E
en ymmärrä sua
Vieras
Siis normaalin rajoissa. Onko nykyajan vääristynyt kauneusihanne saanut teidät tosiaan noin sekaisin että itseään ei osaa arvostaa kuin laihana. Naisella ei saa enää olla mitään normaalin naisen tunnusmerkkejä ja kaikkien pitää mahtua kokoon 36. Surullista.
Harva se päivä tällä palstalla saa lukea kyselyjä, miten sais parhaiten kuihdutettua itsensä kokoon 36, huh. Koko 40 on ihan normaalipainoisen koko, mutta tällä palstalla se on ruman ja läskin merkki.
Tässä vielä esimerkki normaalista ja terveestä naisvartalosta (joka ei kyllä ole plussakokoa nähnytkään, vaikka linkissä niin jostain syystä lukeekin).
Moni tuon mallin mitoissakaan oleva ei ole tyytväinen itseensä vaan laihduttaa, sairas maailmamme... Hankkikaa naiset itsetunto!
http://plussizemodelsunite.files.wordpress.com/2010/06/dpp_185291.jpg
Harva se päivä tällä palstalla saa lukea kyselyjä, miten sais parhaiten kuihdutettua itsensä kokoon 36, huh. Koko 40 on ihan normaalipainoisen koko, mutta tällä palstalla se on ruman ja läskin merkki.
Tässä vielä esimerkki normaalista ja terveestä naisvartalosta (joka ei kyllä ole plussakokoa nähnytkään, vaikka linkissä niin jostain syystä lukeekin).
Moni tuon mallin mitoissakaan oleva ei ole tyytväinen itseensä vaan laihduttaa, sairas maailmamme... Hankkikaa naiset itsetunto!
http://plussizemodelsunite.files.wordpress.com/2010/06/dpp_185291.jpg