Miksi mä ihastun niin helpolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gwen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gwen

Vieras
Olen sinkku eli eipä kai siitä ihastumisesta mitään haittaa ole. Ihastun kuitenkin kamalan helposti. Nytkin mulla on kaksi miestä joihin olen kumpaankin ihastunut. Ensin oli mielessä enemmän oikeastaan tämä toinen ja se toinen oli vähän unohtunut. Mutta sitten tämä toinen otti muhun kontakia ihan vain juttelemalla ja tietysti se mun ihastuminen häneen palasi!

Miksi mun pitää olla tämmönen?! :(

Alkuperäinen kirjoittaja sissi:
No mitäs se haittaa vaikka ihastuukin? Sehän vaan piristää mieltä ;)

No en mä tiedä. Ei ole oikeastaan kovin kivaa että aina ihastuu tosi helposti ja joidenkin kohdalla on hirveä kaipuu tämän luo. Nytkin on nämä kaksi ihastusta joista kumpaakaan ei tunnu kiinnostavan mun seura muuta kuin kaveri mielessä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ent. musta Gwen:
Tuo ap. EI sitten ole sama kuin musta Gwen!

Ai sori mä en tiennyt, että on ollut tuollainen nikki! :ashamed:

Ei se mitään! Laitoin vain väärinkäsitysten välttämiseksi sellaisia varten, jotka on ehkä joskus mustan Gwenin juttuja lukeneet.

Mä ihastun myös aika helposti...nyt sinkkuna se piristää, mutta kun parisuhteessa yrittää parhaansa mukaan joskus elää, niin jatkuva ihastuminen on rasittavaa.. heh on mullakin ongelma.

Mäkin olen sellanen. Olen todennut, että vois johtua itsellä avoimesta luonteesta ja leveästä hymystä jonka takia kivat ihmiset joihin on helppo ihastua tulee juttelemaan mulle, susta en tiedä mikä on syynä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mä kans:
Mäkin olen sellanen. Olen todennut, että vois johtua itsellä avoimesta luonteesta ja leveästä hymystä jonka takia kivat ihmiset joihin on helppo ihastua tulee juttelemaan mulle, susta en tiedä mikä on syynä :D

Mulle saattaa riittää ihastumiseen toisen miellyttävä ulkonäkökin. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mä kans:

Mulle saattaa riittää ihastumiseen toisen miellyttävä ulkonäkökin. :ashamed:

Niin minullakin. Tälläkin hetkellä olen palavasti ihastunut.

Niin, toiset ihastuvat helpommin, itse olen ihan toivoton tuossa tapauksessa, ihastun silmänräpäyksessä. Ja parisuhteessa olen... tosin siihen ihastumiseen se tosiaan sitten jääkin, ei ole varaa pistää parisuhdetta peliin :)

Yhteistyössä