:headwall: Mies on ollut töissä nyt maanantaista lähtien ja pojan unirytmi on mennyt uusiksi. Ajattelin että poika herää varmasti nyt aiemmin kun on joskus herännyt vasta 9 aikaankin kun mies oli kotona. Ajattelin että 7-8 välissä sitten heräilisi. Olin jo ihan tyytyväinenkin kun saadaan sitten enemmän aikaan päivällä kun herääkin aiemmin.
Mutta... Onko pakko herätä joka aamu viimeistään 6.30? Minun unirytmini ei muutu yhtä nopeasti kuin pojan. Aamut ovat olleet tuskaa koko viikon. Tuntuu että herääminen aikaistuu koko ajan. Nukkumaan mennään silti vasta 21 jälkeen. Eli 10 aikaan alkaa jo kiukuttelu kun poikaa väsyttää. Eilen nukuttiin 2 päikkärit. Viimeksi näin on ollut alle 1-vuotiaana, nyt poika on 1,5v.
Suostuisipa poika edes tänä iltana nukahtamaan 20 aikoihin, tai edes ennen klo 21 |O Tiistaina poika nukahti vasta 23.30. Ja ennen klo 7 pomppasi ylös...
Mutta... Onko pakko herätä joka aamu viimeistään 6.30? Minun unirytmini ei muutu yhtä nopeasti kuin pojan. Aamut ovat olleet tuskaa koko viikon. Tuntuu että herääminen aikaistuu koko ajan. Nukkumaan mennään silti vasta 21 jälkeen. Eli 10 aikaan alkaa jo kiukuttelu kun poikaa väsyttää. Eilen nukuttiin 2 päikkärit. Viimeksi näin on ollut alle 1-vuotiaana, nyt poika on 1,5v.
Suostuisipa poika edes tänä iltana nukahtamaan 20 aikoihin, tai edes ennen klo 21 |O Tiistaina poika nukahti vasta 23.30. Ja ennen klo 7 pomppasi ylös...