Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Etana Elli:Mihin turkilmas katos, huhuu..
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tsori. Kysymystä pukkaa. Mutta siis: mikä on se syy, minkä takia et halua ryhtyä perhepäivähoitajaksi? Tai useampikin syy saa tietty olla
![]()
10. liian pitkät työpäivätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tsori. Kysymystä pukkaa. Mutta siis: mikä on se syy, minkä takia et halua ryhtyä perhepäivähoitajaksi? Tai useampikin syy saa tietty olla
![]()
1.liian raskas työ
2. liian huono palkka
3. minulla on korkea koulutus
4. en jaksaisi sitä työtä
5. liian yksin (ainoa aikuinen)
6. liian suuri vastuu
7. ei mitään arvostusta lastenhoitoa tai lapsia kohtaan suomessa, ei arvosteta kotiäitejä, eikä perhepäivhoitajia eikä lastentarhanopettajia
8. koti kuluu
9. omissa lapsissa tarpeeksi (pitää säästää voimia lapsenlapsiakin varten)
10. joko riittää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:10. liian pitkät työpäivätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tsori. Kysymystä pukkaa. Mutta siis: mikä on se syy, minkä takia et halua ryhtyä perhepäivähoitajaksi? Tai useampikin syy saa tietty olla
![]()
1.liian raskas työ
2. liian huono palkka
6. liian suuri vastuu
7. ei mitään arvostusta lastenhoitoa tai lapsia kohtaan suomessa, ei arvosteta kotiäitejä, eikä perhepäivhoitajia eikä lastentarhanopettajia
8. koti kuluu
10. joko riittää?
11. vaikeat vanhemmat (yhden pienen lapsen vanhempana olin itse ääliö)
12. mietin vielä, hetki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:10. liian pitkät työpäivätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tsori. Kysymystä pukkaa. Mutta siis: mikä on se syy, minkä takia et halua ryhtyä perhepäivähoitajaksi? Tai useampikin syy saa tietty olla
![]()
1.liian raskas työ
2. liian huono palkka
6. liian suuri vastuu
8. koti kuluu
10. joko riittää?
11. vaikeat vanhemmat (yhden pienen lapsen vanhempana olin itse ääliö)
12. mietin vielä, hetki
12. en rakasta kotitöitä. enkä ruoanlaittoa pakosta 5 kertaa päivässä sapuska pöytään, syöttäminen, jälkien siivous. sikamainen duuni. astianpesukone on tyhjenneettävä jo normiperheen (4 henkekä)jäljiltä (jos kotiäiti) 2 kertaa päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Tsori. Kysymystä pukkaa. Mutta siis: mikä on se syy, minkä takia et halua ryhtyä perhepäivähoitajaksi? Tai useampikin syy saa tietty olla
![]()
![]()