K
kakkare
Vieras
Mulla on yksi ihan mukava kaveri johon tutustuin pari vuotta sitten mieheni kautta. No jokatapauksessa, hänellä on taipumus arvostella minua todella töykeästi. otetaan pari esimerkkiä. minulla on liian isot rinnat hänen mielestään ja mihet pitävät kuulema vain pienistä rinnoista..minun pitäisi laihduttaa koska miehet pitävät vain laihoista naisista olen 165/65 eli omasta mielestäni ihan sopivan kokoinen. Sormukseni ei ole hieno koska ostimme sen kultaliikkeestä missä se oli jo valmiiksi tehtynä, emme siis teettäneet sormustamme niinkuin hän miehensä kanssa. Olen huono ihminen kun olen lasten kanssa kotona vaikka kuopuskin on jo 1,5vuotta, tuhlaan kuulemma valtion rahoja turhaan. Ja erittäin katkera tämä ihminen on siitä että olen kotona ja pärjääme rahallisesti erittäin hyvin. mitä mieltä olette tälläisista ihmisistä. pitäisikö ruveta välttelemään vai antaa hänen aina arvostella minua. en ole hänelle mitään sanonut koska itselläni on sen verran hyvä itsetunto etten ole loukkaantunut hänen sanomisistaan. tuntuu vain todella hassulta että tyyppi haluaaa viettää akaa kanssani ehkä liiankin usein ja silti aina arvostelee kaikkea minussa.