Ei mulla ollut rahaa matkustaa tai muutakaan erityistä tehdä ennen lapsia. Töitä oli vaikea saada ja pääsykokeisiin ei huvittanut lukea. Nukuttiin miehen kanssa puoleen päivään ja raahauduttiin välillä kauppaan. Juominen ei oikein toiminut mulle. Kauhea krapula ja morkkis. Välillä tehtiin jotain erikoista, mutta harvoin oli rahaa. Pätkätöitä ja osan aikaa kituutti tuilla. En nyt tiedä kuinka loistokasta se oli. No seksiä harrastettiin monta kertaa päivässä, mutta kyllä siihenkin into alkoi lopahtaa. Jos olisi ollut kunnon työ, rahaa tehdä asioita, mutta harvalla nuorella on. Enkä olisi halunnut yli kolmekymppisenä lapsia. Oli kauhea vauvakuumekin. Ei tosin suunniteltu lasta, mutta elämä parani huomattavasti. Sai aikaa kerätä motivaatiota opiskeluun ja varmuutta siihen, mitä haluaa tehdä työkseen.
Kyllä kateellisena katson tuttujen lomakuvia, mutta kerran vuodessa niitä näyttäisi enintään olevan. Eikä lastenkaan kanssa lomailussa mitään vikaa ole. Tuosta kun vähän kasvavat voidaan miehen kanssa kahdestaankin lähteä reissuun.
Olen alle 40v kun lapset ovat täysiikäisiä. Paljon sitä ennen voin nukkua pitkn, lähteä salille kun haluan, kävelylle miehen kanssa kahdestaan, syödä kynttiläillallisia ja nauttia vapaudesta. Tuskin se 15v haluaa seurassani koko ajan olla. Hyvä kun itse kotona kävin siihen aikaan. Sillon varmaan toivon, että lapset keksisi edes jotain äidin kanssa. 35 vuotias ei ole edes vanha. Kaksi lasta meillä, se tuntuu hyvältä.
Voin vapaasti käydä töissä ja otetaan vakavasti työelämässä. En tosoaan haluaisi olla lähes nelikymppinen pienten lasten äiti. Sillon haluaisi varmaan nukkua jo yönsä.