Uusi mies haisee hielle ja on karvainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ongelmani on ihana uusi mieheni. Hän on täydellinen herrasmies, kohtelee minua erittäin hyvin ja on kultainen ihminen.

Sänkypuuhiin ei olla vielä päästy, koska minua ei rehellisesti huvita. Mies on hyvin karvainen, hyvä et mulkku erottuu sieltä pusikosta... Olen itse alapäästä karvaton, joten toivoisin, että mies olisi edes vähän siistitty sieltä. Varsinkin nyt suhteen alussa. Miehelle olen sanonut odottavani seksin suhteen, että tunnemme kunnolla ja hän on sanonut odottavansa niin pitkään kun meistä tuntuu, että hetki on oikea.

Mies on myös kova hikoilemaan ja hänen käyttämänsä suihkutettava deodorantti ei peitä mitään. Pelkään loukkaavani hänen tunteitaan, jos sanon hajusta tai karvoista. En tiedä haluanko koskaan sänkypuuhiin, jos näitä asioita ei korjata, sillä nämä asiat kuvottavat minua.

Mitä tehdä? Olen jo miettinyt jättäväni hänet, koska en siedä hienhajua enää, vaikka mies on muuten todella ihana. Harmittaa, ettei hän itse huomaa. Ollaan tapailtu jo muutama kuukausi, olen epätoivoinen, haluaisin olla tämän hyvän ihmisen kanssa, mutta en vain pysty. En voi kuvitella koskevani, saatika laittavani suuhun karvaista kalua

Mitä tekisitte?

Sinuna sanoisin reilusti miehelle hienhajusta. Kerrot ensin vaikkapa että olet tarkka kaikista hajuista, etkä pidä esimerkiksi hienhajusta. Voit sanoa miehelle myös ihan suoraan, onko hän huomannut, että deodorantti ei oikein tehoa ja ehkä hän voisi kokeilla jotain toisenlaista dödöä sekä jotain hyväntuoksuista hajuvettä. Voit kertoa, että sinusta olisi mukava olla hänen kainalossaan kun hän tuoksuisi hyvälle. En usko että mies loukkaantuu, päinvastoin! Itse olen kerran joutunut ko.keskustelun uuden miehen kanssa käymään, ja hän oli todella hyvillään kun asiasta kerroin. Sanoi, ettei halua missään nimessä haista pahalle, eikä ollut itse huomannut asiaa.

Karvojen suhteen myös kerrot vain rohkeasti mistä sinä pitäisit, ja voit ehdotta josko mies vähän siistisi karvoitustaan. En usko että mies loukkaantuu, vaan pikemminkin arvostaa että puhut asioista, mikäli hän muutenkin on hyväkäytöksinen ja fiksu. Jotkut miehet eivät välttämättä osaa itse tuollaisiin vain kiinnittää huomiota ja kaipaavat vähän naisen opastusta.;)

Luulen, että jonkun aikaa jaksaa käyttää eri dödöö ja ajella karvoja. Pidemmän päälle muuttuu samaksi viidakkomieheksi. Joten eroa jo tässä vaiheessa jollet kestä.

Kuinka tämä päättyi? Jos ei suihku ja siistiminen auta, niin tuskin on toivoa. Karvaisen miehen on mahdoton urakka pitää kaikki karvat pois - tai kokopäiväinen työ. Parranajon, kainaloiden ja alakerran siistimen luulisi riittävän. Vahvan karvan sängestä tulee tuskaa molemmille.

Kuinka tämä päättyi? Jos ei suihku ja siistiminen auta, niin tuskin on toivoa. Karvaisen miehen on mahdoton urakka pitää kaikki karvat pois - tai kokopäiväinen työ. Parranajon, kainaloiden ja alakerran siistimen luulisi riittävän. Vahvan karvan sängestä tulee tuskaa molemmille.
Kuten toisaalla nähdään, päätyi tämä herrasmies palvelemaan nimimerkkiä @ForeverMulan shortseihin pukeutuneena ja epäonnistunut suhde jatkui epäonnistuneena palvelutapahtumana. :(

Kuten toisaalla nähdään, päätyi tämä herrasmies palvelemaan nimimerkkiä @ForeverMulan shortseihin pukeutuneena ja epäonnistunut suhde jatkui epäonnistuneena palvelutapahtumana.
Mä kyl taisin sanoa niistä epäkohdista, joita oli, ihan suoraan sille (jollekin) miehelle, eli karvoja piti ainakin lämpimään aikaan kasvatella, koska muuten ei oikeen luistanu se homma, meni limaiseksi koko ilmaisseksi.

Haisevista miehistä mulla ei ole kokemusta. Eikä siitä, että jos joku sanois mulle, että haisen. Et loukkaantuisko sitä sitten.

Ongelmani on ihana uusi mieheni. Hän on täydellinen herrasmies, kohtelee minua erittäin hyvin ja on kultainen ihminen.

Sänkypuuhiin ei olla vielä päästy, koska minua ei rehellisesti huvita. Mies on hyvin karvainen, hyvä et mulkku erottuu sieltä pusikosta... Olen itse alapäästä karvaton, joten toivoisin, että mies olisi edes vähän siistitty sieltä. Varsinkin nyt suhteen alussa. Miehelle olen sanonut odottavani seksin suhteen, että tunnemme kunnolla ja hän on sanonut odottavansa niin pitkään kun meistä tuntuu, että hetki on oikea.

Mies on myös kova hikoilemaan ja hänen käyttämänsä suihkutettava deodorantti ei peitä mitään. Pelkään loukkaavani hänen tunteitaan, jos sanon hajusta tai karvoista. En tiedä haluanko koskaan sänkypuuhiin, jos näitä asioita ei korjata, sillä nämä asiat kuvottavat minua.

Mitä tehdä? Olen jo miettinyt jättäväni hänet, koska en siedä hienhajua enää, vaikka mies on muuten todella ihana. Harmittaa, ettei hän itse huomaa. Ollaan tapailtu jo muutama kuukausi, olen epätoivoinen, haluaisin olla tämän hyvän ihmisen kanssa, mutta en vain pysty. En voi kuvitella koskevani, saatika laittavani suuhun karvaista kalua

Mitä tekisitte?
No sano suoraan et sä haiset. Munkin sisko ilmotti heti ku astuin autoon et huh ku haiset hielle. Nää kuumat päivät. Mut kerran muuten baarissa tapasin naisen joka kertoi et hienhaju tai tietty kiihottaa sitä. Onko se yleisempääkin?

Yhteistyössä