Miksi lihava kuvittelee olevansa kaunis?

• Viestiketjun aloittaja mikkie
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Morsian vm-06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kehuinko muka liikaa juhliani? Minkä minä sille voin, jos vieraat niitä kehuivat ja niissä viihtyivät. Olisiko pitänyt järjestää tylsemmät ja laittaa säkki päähän?! Kummallista kiusaamista...
Olen siis näköjään tyhmä :)

Pointti oli se että HAUKUIT toisen morsiammen ja hänen häänsä!
Öööö...missähän kohtaa HAUKUIN hänen häänsä? :whistle:
No hänet haukuit jokatapauksessa ja kyllä rivien välistä oli luettavissa että SINUN hääsi olivat HIENOT ja hänen surkeat.

Toivottavasti jonain päivänä sinunkin "kauneutesi" katoaa ja silloin en voi kun sääliä sinua. Sisältö kun näyttää olevan pelkkää silkkoa.
Hieno juttu, että olet niin paljon "ylempänä" minua että voit sanoa noin minulle - tuntemattomalle ihmiselle! :flower:
Suonette anteeksi, mutta painun nyt meikkaamaan tätä "täydellistä" naamaani ja lähden baanalle! Se on moro! :wave:
En koe itseäni ketään "ylemmäksi", fiksummaksi kylläkin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
joskus kyllä näiden hoikkuuden ihailijoiden kommenteista saa sen käsityksen että "lihava ei koskaan voi näyttää kuin pelkästään rumalta" on lähinnä periaate josta ei missään tapuksessa voida tinkiä, siis kauneushan ei ole synonyymi laihuudelle, kasvot voivat olla kauniit paksusta vartalosta huolimatta, ja myös yhtähyvin rumat vaikka vartalo olisikin upea, mutta näillä hoikkuuden intomielisillä puolustajilla on jotkut ihmeet suodattimet silmillä, he näkevät ylipainoisessa vain ne kilot, eivätkä voi myöntää että on olemassa ylipainoisia naisia joilla on jumalaisen kauniit kasvot, heidän mielestään hoikka ihminen, vaikka olisi miten ruma tahansa kasvoiltaan on aina ja jokatapauksessa monin verroin kauniimpi kuin ylipainoinen kanssasisarensa.
Olen muuten sellaisenkin ihmeen nähnyt, kuin liki satakiloisen naisen jolla ei ollut yhtään makkaraa tai löllyä, hän oli kauttaaltaan tasaisesti pyöreä, iho sileä ja se ylipainoinen vartalo ei tosiaankaan ollut ruma.
Ja mun on muuten erittäin uskoa vaikea että nämä kilo-kiihkoilijat itse olisivat erityisen kauniita ja hoikkia, olen nimittäin huomannut että erittäin hyvännäköiset, sekä kasvoilta että vartaloltaan kauniit vain HARVOIN kiinnittävät huomioita toisten ulkonäköön, heillä kun ei ole tarvetta pönkittää itsetuntoaan muita haukkumalla
Mulle tuli sama mieleen kuin tuossa tummennetussa kohdassa kun tätä ketjua luin. Jos on sinut ittensä kanssa, niin ei silloon kyllä tarvitte ruveta ketään haukkumaan ulkonäön takia.

Sen olen tällä palstalla huomannut, että jos joku ylipainoonen kertoo saaneensa kehuja jostakin ulkonäköön liittyvästä asiasta, niin tämä valehtelee. Ei voi millään olla totta tuollaanen asia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Onkohan aloittajan ongelma siinä, että ylipainoiset näyttävät rumilta morsiuspuvuissa? Vai onko vika sittenkin siinä, että he näyttävät niissä kauniilta?

Ajatteleeko aloittaja, että ylipainoinen ei ansaitse olla hienossa asussa ja näyttää hyvältä edes juhlapäivänään, koska hän on paarialuokkaa? Jos vihaa noin kovasti muiden läskejä, tuskin on onnellinen omassa kehossaan hoikkanakaan.
Lihava siis EI ole kaunis hääpuvussa. Se on fakta mutta oivoi jos pitää nuolla toisten perseitä ja olla sitä mieltä että kaikki on niin ihquja ja kauniita :D

Ja mun mielestä jos ei voi edes itsestään pitää huolta vaan päästää itsensä sellaiseen kuntoon kuin aloitusviestin kuvassa, niin on aika ö-luokkaa.
Minusta sellainen joka toista arvostelee ja luokittelee ö luokkaan kuuluvaksi potee jonkinlaista pätemisen tarvetta...kenties kohottaa sillä tavoin omaa itsetuntoaan.

