Miksi mies käyttäytyy näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ollut 1.5 vuotta erään 30 v. miehen kanssa. Hänessä on kumminkin mielestäni eräs kummallinen piirre. Kerron tässä jokusen tilanteen:

- hän toi minulle poimimiaan luumuja tänä syksynä ämpärillisen. Sovittiin treffit kaupungille jonne hän voi tuoda luumut ja kävimme samalla reissulla kahvilla ja kaupassa. Hän tuli itse linja-autolla ja minä omalla autolla. Hän oli laittanut citymarketin muovikassin ämpärin suun päälle kuminauhalla kiinni ja kun hän antoi luumut minulle hän sanoi, että pitäisiköhän se pussi ottaa siitä päältä pois, kun se menee kuitenkin kauppakassina vielä. Sitten hän kuitenkin tokaisi, että ikävä toisaalta jos ne luumut kaatuvat autossani ja jätti kassin ämpärin päälle. Palautin seuraavalla tapaamiskerralla muovikassin.

-seuraava tilanne: leivoin kääretorttua kesällä hänen vanhemmilleen ja yhdessä päätimme sitten maistaa sitä ensin, kun se oli valmista. Hän leikkasi yhden siivun kääretorttua ja puolitti vielä sen siivun ja antoi minulle toisen puolen ja itselleen toisen puolen. Minua hiukan kummastutti asia, olisi tuntunut reilummalta että olisi leikannut molemmille ihan kokonaiset siivut.

- kerran pyysin josko hän voisi tuoda yhden rullan vessapaperia, kun tulee käymään luonani, kun tulee kaupungin ja kauppojen ohitse ja minulta oli vessapaperi erittäin vähissä ja lähimpään kauppaan 15 km matka. Hän otti kotoansa rullan paperia mukaan. Sanoin että äitini tulee myöhemmällä ja hänkin saattaa tuo minulle sitten enemmän vessapaperia tullessaan. Hän sanoi sitten, että voi viedä sen tuomansa rullan takaisin.

- Olimme menossa mökkeilemään ja hän toi mukanaan kanisterin lähdevettä, koska häneltä löytyi kotoaan iso kanisteri ja minulta ei. Hän kysyi paljonko vettä tarvitaan ja sanoin että laita täyteen vain, ikävä jos loppuu kesken. Hän toi täysinäisen kanisterin. Kaikki vesi ei kuitenkaan mennytkään mökkeilymme aikana ja sitä jäi vajaa puoli kanisteria. Hän tokaisi, että olisi vähempikin määrä vettä riittänyt.

Mitä mieltä olette? Käyttäytyykö muiden miehet näin?

Luin koko jutun alusta loppuun saakka ja mietin koko ajan, että missä ne outoudet oikein on? Siis siinä kun mies jakoi kääretortusta yhen siivun teille puoliks? No sitä veskipaperia hän ois voinut tuoda sulle enemmänkin..kaiketi.

Oisko hän nuuka luonteeltaan? Mutta ohan moni muukin ihminen eri asioissa nuuka tai tarkka.:unsure:

Sori ap, mutta mustakin on enemmän outoa se, että sä oot ylipäänsä pistänyt nämä asiat merkille, ja että olet jäänyt miettimään niitä! :eek: Toi kääretorttuhommakin... itse olisin tehnyt todennäköisesti aivan samoin, sillä itselle olisi riittänyt maistiasiksi tosiaan se puolikas siivu! Eihän sitä ollut tarkoituskaan alkaa herkuttelemaan. o_O Oudoin juttu, jonka nyt noista bongasin, oli kenties tuo lopun vessapaperin takaisin kotiin vieminen, mutta se on nyt vain yksi joku juttu tossa... enemmänkin ihmettelen, että mitä ihmettä sinä höpötät, että olet ollut 1,5 vuotta tämän miehen kanssa?! Siis aivan käsittämätöntä! Onko teillä muka edes joku suhde?! o_O Tavallisesti suhteissa on ihan täysin normaalia alkaa heti keskustelemaan jostain ihmetyksen aiheesta, joten miksi ihmeessä ja kummassa et ole sitä samantien tehnyt, jos joku sinua askarrutti?! Kuulostatte todella vierailta toisillenne. :ninja: Jos olisit esim. halunnut kokonaisen palan kääretorttua, niin mikset vaan sanonut, että "leikkaa nyt kokonaiset". Mikset SINÄ reagoi näihin tilanteisiin mitenkään, jos ne sinua kummastuttaa?! Minusta sinä olet outo, kun et ole 1,5 vuoden aikana saanut suutasi auki. :whistle:

