Miksi lihava kuvittelee olevansa kaunis?

• Viestiketjun aloittaja mikkie
  • Ensimmäinen viesti
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja paperihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi ylipainoinen ei voisi olla kaunis? miksi pitäisi pukeutua kaapuun?

Mun mielestä tuo kuvan nainen on kaunis
Miksi ei saisi sanoa, että lihavuus ei ole kaunista?
Saa sanoa, mut se onki vaan sun mielipide. Kuten huomaat, aika monet on eri mieltä sun kanssa
Lihavat ovat eri mieltä. Muut ovat samaa mieltä ap:n kanssa.

Mun mielestä ihminen on kaunis tai ruma ihan koostaan riippumatta. Mä oon itte halunnu aina olla hiukan pyöreämpi, mutta ku ei kerry nii ei kerry, siksipä oon tällanen luuviulu ollut aina.. KAuneus on katsoja silmässä ja LUONNE vaikuttaa siihen aikast paljon miltä ihminen mun silmässä näyttää..

Turkilmas
Mikäköhän tässä aloituksessa mahtaa nyt olla pointti? Pitäisikö kaikkien lihavien hävetä itseään ja tulla ihmisten ilmoille vasta jos saa tiputetuksi painoaan? Vai onko nyt kyse vain lihavista morsiamista? Eli naimisiin vasta kun on saanut kilot karistetuksi?

Hohhoijaa sanon minä joka tapauksessa :). Ihastelin just erästä kaverin kaveria facebookissa. Hän on lihava, siis vielä lihavampi kuin minä itse. Ja aivan uskomattoman kaunis. Siinä kalpenee moni muu nainen hänen rinnallaan.

Ja mä itse kyllä tunsin olleeni kaunis morsian, vaikka lihava olinkin. Pukukin oli istuva, mittojen mukaan tehty. Mieheni silmissä olin upea ja se kait oli se pääasia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Onkohan aloittajan ongelma siinä, että ylipainoiset näyttävät rumilta morsiuspuvuissa? Vai onko vika sittenkin siinä, että he näyttävät niissä kauniilta?

Ajatteleeko aloittaja, että ylipainoinen ei ansaitse olla hienossa asussa ja näyttää hyvältä edes juhlapäivänään, koska hän on paarialuokkaa? Jos vihaa noin kovasti muiden läskejä, tuskin on onnellinen omassa kehossaan hoikkanakaan.
Lihava siis EI ole kaunis hääpuvussa. Se on fakta mutta oivoi jos pitää nuolla toisten perseitä ja olla sitä mieltä että kaikki on niin ihquja ja kauniita :D

Ja mun mielestä jos ei voi edes itsestään pitää huolta vaan päästää itsensä sellaiseen kuntoon kuin aloitusviestin kuvassa, niin on aika ö-luokkaa.

vieras
Lihava siis EI ole kaunis hääpuvussa. Se on fakta mutta oivoi jos pitää nuolla toisten perseitä ja olla sitä mieltä että kaikki on niin ihquja ja kauniita :D

Ja mun mielestä jos ei voi edes itsestään pitää huolta vaan päästää itsensä sellaiseen kuntoon kuin aloitusviestin kuvassa, niin on aika ö-luokkaa.
Minä en kuvittele olevani kaunis, mutta totta kai aion pukeutua perinteiseen hääpukuun. Mihin pitäisi pukeutua?

Ja itse asiassa olen nähnyt monta kaunista lihavaa, tiedänpa palstaltakin erään lihavan, joka on mielestäni kaunis. Läski ei ole kaunista ei, mutta se on kaunista miten jotkut kantaa itsensä ja myäs lihava voi olla kasvoista kaunis.

nih
Onkohan aloittajan ongelma siinä, että ylipainoiset näyttävät rumilta morsiuspuvuissa? Vai onko vika sittenkin siinä, että he näyttävät niissä kauniilta?

Ajatteleeko aloittaja, että ylipainoinen ei ansaitse olla hienossa asussa ja näyttää hyvältä edes juhlapäivänään, koska hän on paarialuokkaa? Jos vihaa noin kovasti muiden läskejä, tuskin on onnellinen omassa kehossaan hoikkanakaan.

