Meillä lasten ikäero on 8.5vuotta. Silloin kun esikoisemme syntyi olin juuri täyttänyt 18v, opiskelut kesken jne.
Halusin käydä koulun loppuun. Olla jonkunaikaa töissä ja sit mulle tuli jossain vaiheessa ihmepäähän pinttymä, että ennen seuraavan lapsen syntymää haluan että meillä on omakotitalo :ashamed:
No toista lasta alettiin kuitenkin yrittään jo ennenkuin talosta oli tietoakaan. 1v8kk yritettiin kunnes viimein plussa tuli, samana päivänä, kuin saimme myönteisen lainapäätöksen tämän omakotitalon ostoon...
Halusin myös nauttia täysillä esikoisen kasvun seuraamisesta! Minusta oli vaan niin ihanaa, kun pystyi kaiken ajan käyttämään täysillä esikoiseen ja esikoisen kasvattaminen ei ollut milläänlailla väsyttävää tai stressaavaa, kun siinä ei ollut muut lapset huomiota viemässä.
Tosin olen myös sanonut, että seuraava lapsi kun syntyy niin sitten yritän saada kolmannenkin mahd.pienellä ikäerolla. Noh, nyt sit ku tuo toinen on niin... Emmä tiiä, on vaan niin lepposaa olla näiden kahden lapsen kanssa
:heart: Ja varsinkin, kun nyt on tämä omakotitalo ja talo täynnä eläimiä, mies viikot kaukana töissä ja minä yritän käydä vähän töitä tekemässä, ni musta tuntuu, että mulle on tässä urakkaa ihan tarpeeks vähäks aikaa.
Kolmannen aika on sitten joskus, jos luoja suo.
Piti vielä sanomani, että lapset tulee aivan loistavasti toimeen! Minkäänlaista mustasukkaisuutta ei meillä ole vielä ilmenny (Mitä ois ollu ihan varmaan esikoisen ollessa esim. 4-6v)
Molemmat lapset ihannoivat toisiaan ja heillä on kyllä tosi hyvät välit, suuresta ikäerosta huolimatta:heart: