ärsyyntynyt
Voi luoja että olet itseäsi täynnä. Kyllä se sukulaisesi saa ihan varmasti samanlaisia viestejä, eikai kukaan nyt äitiäsi pyydä dulle kertomaan että "voi että kun niiden toisten häissä oli mukavaa". Ehkä ne soittaa ihan heille itselleen ja sä et niistä mitään tiedä!Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:No harmittaako itseäsi kun et saanut kehuja? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Kyllä minäkin sanon joka häissä morsiamelle jonkin kohteliaisuuden. Jos en naamasta keksi mitään, niin sitten puvusta. Olisin tosin sanonut sille sukulaisellesi myös.Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:Itse sain kehuja niiiin paljon, miten kauniilta näytin ja miten hyvin pukuni sopi minulle - istui täydellisesti, olenhan kokoa 36! Edelleenkin saan kehuja hääpuvustani.
Kyllä nämä kehut ovat tulleet kaikilta sukulaisilta ja tuttavilta, jopa sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät tavallisesti "osaa kehua" ketään eikä mitään. Ja vielä vuosien varreltakin olen mm. äitini kautta saanut terveisiä tutuilta, että kyllä se teidän tytär oli silloin niin upea ja häät yksi mieleenpainuvimmista ja hauskimmat kuin aiemmat joissa ovat olleet.
Varmasti sai "kehuja" myös tämä sukualiseni, muttei hänen häistään ole sukujuhlissa puhuttu sanallakaan, kun taas meidän häitä aina muistellaan.
Ja kuitenkin, on se morsiamen lihavuus se syy miksi muka sinun hääsi oli jotenkin paremmat?