V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulla käytettiin imukuppia apuna joten pakko se väliliha oli leikata. Repesi vielä vähän sen lisäksi.
ei mulla leikattu välilihaa vaikka käytettiin imukuppia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mulla käytettiin imukuppia apuna joten pakko se väliliha oli leikata. Repesi vielä vähän sen lisäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jeps, ei kysymyksiä mailla halmeilla..
On ikävää, jos niin on käynyt, mutta minun kokemuksen perusteella helkkarin paljon yleisempää on harhaluulo, että synnyttäneellä virtsa karkailee ja kohtu laskeutuu ja alapää on ihan löysä, kun se ei oikeasti vaan ole niin. Joillakin on, mutta normaalisynnytyksen jälkeen sen pitäisi (ja useimmissa tapauksissa näin käykin) palautua normaaliksi, ei pitäisi olla virtsankarkailua eikä muutoksia huonompaan seksielämässä ym. Eli jos on käynyt huonommin, ei pitäis ajatella, että on normaalia käyttää vaippoja tai kärsiä muuten, vaan hakea apua fysioterapiasta, gyneltä, mistä tahansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta tuo ei ole ollenkaan typerä keskustelunaihe. Se on hienoa ettei teille ole tullut ongelmia, mutta monille kyllä on. Mutta ei niitä täällä kukaan voi mainita koska täällä on otettu tuollainen asenne että kaikkien paikkojen pitää olla synnytyksen jälkeen vielä tiukemmat kuin ennen ja seksin vaan parempaa. Ei se aina mene noin eikä kannata vähätellä ongelmaa eikä alkaa tehdä toisen asiallisesta kysymyksestä naurettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Joo, yhtä fiksuihin kommentteihin oon minäkin törmännyt synnyttämättömien kavereiden kohdalla. Kai ne ajattelee, että nyt se putoo jalkovälistä kadulle, jos ei pidä jalkoja ristissä kun vaikka neljättä odotteloo... Siinäpähän ajatelkootAlkuperäinen kirjoittaja 2xMaMa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mäkin kieltämättä luulin ennen synnytyksiä ,että pilalle menee kaikki paikat ja jää löysäks, mutta nyt kaksi lasta synnyttäneenä ja vieläpä kaksi kertaa jouduttu leikkaamaan myöskin väliliha, niin ei ole pilalle mennyt!
Ei tietenkään ole enää samannököinen, mutta tiukkuus on kyllä sama ku ennen ellei tosiaan jopa parempikin...onhan siinä itse töitäkin tehtävä, että saa lihakset kuntoon...
Just näin.
Pikkusen ärsyttää lapsettomat kaverit jotka puhuu tyyliin näin " sitten kun niitä on 3 niin se 4 tulee jo pierasemalla ulos", ajatteleekohan ne että pipsa jää sen kokoiseksi kuin vauvan pääkin on ollut vai mitä?
Enpä oo koskaan kysynyt, oppiipahan sitten kun lapsia ovat tehneet!![]()
. Itsekin myönnän, että pelotti että miten se pipari muuttuu, helpotus oli itelle ja varmaan miehellekin iso, kun seksi tuntui yhtä hyvältä, ellei paremmaltakin kuin aiemmin, eikä mitään siistiä eppariarpea kummempaa tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ikävää, jos niin on käynyt, mutta minun kokemuksen perusteella helkkarin paljon yleisempää on harhaluulo, että synnyttäneellä virtsa karkailee ja kohtu laskeutuu ja alapää on ihan löysä, kun se ei oikeasti vaan ole niin. Joillakin on, mutta normaalisynnytyksen jälkeen sen pitäisi (ja useimmissa tapauksissa näin käykin) palautua normaaliksi, ei pitäisi olla virtsankarkailua eikä muutoksia huonompaan seksielämässä ym. Eli jos on käynyt huonommin, ei pitäis ajatella, että on normaalia käyttää vaippoja tai kärsiä muuten, vaan hakea apua fysioterapiasta, gyneltä, mistä tahansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta tuo ei ole ollenkaan typerä keskustelunaihe. Se on hienoa ettei teille ole tullut ongelmia, mutta monille kyllä on. Mutta ei niitä täällä kukaan voi mainita koska täällä on otettu tuollainen asenne että kaikkien paikkojen pitää olla synnytyksen jälkeen vielä tiukemmat kuin ennen ja seksin vaan parempaa. Ei se aina mene noin eikä kannata vähätellä ongelmaa eikä alkaa tehdä toisen asiallisesta kysymyksestä naurettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jeps, ei kysymyksiä mailla halmeilla..
