Olin vähän kiinnostunut tietämään sukupuolen, mutta mieheni lopulta päätti että haluaa "varmaksi" tietää. Syy oli se, että hän toivoi vähän enemmän poikaa ja halusi siksi tietää etukäteen, että osaa "varautua" jos tuleekin tyttö. Kävimme 4Dssä ja varmistui, että on tyttö tulossa! Mies on aivan onnessaan että olemme yleensäkin saamassa lapsen, ja tyttö on siis erittäin toivottu. Hän vain halusi enemmän aikaa, ettei sitten yllätys sukupuolesta vaikutaisi millään siltä, ettei tyttö olisi toivottu. Mielestäni oikein järjevää päättelyä ja ilolla soin hänelle tämän tiedon. Itseni tuntien voisin olettaa, että synnytyksen jälkimainingeissa tulisi tulkittua toisen ilmeet ja eleet ihan väärinpäin

Nyt siis molemmat odotamme innolla tytärtämme.
Olen ihan tyytyväinen, että päätettiin selvittää sukupuoli, nyt vauva tuntuu jo paljon konkreettisemmalta, tiedämme hänen kasvonpiirteensä, sukupuolensa ja nimensä. Olen ensimmäistä kertaa raskaana, joten minulla on synnytyksessä ja vauvanhoidossa todella paljon kaikenlaista jännitettävää, olen vain tyytyväinen, ettei enää tarvitse jännittää sukupuolta!
Mutta on tosiaan jokaisen oma asia haluaako sen sukupuolen tietää etukäteen vai ei, onneksi on 4D niille ketkä sen haluavat selvittää! (meillä ei myöskään kunnan tarjoamissa ultrissa kerrottu..) Ymmärrän kyllä niitäkin jotka eivät halua tietää.