Ei todellakaan ole normaalia alkaa HETI keskustelemaan ihmetyksistä, ensin varovasti tutustutaan, ennen kuin ruvetaan kritisoimaan ja ihmettelemään ääneen toisen touhuja. Ainakin jos todella tykkää tyypistä niin ei halua karkoittaa sitä. :whistle:

Hiukka olet nyt pösilö? Ajatteletko, että nämä aloituksessa luetellut muutamat asiat tapahtuivat kaikki heti ekan kuukauden aikana? Jos olisi näin, niin kuinka sekoboltsi mahtaa ap olla, jos jää näinkin pitkäksi aikaa niitä muistelemaan, vaikkei sen koommin olisi "outouksia" tapahtunut? Eiköhän nyt siis ole selvää, että nämä muutama juttu on tapahtunut ripoteltuna tuolle 1,5 vuodelle. Etkö sinä sen vertaa tuosta kirjoituksesta älynnyt, että HETI voisi tarkoittaa HETI kunkin tapahtuman yhteydessä. Jokin noista on siis todennäköisesti viimeisen puolen vuoden aikana, joten asiaan olisi voinut HETI tarttua. Voi tsiisus... :whistle::rolleyes:

Mikäli suhde nyt olisi lainkaan edes edistynyt, niin kyllä nyt voisi itse näistä mieheltä kysäistä 1,5 vuoden jälkeen!!! :D

Ei todellakaan ole normaalia alkaa HETI keskustelemaan ihmetyksistä, ensin varovasti tutustutaan, ennen kuin ruvetaan kritisoimaan ja ihmettelemään ääneen toisen touhuja. Ainakin jos todella tykkää tyypistä niin ei halua karkoittaa sitä. :whistle:

Mitä tutustumista tuollainen on? Että passiivisesti antaa toisen tehdä ihme asioita eikä edes yritä saada selville touhujen taka-ajatuksia. Ja toi jälkimmäinen, niin totta, ap:n kohdalla. Mutta harmi vaan että mieheltä pimitetään nämä ominaisuudet ap:sta

Ei tuo nyt ehkä "outoa" ole, päinvastoin ihan tyypillistä super-nuukailijan toimintaa. Yleensä tuon luokan pihistelijät ovat vanhempia, mutta ehkä miekkonen on sellainen "ukkona syntynyt".

Olen siis keskustelun aloittaja ja piti vielä lisätä että mies on työtön ollut kauan, joten oletan että työtön ei kauheasti tienaa. Hän ei ole ollut kuin muutamassa lyhyessä työpaikassa elämänsä aikana. Hän on kyllä kertonut että hänellä on säästöjä.
Ja kun hänen äitinsä yleensä aina käskee kahvin kanssa ottamaan jotakin,hänen äitinsä sanoo aina, että älä pelkän juo, niin mies sanoo, että "nyt riittää jo, ei enempää."

Sä oot outo!
Kuka laittaa tuommoisia edes merkille? Kyttäätkö ja mietitkö liikaa?
Kai liiallisen nuukuuden jokainen huomaa tai lähes jokainen! Ei ole normaalia että nuukuus menee noin pitkälle. Kotoaan mies oppinut tuon, tottakai. Säästäväisyys hyvä, nuukuus ei. Mulla oli säästäväiset vanhemmat, köyhistä oloista, sodan eläneet, mutteivat ikinä olisi pyytäneet takaisin vajaata vessapaperirullaa...

Nuuka tai sitten vähävarainen, jonka on pakko nuukailla.

Sitä ihmettelen, että ette leikanneet maistiaisiksi kumpaakin päätä kääretortusta. Minä ainakin siistin kääretortun aina päistä ennen tarjolle laittoa, puhumattakaan siitä, että sen jonnekin veisin.

Kumpi teistä raahasi tuota vesikanisteria, mies varmaan kaikki kantomatkat? Iso kanisteri täytenä painaa ja paljon, ei sellaista kukaan halua turhanpäiten kannella.

Meillä mies ei nuukaile, mutta enpä ihmettelisi jos meidän esikoisesta tulisi tuollainen. Hänellä on selvästi iso-isovanhempien nuukuusgeenit.

Yhteistyössä