T
tinkiwinki
Vieras
mä en todellakaan pidä yh äitejä luurereina vaan todella rauta mimmeinä.. nostan hattua heille.. jaksakaa yh:t
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :P:katoitteko sitä ykkösen tummista kertovaa dokkaria eilen? sama homma tässä yh asiass, yh:t itse kuvittelee noin, niin uho leviää.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja :P:katoitteko sitä ykkösen tummista kertovaa dokkaria eilen? sama homma tässä yh asiass, yh:t itse kuvittelee noin, niin uho leviää.
En mä ainakaan kuvittele noin vaan kaikenlaista paskaa on tullut tältä palstalta niskaan, vaikka kirjoittaisi ihan muusta asiasta. Ja kyllä virtuaalimaailman ulkopuolellakin on niin juntteja ihmisiä, että haukkuvat vain sen takia, että joku on yh.
Alkuperäinen kirjoittaja :P:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja :P:katoitteko sitä ykkösen tummista kertovaa dokkaria eilen? sama homma tässä yh asiass, yh:t itse kuvittelee noin, niin uho leviää.
En mä ainakaan kuvittele noin vaan kaikenlaista paskaa on tullut tältä palstalta niskaan, vaikka kirjoittaisi ihan muusta asiasta. Ja kyllä virtuaalimaailman ulkopuolellakin on niin juntteja ihmisiä, että haukkuvat vain sen takia, että joku on yh.
ai en oo tavannu.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja :P:katoitteko sitä ykkösen tummista kertovaa dokkaria eilen? sama homma tässä yh asiass, yh:t itse kuvittelee noin, niin uho leviää.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:moni asia väännetään ihan kummaks siks et on yh.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:moni asia väännetään ihan kummaks siks et on yh.
Niin vaikka kirjoittaisi päivän säästä niin paskaa tulee niskaan