\
tunnetko sä mua yhtään?-et!
ootko ikinä nähny mut?-et!
ootko ikinä jutellu mun kans?-et!
joten miten helvetissä sä voit sanoa noin että mä haluan lapsia pelkän vauva kuumeen takia! kyllä on vajaa älystä porukkaa!!
mun kuumeilu ei todellakaan alkanut ylä-aste iässä!!
minun kuume alko vuosi sitten!! Luuletko sä todellakin että mä ihan huvikseen tuhlaan rahani ovulaatio testeihin,vitamiineihin,greippi mehuihin ja muihin!? ja luuletko tosiaankin että ihan huvin vuoksi taistelen irti tupakasta!? ja itken aina päivän putkeen kun nega pamahti testiin!? EN TODELLAKAAN, ja kaikki tämä vain pelkän kuumeen takia!! joopa joo.. minä haluan lapsen koska olen siihen valmis,haluan pitää huolta pienestä ihmisestä joka on minusta riippuvainen!! rahasta,töistä,asunnosta,koulutuksesta ja miehestä se ei ole kiinni! joten miksi en tekisi lasta kun kerran haluan!
No voi #&%£$!*!! Nyt pistää vihaks!!Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 07:40 niinpä kirjoitti:\tytöillä on luonnostaan se hoivailuvietti. Nukeilla leikitään jne....Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 13:09 Loora kirjoitti:\Monet vauvakuumeilevat vuosia ja taas vuosia, jopa yläasteelta alkaen.Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 11:11 vieras kirjoitti:Minä olen 19..ja aion hankkia lapsen nyt enkä vuoden tai kahen päästä!!!
miksi?
koska tunnen että olen valmis,ja tiedän olevani! Jos tämä mulla ois ollu vaa joku vauva kuume niin en kai mä sentää yli vuotta ois kuumeillu! Me yritetään miehen kanssa tosissaan! käytän ovis testejä,syön foolihappoa,juon greippi mehua ollaan otettu kaikki maholliset keinot käyttöön! miksi en hankkisi lapsia nyt? meillä molemmilla on työpaikat,oma kämppä(jonka mieheni ja minä omistetaan) niin että näin..
Mutta eri juttu leikkiä vauvakuumetta ja ihan oikeasti sitoutua huolehtimaan toisesta ihmisestä pitkääääääääääään.
Kannattaa hoivaviettiä toteuttaa ensin hoitamalla toisen lapsia ja katsomalla mitä se lapsen kansa oleminen on. Ei kun jonkun sukulaistädin koliikkivauva viikonlopuksi hoitoon (ja muita ei saa hälyyttää apuun kuin viimeisessä hädässä) uhmaikäinen
Ei lapsia saa tehdä pelkän vauvakuumeen vuoksi ja ihania kokemuksia saadakseen!!
tunnetko sä mua yhtään?-et!
ootko ikinä nähny mut?-et!
ootko ikinä jutellu mun kans?-et!
joten miten helvetissä sä voit sanoa noin että mä haluan lapsia pelkän vauva kuumeen takia! kyllä on vajaa älystä porukkaa!!
mun kuumeilu ei todellakaan alkanut ylä-aste iässä!!
minun kuume alko vuosi sitten!! Luuletko sä todellakin että mä ihan huvikseen tuhlaan rahani ovulaatio testeihin,vitamiineihin,greippi mehuihin ja muihin!? ja luuletko tosiaankin että ihan huvin vuoksi taistelen irti tupakasta!? ja itken aina päivän putkeen kun nega pamahti testiin!? EN TODELLAKAAN, ja kaikki tämä vain pelkän kuumeen takia!! joopa joo.. minä haluan lapsen koska olen siihen valmis,haluan pitää huolta pienestä ihmisestä joka on minusta riippuvainen!! rahasta,töistä,asunnosta,koulutuksesta ja miehestä se ei ole kiinni! joten miksi en tekisi lasta kun kerran haluan!