Tähän ketjuun on linkitetty usiempi kuva kauniista runsaammasta morsiammesta, mutta silti jotkut väkyttää, että nämä on rumia. Miksi pitää niin sokiasti tuijottaa niitä kiloja? Joillekin naisille ei edes sovi liian hoikka olemus. Esim. Greyn anatomian Callie on just hyvä tuollaasena kuin on.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
joskus kyllä näiden hoikkuuden ihailijoiden kommenteista saa sen käsityksen että "lihava ei koskaan voi näyttää kuin pelkästään rumalta" on lähinnä periaate josta ei missään tapuksessa voida tinkiä, siis kauneushan ei ole synonyymi laihuudelle, kasvot voivat olla kauniit paksusta vartalosta huolimatta, ja myös yhtähyvin rumat vaikka vartalo olisikin upea, mutta näillä hoikkuuden intomielisillä puolustajilla on jotkut ihmeet suodattimet silmillä, he näkevät ylipainoisessa vain ne kilot, eivätkä voi myöntää että on olemassa ylipainoisia naisia joilla on jumalaisen kauniit kasvot, heidän mielestään hoikka ihminen, vaikka olisi miten ruma tahansa kasvoiltaan on aina ja jokatapauksessa monin verroin kauniimpi kuin ylipainoinen kanssasisarensa.
Olen muuten sellaisenkin ihmeen nähnyt, kuin liki satakiloisen naisen jolla ei ollut yhtään makkaraa tai löllyä, hän oli kauttaaltaan tasaisesti pyöreä, iho sileä ja se ylipainoinen vartalo ei tosiaankaan ollut ruma.
Ja mun on muuten erittäin uskoa vaikea että nämä kilo-kiihkoilijat itse olisivat erityisen kauniita ja hoikkia, olen nimittäin huomannut että erittäin hyvännäköiset, sekä kasvoilta että vartaloltaan kauniit vain HARVOIN kiinnittävät huomioita toisten ulkonäköön, heillä kun ei ole tarvetta pönkittää itsetuntoaan muita haukkumalla
Mulle tuli sama mieleen kuin tuossa tummennetussa kohdassa kun tätä ketjua luin. Jos on sinut ittensä kanssa, niin ei silloon kyllä tarvitte ruveta ketään haukkumaan ulkonäön takia.

Sen olen tällä palstalla huomannut, että jos joku ylipainoonen kertoo saaneensa kehuja jostakin ulkonäköön liittyvästä asiasta, niin tämä valehtelee. Ei voi millään olla totta tuollaanen asia.
Niinpä! Kyllä se on näköjään osalle laiheliineista aivan järkyttävän kamala asia! Miten jollakin voi olla niin huono itsetunto????

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Olen laiha ja kuvittelen olevani kaunis!
Mäkin olen hoikka, mutta en kuvittele olevani kaunis. Mä vaan oon B)
mäkin olen laiha, nuo vararenkaat on jonku toisen....kulkee vain mukana:)
Niin sä kuljetat niitä jonkun toisen puolesta. :D
nimenomaan....ei ole kukaan vastaantulija suostunut ottamaan niitä omakseen vielä:D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Olen laiha ja kuvittelen olevani kaunis!
Mäkin olen hoikka, mutta en kuvittele olevani kaunis. Mä vaan oon B)
mäkin olen laiha, nuo vararenkaat on jonku toisen....kulkee vain mukana:)
Niin sä kuljetat niitä jonkun toisen puolesta. :D
nimenomaan....ei ole kukaan vastaantulija suostunut ottamaan niitä omakseen vielä:D
Laita huutonettiin myyntiin. :xmas:

Morsian vm-06
Kehuinko muka liikaa juhliani? Minkä minä sille voin, jos vieraat niitä kehuivat ja niissä viihtyivät. Olisiko pitänyt järjestää tylsemmät ja laittaa säkki päähän?! Kummallista kiusaamista...
Olen siis näköjään tyhmä :)

Pointti oli se että HAUKUIT toisen morsiammen ja hänen häänsä!
Öööö...missähän kohtaa HAUKUIN hänen häänsä? :whistle:
No hänet haukuit jokatapauksessa ja kyllä rivien välistä oli luettavissa että SINUN hääsi olivat HIENOT ja hänen surkeat.

