Morsian vm-06
Kehuinko muka liikaa juhliani? Minkä minä sille voin, jos vieraat niitä kehuivat ja niissä viihtyivät. Olisiko pitänyt järjestää tylsemmät ja laittaa säkki päähän?! Kummallista kiusaamista...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua lähinnä tökki hänen viestissään se toisen ihmisen ja hänen häidensä vähättely ja mollaaminen, mitä kukaan muu ei kyllä mielestäni tehnyt! Ja hirvittävä omien juhliensa ja itsensä kehuminen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikä Moni on sanonut tässä ketjussa ja muualla että ai vitsi miten olin kaunis morsian vaikka olen sitä ja sitä kokoa... sinusta se ei kuitenkaan ole mitään verrattuna siihen että tähän ketjuun tuli yksi laiha (Ruman ankanpoikasen lisäksi) kehumaan itseään?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oli laiha tai lihava, mutta jos on noin itseään täynnä niin....Bye bye!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Morsian 06 on itseään täynnä koska on kokoa 36... mutta kukaan yli kokoa 44 ei olekaan itseään täynnä vaan saa ihan reilusti sanoa että on kaunis? Öh.Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:Voi luoja että olet itseäsi täynnä. Kyllä se sukulaisesi saa ihan varmasti samanlaisia viestejä, eikai kukaan nyt äitiäsi pyydä dulle kertomaan että "voi että kun niiden toisten häissä oli mukavaa". Ehkä ne soittaa ihan heille itselleen ja sä et niistä mitään tiedä!Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:No harmittaako itseäsi kun et saanut kehuja? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Kyllä minäkin sanon joka häissä morsiamelle jonkin kohteliaisuuden. Jos en naamasta keksi mitään, niin sitten puvusta. Olisin tosin sanonut sille sukulaisellesi myös.Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:Itse sain kehuja niiiin paljon, miten kauniilta näytin ja miten hyvin pukuni sopi minulle - istui täydellisesti, olenhan kokoa 36! Edelleenkin saan kehuja hääpuvustani.
Kyllä nämä kehut ovat tulleet kaikilta sukulaisilta ja tuttavilta, jopa sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät tavallisesti "osaa kehua" ketään eikä mitään. Ja vielä vuosien varreltakin olen mm. äitini kautta saanut terveisiä tutuilta, että kyllä se teidän tytär oli silloin niin upea ja häät yksi mieleenpainuvimmista ja hauskimmat kuin aiemmat joissa ovat olleet.
Varmasti sai "kehuja" myös tämä sukualiseni, muttei hänen häistään ole sukujuhlissa puhuttu sanallakaan, kun taas meidän häitä aina muistellaan.
Ja kuitenkin, on se morsiamen lihavuus se syy miksi muka sinun hääsi oli jotenkin paremmat?
Inhoon tollasia ihmisiä!
Huonon itsetunnon omaa luuseri käyttäytyy noin minun mielestäni.
Edelleen pointtini on:
Peace! :flower:[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:Kyllä lihavakin ihminen on kaunis siinä missä hoikkakin, mutta pukua sovittaessa pitää vain löytää se omalle vartalolleen sopiva - eikä mennä "muodin mukana"...