\
mistä sä sen tiiät kuka on ikäistään kypsempi ja kuka ei.
sä et harmikses sitä voi päättää.
ei se sun mieheskään kovin kauaa sua kattele, kun sulla sattuu olemaan tollanen pätemisen tarve.
mitä sä ees teet tällä palstalla kun sulla ei ole lapsia?
mee jonnekkin muualle vinkuun sun niin pieleen mennyttä ja rahatonta elämää!!
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 08:57 -nanne- kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 21:40 vieras kirjoitti:Olen ainakin sen verta kypsä, etten mene hankkimaan lasta tässä elämäntilanteessa.
Ikää pari kk vaille 20, vakiduuni (lopetan tosin kesän jälkeen kun lähden opiskelemaan), opiskelut kesken.
Valkolakin sain viime keväänä.
Seurustellut olen poikaystävän kanssa hieman yli 2 vuotta, hänen inttinsä jälkeen olisi tarkoitus muuttaa yhteen.
Silti en mitään lasta menisi nyt hankkimaan.
Ei olisi tarpeeksi rahaa, ei enää vakiduunia, opiskelut kesken, liian vähän ikää ja elämänkokemusta antaakseni lapselle hyvän ja turvallisen tulevaisuuden.
En koe tarvetta julistaa "oOn IkÄisTäNi kYbZemPi!1!!!1", koska näin ei ole.
(en tiedä muuten yhtäkään teiniä, joka todellisuudessa olisi kypsempi kuin mitä on. Yleensä nämä juuri niitä lapsellisimpia tapauksia)
Haluan lapsen vasta kun on opiskelut suoritettu, vakituinen työpaikka, pidempi suhde mieheni kanssa takana.
Oma asuntokin olisi kiva, siis _oma_.
Ettei tarvitsisi miettiä jokaista senttiä ja kituuttaa väkisin, kun ei todellakaan ole rahaa.
mistä sä sen tiiät kuka on ikäistään kypsempi ja kuka ei.
sä et harmikses sitä voi päättää.
ei se sun mieheskään kovin kauaa sua kattele, kun sulla sattuu olemaan tollanen pätemisen tarve.
mitä sä ees teet tällä palstalla kun sulla ei ole lapsia?
mee jonnekkin muualle vinkuun sun niin pieleen mennyttä ja rahatonta elämää!!