Toivottavasti jonain päivänä sinunkin "kauneutesi" katoaa ja silloin en voi kun sääliä sinua. Sisältö kun näyttää olevan pelkkää silkkoa.
Hieno juttu, että olet niin paljon "ylempänä" minua että voit sanoa noin minulle - tuntemattomalle ihmiselle! :flower:
Suonette anteeksi, mutta painun nyt meikkaamaan tätä "täydellistä" naamaani ja lähden baanalle! Se on moro! :wave:
En koe itseäni ketään "ylemmäksi", fiksummaksi kylläkin! :D
"Toivottavasti jonain päivänä sinunkin "fiksuutesi" katoaa ja silloin en voi kun sääliä sinua. Sisältö kun näyttää olevan pelkkää silkkoa" :flower:

BTB
Kyllä iskin morsian voi olla kaunis :) Kattoko joku viime yönä sen subin dokkarin (tulee ensi yönäki) siitä brittilaulajasta joka laihdutti häitään varten. Okei hän saavuttiki tavoitepainon mutta musta hän oli todella kaunis siinä alussakin kun painoa oli liki 100 kiloa.

Ja siinä ap on oikeessa että suurin osa morsiuspuvuista on hoikille suunniteltu. Mä oon kolunnu kaikkia liikkeitä nyt ja vaikka mun koko ei oo ku 42-44 tunnen mä itteni todella rumaks ne puvut päällä. Kuppikoko kun on DD en halua missään nimessä olkaimetonta mutta kun niitä ei paljon muita ole tarjolla tällä hetkellä (okei no sais niihin erilliset olkaimet mutta musta ne näyttää tökeröiltä)...

kannanottaja

Niinpä! Kyllä se on näköjään osalle laiheliineista aivan järkyttävän kamala asia! Miten jollakin voi olla niin huono itsetunto????
No ainakin markkinat hyötyy näistä huonoista itsetunnoista - laihdutustuotteiden ja -palvelujen myynti kannattaa vuodesta toiseen. Toisaalta yhteiskunnan kannalta sen verran huono itsetunto, että vielä jaksaa yrittää hakea muutosta tilanteeseen kuullostaa ihan hyvältä - nämä ihmiset lienevät pääsääntöisesti tuottavia muutenkin. Niin että jos oma paino ei ole ongelma, niin kannattaa olla vaan tyytyväinen että näitä muutoshakusia yksilöitä maailmasta löytyy. Ei ihmiskunta muuten kehittyisi eteenpäin. Terveisiä vaan Täydellisen Muodonmuutoksen parista - aika karua katsottavaa nuo leikkaukset, mutta etenkin Suomessa niistä pamahtaa mukavat arvonlisäverot sosiaalitukiin käytettäväksi.

vieras
"Toivottavasti jonain päivänä sinunkin "fiksuutesi" katoaa ja silloin en voi kun sääliä sinua. Sisältö kun näyttää olevan pelkkää silkkoa" :flower:
Säälittävä yritys mutta jos sulle nyt tuli hyvä mieli niin olkoon sitten! :D

viiva
http://www.randomfunnypicture.com/pictures/704more-cake.jpg
tässäpä teille läskin kauneutta. Mutta onneksi sulhanen on samaa maata. Ovat varmaan onnellisia silti, kiloineen kaikkineen. Mitä sitten vaikka ovatkin lihavia. Ei sen muita ihmisiä pitäisi haitata. Itsepähän kärsivät lihavuuden aiheuttamista vaivoista jne.

vieras
Voi mä tiedän monia lihavia naisia jotka on ihan valtavan kauniita =) ei heidän mitään tartte kuvitella, se näkyy ja säteilee kauas!

Harmi etten minä ole :( Pakko laihduttaa...

aha
Okei, palstalla oppii aina uutta. Kun kehutaan häitä mukaviksi, mieleenpainuviksi ja niistä puhutaan sukujuhlissa enempi kuin serkun häistä, niin se sitten tarkoittaa, että mukavien häiden morsian oli ylivertaisen upea ja kaunis ja siitä johtuen häät olivat mukavat...:xmas: :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aha:
Okei, palstalla oppii aina uutta. Kun kehutaan häitä mukaviksi, mieleenpainuviksi ja niistä puhutaan sukujuhlissa enempi kuin serkun häistä, niin se sitten tarkoittaa, että mukavien häiden morsian oli ylivertaisen upea ja kaunis ja siitä johtuen häät olivat mukavat...:xmas: :LOL:
No niinhän se morsmaikku 06 sanoi! Että hänen kauneudestaan soitellaan edelleen hänen äidilleen!

Oikeasti, hei haloo.....!

Yhteistyössä