unohdettu, juu olen uskonut..
Nyt hän kuitenkin siellä kirotussa fb:ssä oli hakenut sen ämmän kuvan ja katsellut sitä, ei ole hänellä kaverina ENÄÄ, halusi vain nähdä kuvan. (Myös puh.nron poisti mielikseni)
Siitä heti tiesin, kun hän oli poistanut sivuhistorian.
Taas valehteli, keksi peitetarinoita ja muuta mukavaa, mutta minä löysin linkin, jota kautta hän oli sinne mennyt.
Eikä myöntänyt taaskaan kun kysyin, valetta kaikki.
Jokohan on tullut sitä ikävä?!?
Miksi sen akan pärstä pitää nähdä, tietää kyllä miltä se näyttää.
Miksi senkin uhalla kun tietää että en hyväjsy tässä tilanteessa sitä.
Kuinka sitä voi taas niin pistää vihaksi, joko pakkaan kamppeet ja häivyn???
Jos kaikki on taas valetta ja tyhmä uskoo!!