Mulla kahdella ensimmäisellä ikäeroa vajaa kaks mutta sitten tulikin elämän ihmeellisistä käänteistä johtuen pitkä ikäero kuopukseen,isommat täyttivät 19 ja 17 samana vuonna kun vimeisin syntyi
Mä en ymmärrä 99%:n osalta palstan avauksia, miksi moinen avaus on pitänyt tehdäAlkuperäinen kirjoittaja Siisus:Minä en nyt oikein ymmärrä, miksi tällaisia aloituksia edes pitää tehdä...
Joo iik. Tule sieltä paskasesta pumpulista pois. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:hurjaa tekstiäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Niin ja... Esikoinen oli vahinko ja väärinkäsityksen tuotos, jos noin voi sanoa. Toka oli ihan ns. suunniteltu. Kaksosten kanssa oli isompia ongelmia päätöksien kanssa, mutta koska päätettiin pitää, en osaa ajatella heitä mitenkään suunnittelemattomina. =)
no mie en tällähetkellä halua ennee ikinä! lapsia, mutta mieli voi muuttua, joten saattaapi olla että 1 ja 2 väliin tulee helpostikkinj yli 5 vuotta ikäeroaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ja siis älkää ymmärtäkö väärin, ei ole tarkoitus haukkua tms. =) Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, koska itse halunnut tehdä ihan toisin.
Olen varmaan kolme kertaa sanonut, etten tätä aloitusta tehnyt muista syistä, kuin uteliaisuuttani! O-saat-ko lu-ke-a? Olet ilmeisesti hieman yksinkertainen. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No herranen aika,ei kyllä uskois että neljän lapsen äiti tuollaista suustansa päästää!!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meillä syntyi 4 muksua 3,5 vuodessa ja rankkuudesta huolimatta olen sitä mieltä, että meille parasta on tämä, kasvavat yhdessä ja kun pienimmätkin ovat ns. päiväkoti-iässä, voin keskittyä töihin, opiskeluun yms. eikä tarvi myöhemmin haikailla lisää lapsia.
Mitä ootte tehny "synnytysten välissä"? Miten lapset tulevat toimeen, jos ikäero on huomattavan suuri? :wave:
Tajuatko että vaikka jollain on yksi lapsi niin ei sitä toista välttämättä tule vaikka kuinka yrittää! |O
:headwall:
Vaikka olisit miten utelias tahansa niin sinä itse vaikutat yksinkertaiselta tehdessäsi tällaisen aloituksen.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Olen varmaan kolme kertaa sanonut, etten tätä aloitusta tehnyt muista syistä, kuin uteliaisuuttani! O-saat-ko lu-ke-a? Olet ilmeisesti hieman yksinkertainen. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No herranen aika,ei kyllä uskois että neljän lapsen äiti tuollaista suustansa päästää!!!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meillä syntyi 4 muksua 3,5 vuodessa ja rankkuudesta huolimatta olen sitä mieltä, että meille parasta on tämä, kasvavat yhdessä ja kun pienimmätkin ovat ns. päiväkoti-iässä, voin keskittyä töihin, opiskeluun yms. eikä tarvi myöhemmin haikailla lisää lapsia.
Mitä ootte tehny "synnytysten välissä"? Miten lapset tulevat toimeen, jos ikäero on huomattavan suuri? :wave:
Tajuatko että vaikka jollain on yksi lapsi niin ei sitä toista välttämättä tule vaikka kuinka yrittää! |O
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:hurjaa tekstiäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Niin ja... Esikoinen oli vahinko ja väärinkäsityksen tuotos, jos noin voi sanoa. Toka oli ihan ns. suunniteltu. Kaksosten kanssa oli isompia ongelmia päätöksien kanssa, mutta koska päätettiin pitää, en osaa ajatella heitä mitenkään suunnittelemattomina. =)
Mikä on huomattavan suuri ikäero?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meillä syntyi 4 muksua 3,5 vuodessa ja rankkuudesta huolimatta olen sitä mieltä, että meille parasta on tämä, kasvavat yhdessä ja kun pienimmätkin ovat ns. päiväkoti-iässä, voin keskittyä töihin, opiskeluun yms. eikä tarvi myöhemmin haikailla lisää lapsia.
Ei mielestäni ole hirmu suuri ikäero, jos on 3-4 vuotta ikäeroa. Hyvin ovat kaverit toisilleen. Muutenkin tuo kaverikysymys riippuu paljon myös lasten luonteistaAlkuperäinen kirjoittaja mm:Taisi tuolla mainita, että 4 vuotta, jopa 3.