V
vieras
Vieras
Isovanhemmat suosivat usein lastensa esikoisia. Onko joillain teistä tuota ongelmaa? Mistä johtuu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Isovanhemmat suosivat usein lastensa esikoisia. Onko joillain teistä tuota ongelmaa? Mistä johtuu?
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Hmm...meillä miehen äiti suosii taas selkeästi poika-lapsenlapsia, en osaa sanoa miksi. Oli sitten kyseessä esikoinen tai kuopus.
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Hmm...meillä miehen äiti suosii taas selkeästi poika-lapsenlapsia, en osaa sanoa miksi. Oli sitten kyseessä esikoinen tai kuopus.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:Hmm...meillä miehen äiti suosii taas selkeästi poika-lapsenlapsia, en osaa sanoa miksi. Oli sitten kyseessä esikoinen tai kuopus.
ehkä anoppisi näkee pojissasi omaa poikaansa pienenä.. en hyväksy mutta tämä selitys tuli vaan mieleeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Eka ittemme perheessä on tyttö---->> loput poika tyttö + tyttö poika?? VAIkea suhtautua iso vanhempien nyky ajan menoon missä tyttö poika pukee hameen??
Alkuperäinen kirjoittaja melko selvää:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Eka ittemme perheessä on tyttö---->> loput poika tyttö + tyttö poika?? VAIkea suhtautua iso vanhempien nyky ajan menoon missä tyttö poika pukee hameen??
anteeksi MITÄ????????????????????????????