Vai että fakta! hih.. sie kuulostat olevan niin a- luokkaa että!

se on nyt sillä tavalla että hääpäivä on juuri se päivä jolloin oikein luvalla saa kaikki ja kaikennäköiset ja kokoiset naiset olla prinsessoja (tahi olla olematta sitä jos ei halua) ja tällätä itsensä vaikka mihin pitsihörselöpukuun, vyötärömakkaroista ja alleista välittämättä.
Ja morsianhan on joka tapauksessa kaunis ja ihana sulhasen mielestä, ja sehän on pääasia, vähät meidän muiden mielipiteistä.
Sä olet ihan tahallaisi linkittänyt sellaisen kuvan jossa morsiamen ilme on lähinnä epätoivoinen, mutta ruma hän ei ole, eikä pukukaan mitenkään epäsopiva tai mauton.
Ja en muuten ikinä ole vielä rumaa morsianta nähnyt, iästä tai koosta riippumatta, onnellinen hymy saa kaikki morsiamet hehkumaan, ja se on kauneutta jos mikä

kysymys aapeele
mietin vaan, että mikä sun motiivisi tässä on? siis miksi sua kaivelee se että lihavat on hääpuvussa?
onko sulla itselläs jotakin itsetunto ongelmaa?
ärsyttääkö sua kenties, että erikokoiset ihmiset voivat olla kauniita ja voivat saada kauniit häät, mutta itse et sitten saakkaan?
vai pitääkö sun pönkittää itselles omaa ihnuuttas tuolla, että etsit netistä kuvia joihin voit itseäsi vertailla...

Ksantippa S.

Eivät kaikki minun mielestäni ole ihquja ja kauniita. Mutta kauniita ja rumia löytyy niin lihavista kuin laihoistakin. En menetä yöuniani, jos satun näkemään häissä ruman morsiamen tai kadulla ruman teinitytön. Eikä minun tarvitse kenenkään toisen kiloja kanniskella.

Ihmetyttää kovin, miksi laihoja ja kauniita nyppii niin kovasti se, että maailmassa on myös tukevia ja vaatimattoman näköisiä ihmisiä. Itse asiassa laihojen ja kauniiden pitäisi olla kiitollisia näille vähemmän näyttäville ihmisille. Jos kaikki olisivat kauniita ja laihoja, ei kauneudella ja laihuudella olisi enää mitään arvoa. Ja sehän se vasta väärin olisi...

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Miksi ylipainoinen ei voisi olla kaunis? miksi pitäisi pukeutua kaapuun?

Mun mielestä tuo kuvan nainen on kaunis
Miksi ei saisi sanoa, että lihavuus ei ole kaunista?
Saa sanoa, mut se onki vaan sun mielipide. Kuten huomaat, aika monet on eri mieltä sun kanssa
Lihavat ovat eri mieltä. Muut ovat samaa mieltä ap:n kanssa.

No, mä olen normaalipainoinen ja silti eri mieltä ap:n kans.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys aapeele:
mietin vaan, että mikä sun motiivisi tässä on? siis miksi sua kaivelee se että lihavat on hääpuvussa?
onko sulla itselläs jotakin itsetunto ongelmaa?
ärsyttääkö sua kenties, että erikokoiset ihmiset voivat olla kauniita ja voivat saada kauniit häät, mutta itse et sitten saakkaan?
vai pitääkö sun pönkittää itselles omaa ihnuuttas tuolla, että etsit netistä kuvia joihin voit itseäsi vertailla...
Ai miten hieno keittiöpsykologiaa! :flower: Jatka samaan malliin niin hyvin menee :D

juuh
Kuvan lihava nainen ei ole kaunis, laihempana voisi ollakin. Lihavuus muuttaa väkisinkin kasvojenkin muotoa ja saa näyttämään nätinkin kuu-ukolta. Mutta tuskin nuo ulkonäkökysymykset ovat ne ongelma, vaan enemmänkin terveys ja hyvä olo. Harvempi lihava tuskin oikeasti viihtyy reippaasti ylipainoisessa kropassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:

Vai että fakta! hih.. sie kuulostat olevan niin a- luokkaa että!
Juu, eipä se tee asioista faktaa että on itse tiettyä mieltä.

Yhteistyössä