Miksi harvat naiset meikkaavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummasteleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meikkaisin oikein mielelläni, mut sattumoisin minulla on atooppinen iho ja kasvoissa on ihottumaa, ja se ärtyy samantien jos laitan jotain naamaan :/ kerran kun laitat meikkiä naamaan, niin viikon saat sitten parannella punaisia ja kuivia silmäympäryksiä. Joten meikit - nou thanks!

Itse olen mielestäni nätimpi ilman meikkiä..

Siis meikkivoiteen voin laittaa, jos iho oikein punoittaa ja vähän huulikiiltoa, mutta ripsiväri tai rajauskynä ei mielestäni mulle sovi. Olen pirteämmän näköinen ilman niitä.

Iltameikki on sitten erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Alkuperäinen kirjoittaja Seera:
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
Minä en jaksa joka päivä meikata.
Pärjään kyllä ilman meikkiäkin välillä
Rumia varten ne meikit

Juu mallit ja missit kayttavat meikkia siksi etta ovat rumia... niinpa niin.

No tän käsityksenhän ap:n viestistä saa. Et monestakin OLISI saanut sievän, kun olisi vähän meikannut eli ei kelpaa ap:lle luonnollisena.

No sinä sait tämän käsityksen...provosoiduit varmaan tarkoituksella? Pääasia varmaan, että kelpaa itselleen, miksi kenenkään tarvitsisi miettiä "kelpaako" kenellekään tuntemattomalle vai ei? Ihmettelen itsekin välillä mikseivät jotkut meikkaa vaikka se ainakin minua piristää, tuo itsevarmemman olon jne. Meikkaaminen on positiivinen ja kiva asia mulle, mut ei siis kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Meikkaisin oikein mielelläni, mut sattumoisin minulla on atooppinen iho ja kasvoissa on ihottumaa, ja se ärtyy samantien jos laitan jotain naamaan :/ kerran kun laitat meikkiä naamaan, niin viikon saat sitten parannella punaisia ja kuivia silmäympäryksiä. Joten meikit - nou thanks!

Itsellänikin on todella paha atooppinen ihottuma joka näkyy suurimmaksi osaksi kasvoissa. Itse olen aina laittanut meikkivoiteen alle rasvaista kosteusvoidetta. Jotkut meikkivoiteet aiheuttavat enemmän ihottumaa kuin toiset. Etsimällä löytynyt ainakin minulle oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

Siis meikkivoiteen voin laittaa, jos iho oikein punoittaa ja vähän huulikiiltoa, mutta ripsiväri tai rajauskynä ei mielestäni mulle sovi. Olen pirteämmän näköinen ilman niitä.

TAi sitten meikkaustaitosi ei ole kummoiset..:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M:

Itsellänikin on todella paha atooppinen ihottuma joka näkyy suurimmaksi osaksi kasvoissa. Itse olen aina laittanut meikkivoiteen alle rasvaista kosteusvoidetta. Jotkut meikkivoiteet aiheuttavat enemmän ihottumaa kuin toiset. Etsimällä löytynyt ainakin minulle oikea.

Mä olen kans etsinyt, mut ei oikein mikään sovi. Kauhee kihelmöinti alkaa pian meikkaamisen jälkeen ja en kertakaikkiaan halua, että mun silmät ympärykset on aina kuin itkemisen jälkeen :/ Suosiolla siis olen ilman meikkiä =)
Ja kukin taplaa tyylillään ;) Minua ei haittaa, vaikka joku ei meikkaa, en edes moista huomaa, mut sen kyllä huomaa kun on niitä jotka yli meikkaa, kauheita ilmestyksiä!! :D

Eipähän kaikista edes huomaa onko meikkiä vai ei, jos ei mee nokakkain töllistelleen. Ite käytän ripsiväriä ja satunnaisesti puuteria, juhliin tms menen sitte vähän enemmän laittautuneena. Mitä sitä turhia, mullahan on jo mies :laugh: Toisekseen, eikä pelkästään vain minun omasta mielestä, näytän hyvältä ilman meikkiäki. Siitä saa kiittää hyvää ihoa ja tummia piirteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Ihan hyvä, että meikattuja on vähän....ehostus asia erikseen ja niitä on paljon.

Hiustenhalkomista!
Mitä eroa on muka ehostuksella ja meikkaamisella?

minusta meikkaaminen on teatterimeikkiä tai sitten iso kerros pakkelia muuten vain. Ehostus taas kevyt hipaisu....

Ihan hyvä, että meikattuja on vähän....ehostus asia erikseen ja niitä on paljon.

Hiustenhalkomista!

http://3.bp.blogspot.com/_-e28wqp2nZI/SBIyrKbmllI/AAAAAAAAAAw/zOEPHod95_I/s320/BadMakeUp.bmp ilmeisesti Boogyn mielestä tuo on meikkaamista? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

TAi sitten meikkaustaitosi ei ole kummoiset..:D
Mulla on varmaan syynä just tää: En osaa meikata niin hyvin, että kannattais.

Alkuperäinen kirjoittaja Zussu:
Näin kotona ollessa laitan vaan ripsiväriä, töissä ollessa olen sitten laittanut myös rajauskynää ja ehkä vähän puuteria tms. Kaipa se on tottumuskysymys, olen itse alkanut meikata yläasteella ja nykyään tuntuu ihan kaljulta jos pitäisi mennä vaikka kauppaan ilman ripsaria. Mutta tohon minun meikkaus rajoittuu, ei huulipunaa, meikkivoidetta tms., aamulla menee ehkä 2 minuuttia laittautumiseen.

Kannattaa käyttää mielummin meikkivoidetta (käsin levitettynä) kuin puuteria.

Ja ap näki meikkaamattomia ihmisiä siksi niin paljon, että päivisin liikkuvat vain kotona löhöävät :xmas: .

Alkuperäinen kirjoittaja apå:

Hiustenhalkomista!

http://3.bp.blogspot.com/_-e28wqp2nZI/SBIyrKbmllI/AAAAAAAAAAw/zOEPHod95_I/s320/BadMakeUp.bmp ilmeisesti Boogyn mielestä tuo on meikkaamista? ;)

tuohon tyyliin kyllä meikataan ihan arkikäyttöönkin paljon....

Hiustenhalkomista!

No mun mielestä meikkaamista on kyllä ihan päivittäinen normaali meikki mikä ei siis tarkoita mitään övereitä. En ikinä puhu enkä ole kuullut kenenkään muunkaan puhuvan ehostamisesta ns. arjen tilanteissa

Alkuperäinen kirjoittaja kummasteleva :
Tänään kaupungissa käydessä aloin kyttäämällä kyttäämään kuinka moni nainen meikkaa. Olin aika yllättynyt, että niin harva viitsii meikata. Monestakin meikkaamattomasta olisi saanut oikein sievän pakkauksen, jos olisivat hiukan edes ripsiväriä sutaisseet.... tai edes nyppineet kulmansa. Miksi naiset eivät viitsi pitää huolta ulkonäöstään?

Pitäähän miehetkin huolta ulkonäöstään, eikä siihen kuulu meikkipussi.

Toi on seksismiä, nih!

Hiustenhalkomista!

No mun mielestä meikkaamista on kyllä ihan päivittäinen normaali meikki mikä ei siis tarkoita mitään övereitä. En ikinä puhu enkä ole kuullut kenenkään muunkaan puhuvan ehostamisesta ns. arjen tilanteissa

minä olen

Yhteistyössä