V
vieras
Vieras
mitä te rupeette kinaamaan, miksei voisi olla saman suuruinen, ei ollut kyse siitä miten te pärjäätte. olisihan se hyvä jos summa olisi suurempi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä te rupeette kinaamaan, miksei voisi olla saman suuruinen, ei ollut kyse siitä miten te pärjäätte. olisihan se hyvä jos summa olisi suurempi.
Alkuperäinen kirjoittaja 2:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eiköhän se ole ihan hyvä että suomessa sentään jotain ´saa ja on edes mahdollista olla kotona. Pitää vaan työssäoloaikana sen verran pistää sukanvarteen että voi jäädä jos haluaa kotiin hoitamaan lapsiaan.
Ei ole 4:llä satkulla mahdollista olla kotona.
Haista paska, minä olen ollut 4v! Ja olen vielä yh että ei ole edes miestä maksamassa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuli:Alkuperäinen kirjoittaja minnöö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eiköhän se ole ihan hyvä että suomessa sentään jotain ´saa ja on edes mahdollista olla kotona. Pitää vaan työssäoloaikana sen verran pistää sukanvarteen että voi jäädä jos haluaa kotiin hoitamaan lapsiaan.
Ei ole 4:llä satkulla mahdollista olla kotona.
Mieshän on yleensä niin kovalla palkalla, että kyllä siinä elellä pystyy![]()
Ja jos ei ole miestä, niin varmaankin tulee elarit ja asumistuet, joten mikäs siinä kotona ollessa.
Mitä te sitten rutisette?