vierailijana
Niin, eli miksi kaikki käyttää vaan rasvatonta? Tuli tosta kauppaostosketjusta mieleen... Mulla tekee jotenkin pahaa maksaa "vedestä". Ei se ees maistu millekään!
Mistä sitä vettä siihen lisää ilmestyy? Ei siinä ole yhtään sen enempää vettä kuin muissakaan maidoissa vaikka rasvatonta onkinsiis "vedestä" siksi, että mun mielestä se maistuu vedeltä. Ja enemmänhän siinä on vettä, kun rasva on poistettu.
Sama juttu tääl. Peruskoulus kokeilin rasvatonta ja maistu ihan täysin vedelle, mutta sitten kun ostin aikuisena litran rasvatonta ni se maistu 100% samalle kuin kevytmaito ja siitä lähtien olenkin sitten ostanut rasvatonta. Maku sama, toinen on vaan rasvaton. Itse en tosiaan huomaa niitten kahden maussa yhtikäs mitään eroa enään.Me juodaan sekä kevyt maitoa että rasvatonta maitoa. Ostan sen mukaan missä on enemmän päiväystä jäljellä. Molemmat ihan yhtä hyviä.
Joskus lapsena muistan, että rasvaton maistu munkin mielestä vedeltä mut enää en edes huomaa niissä mitään eroa.
Mistä sitä vettä siihen lisää ilmestyy? Ei siinä ole yhtään sen enempää vettä kuin muissakaan maidoissa vaikka rasvatonta onkin