Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi ei kuulua liittoon?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vitsake:Ihan siltä varalta että jos työt joskuu loppuu niin elintaso ei kärsis ihan niin kauheasti...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jo pelkästään se että liitolta saa apua jos tulee ongelmia ta:n kanssa. Plus ansiosidonnainen, no senhän saa muutenkin. Ja vielä se että liitothan ne on taistelleet nykyiset edut eli solidaarisuudestakin kuulun. Ja jos ei kuulu liittoon niin minusta ei tarvitsisi maksaa palkankorotuksiakaan. Liitothan nekin tappelevat.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jo pelkästään se että liitolta saa apua jos tulee ongelmia ta:n kanssa. Plus ansiosidonnainen, no senhän saa muutenkin. Ja vielä se että liitothan ne on taistelleet nykyiset edut eli solidaarisuudestakin kuulun. Ja jos ei kuulu liittoon niin minusta ei tarvitsisi maksaa palkankorotuksiakaan. Liitothan nekin tappelevat.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Pääluottamusmiehenä pakko sanoa että liittoon kuulumattomat on työpaikan vapaamatkustajia. Liitto neuvottelee korotukset ja silti liittoon kuulumattomat saa samat edut. Mutta ehkä se muuttuu tulevaisuudessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Pääluottamusmiehenä pakko sanoa että liittoon kuulumattomat on työpaikan vapaamatkustajia. Liitto neuvottelee korotukset ja silti liittoon kuulumattomat saa samat edut. Mutta ehkä se muuttuu tulevaisuudessa?
Minkä liiton luotto olet?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Liitot järjestävät myös kaikennäköistä koulutusta jäsenilleen ja kaikenlaista toimintaa muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Ei vakuuta, sori![]()
Mä en esim. halua mennä lakkoon. Tällä hetkellä asiat menee niin että saan palkankorotukset yms mitkä muutkin ja olen tyytyväinen siihen. Olen tässä tilanteessa ihan mielelläni se teidän parjaama "vapaamatkustaja" :hug: