Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Minua aina kummastuttaa tuo että "en jaksa vaan OLLA kotona" "en tahdo LOJUA kotona".. Perskatti soikoon kun ainakin minä olen näinä kotiäitivuosinani tupannut mieluummin olemaan sitä mieltä että voi kun jostain löytyisi lisää tunteja vuorokauteen että ehtisi kaiken tehdä mitä haluaisi.Leikkiä ja touhuta enemmän lasten kanssa, tehdä kunnon ruokaa, siivota torppaa, askarrella, leipoa, laittaa pihaa, liikkua..Vähissä on ne hetket että tässä vaan ollaan tai lojutaan. Tämä kotiäitinä olo on ihan työtä siinä missä ansiotyökin, korvaus tästä vain on aika onneton mutta sitäkin enemmän se on henkisesti tarjonnut pääomaa. Oma "oikea" palkkatyöni sattuu olemaan lastenhoito joten kun kerran oli mahdollisuus valita että hoidanko omiani kotona vai vienkö omat hoitoon että pääsen hoitamaan toisten lapsia niin valitsin ensimmäisen. Kritisoimatta ketään siitä kumman vaihtoehdon kukakin mistäkin syystä valitsee totean että makoilua, olelua ja loikoilua tämä ei kyllä ole ollut vaikka kuka sitä väittäisi. Nih!
No justiin näin: pois kotoa ja TÖITÄ tekemään. Miten ihmeessä siellä kotona kaikki siivoutuu itsestään, lapsi/lapset hoituu... Jostain on vissiin löytynyt niitä kotitonttuja joita on Potter- kirjoissa.. Meillekin kiitos pari semmoista. Enkä minäkään tässä ole seitsemää vuotta toki samalla tontilla pysynyt... Reissutyössä jos on niin silloin tietysti maisemat vaihtuu tiuhaan mutta muutoin veikkaan että aikalailla samojen seinien sisään sitä työpaikallekin mennään silloin kun töissä käydään -ei se sitten ala ahdistaa..?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Minua aina kummastuttaa tuo että "en jaksa vaan OLLA kotona" "en tahdo LOJUA kotona".. Perskatti soikoon kun ainakin minä olen näinä kotiäitivuosinani tupannut mieluummin olemaan sitä mieltä että voi kun jostain löytyisi lisää tunteja vuorokauteen että ehtisi kaiken tehdä mitä haluaisi.Leikkiä ja touhuta enemmän lasten kanssa, tehdä kunnon ruokaa, siivota torppaa, askarrella, leipoa, laittaa pihaa, liikkua..Vähissä on ne hetket että tässä vaan ollaan tai lojutaan. Tämä kotiäitinä olo on ihan työtä siinä missä ansiotyökin, korvaus tästä vain on aika onneton mutta sitäkin enemmän se on henkisesti tarjonnut pääomaa. Oma "oikea" palkkatyöni sattuu olemaan lastenhoito joten kun kerran oli mahdollisuus valita että hoidanko omiani kotona vai vienkö omat hoitoon että pääsen hoitamaan toisten lapsia niin valitsin ensimmäisen. Kritisoimatta ketään siitä kumman vaihtoehdon kukakin mistäkin syystä valitsee totean että makoilua, olelua ja loikoilua tämä ei kyllä ole ollut vaikka kuka sitä väittäisi. Nih!
Peesaan.
Työntekijöillä on lakisääteiset kahvitauotkin... :snotty:
Mä halusin pois kotoa ja töitä tekemään. Haluan nähdä muutakin kuin kodin, kaupan ja oman pihan.
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:mun äitini yli 15 veen kokemuksella, että vasta 4 vuotias olisi täysin valmis päiväkotiin. En sano että kotihoito on ainut oikea lapselle, lapsissakin on eroja. Mutta uskon, että äitini on oikeassa!
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:No justiin näin: pois kotoa ja TÖITÄ tekemään. Miten ihmeessä siellä kotona kaikki siivoutuu itsestään, lapsi/lapset hoituu... Jostain on vissiin löytynyt niitä kotitonttuja joita on Potter- kirjoissa.. Meillekin kiitos pari semmoista. Enkä minäkään tässä ole seitsemää vuotta toki samalla tontilla pysynyt... Reissutyössä jos on niin silloin tietysti maisemat vaihtuu tiuhaan mutta muutoin veikkaan että aikalailla samojen seinien sisään sitä työpaikallekin mennään silloin kun töissä käydään -ei se sitten ala ahdistaa..?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja hassu:mun äitini yli 15 veen kokemuksella, että vasta 4 vuotias olisi täysin valmis päiväkotiin. En sano että kotihoito on ainut oikea lapselle, lapsissakin on eroja. Mutta uskon, että äitini on oikeassa!
Mun likka on perhepäivähoitajalla ja sopeutunut sinne erittäin hyvin. Mun äiti on sanonut 28 vuoden kokemuksella (niin omista kuin hoitolapsista ) että kyllä mun likka kaipaa toimintaa ja sosiaalisia kontakteja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:Minua aina kummastuttaa tuo että "en jaksa vaan OLLA kotona" "en tahdo LOJUA kotona".. Perskatti soikoon kun ainakin minä olen näinä kotiäitivuosinani tupannut mieluummin olemaan sitä mieltä että voi kun jostain löytyisi lisää tunteja vuorokauteen että ehtisi kaiken tehdä mitä haluaisi.Leikkiä ja touhuta enemmän lasten kanssa, tehdä kunnon ruokaa, siivota torppaa, askarrella, leipoa, laittaa pihaa, liikkua..Vähissä on ne hetket että tässä vaan ollaan tai lojutaan. Tämä kotiäitinä olo on ihan työtä siinä missä ansiotyökin, korvaus tästä vain on aika onneton mutta sitäkin enemmän se on henkisesti tarjonnut pääomaa. Oma "oikea" palkkatyöni sattuu olemaan lastenhoito joten kun kerran oli mahdollisuus valita että hoidanko omiani kotona vai vienkö omat hoitoon että pääsen hoitamaan toisten lapsia niin valitsin ensimmäisen. Kritisoimatta ketään siitä kumman vaihtoehdon kukakin mistäkin syystä valitsee totean että makoilua, olelua ja loikoilua tämä ei kyllä ole ollut vaikka kuka sitä väittäisi. Nih!
Hyvin kirjoitettu!! Täällä liikaa syytellään muita + toisten valintoja. Tuolla toisessa ketjussakin "kotiäidit makoilee ja miehen palkalla elelee"- tyyliin tekstiä on paljon. Liekö kateellisia(!!) , jos pääsis "kärpäsenä kattoon" vilkaiseen tollaisten kirjoittajien kotiin, niin ehkä syykin syyttäviin kirjoituksiin selviäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lisäksi tahdon itse nähdä pienten lasteni kasvavan. En tahdo, että joku vieras näkee lastani enemmän päivisin kuin minä itse.