Kysymys on otsikossa. Kysymyssana, käänteinen lausejärjestys ja kysymysmerkki helpottavat tunnistamista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ainakin tarkastettiin jo jälkitarkastuksessa lantionpohjanlihasten kunto ja silloin jo oli kunnossa. Jos näin tehtäisiin kaikkialla, voitaisiin asialle enemmän tehdä ja parantaa naisten elämänlaatua, ketä ongelmista kärsii.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ikävää, jos niin on käynyt, mutta minun kokemuksen perusteella helkkarin paljon yleisempää on harhaluulo, että synnyttäneellä virtsa karkailee ja kohtu laskeutuu ja alapää on ihan löysä, kun se ei oikeasti vaan ole niin. Joillakin on, mutta normaalisynnytyksen jälkeen sen pitäisi (ja useimmissa tapauksissa näin käykin) palautua normaaliksi, ei pitäisi olla virtsankarkailua eikä muutoksia huonompaan seksielämässä ym. Eli jos on käynyt huonommin, ei pitäis ajatella, että on normaalia käyttää vaippoja tai kärsiä muuten, vaan hakea apua fysioterapiasta, gyneltä, mistä tahansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta tuo ei ole ollenkaan typerä keskustelunaihe. Se on hienoa ettei teille ole tullut ongelmia, mutta monille kyllä on. Mutta ei niitä täällä kukaan voi mainita koska täällä on otettu tuollainen asenne että kaikkien paikkojen pitää olla synnytyksen jälkeen vielä tiukemmat kuin ennen ja seksin vaan parempaa. Ei se aina mene noin eikä kannata vähätellä ongelmaa eikä alkaa tehdä toisen asiallisesta kysymyksestä naurettavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ainakin tarkastettiin jo jälkitarkastuksessa lantionpohjanlihasten kunto ja silloin jo oli kunnossa. Jos näin tehtäisiin kaikkialla, voitaisiin asialle enemmän tehdä ja parantaa naisten elämänlaatua, ketä ongelmista kärsii.
Väittäisin ettei jälkitarkastuksen tarkastus ole ihan riittävä varmistamaan, että lihakset ovat OK riittävässä kunnossa. Tämä taitaa olla myös vähän mielipidekysymys mikä kenenkin mielestä on riittävä ja hyvä tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ainakin tarkastettiin jo jälkitarkastuksessa lantionpohjanlihasten kunto ja silloin jo oli kunnossa. Jos näin tehtäisiin kaikkialla, voitaisiin asialle enemmän tehdä ja parantaa naisten elämänlaatua, ketä ongelmista kärsii.
Väittäisin ettei jälkitarkastuksen tarkastus ole ihan riittävä varmistamaan, että lihakset ovat OK riittävässä kunnossa. Tämä taitaa olla myös vähän mielipidekysymys mikä kenenkin mielestä on riittävä ja hyvä tilanne.
No aivan varmasti kertoo osviittaa, että toimiiko lihakset yhtään, toimiiko jotenkin vai kunnolla. Kyllä se on itsestäänkin kiinni, jos ei lihaksia jaksa treenata, niin turha sitten itkeä, että alapää on löysänä.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkinä:Menkääs nyt hip-hop ostelee niitä treenikuulia ja palloja. Ne todellakin auttavat.
Vinkkinä hyvät ohjeet huomasin suomi24 keskusteluissa. Seksi/kaalimato osiolla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No aivan varmasti kertoo osviittaa, että toimiiko lihakset yhtään, toimiiko jotenkin vai kunnolla. Kyllä se on itsestäänkin kiinni, jos ei lihaksia jaksa treenata, niin turha sitten itkeä, että alapää on löysänä.
Kuule ei ne kaikki ongelmat mitä synnytyksestä jää valitettavasti parane jumppaamisella. Hienoa että teillä kaikki hyvin, kerro ihmeessä ensisynnyttäjille että ei missään nimessä tule ongelmia. Väitä myös kaikkia muita asioita sinun elämässäsi yleisiksi totuuksiksi. Ei voi ihminen lihoa kato vaikka mua, en ole lihava. Ei voi ihminen velkaantua mäkään en ole velkaantunut ei kellekään käy niin tai se on vain kuvittelua. Jne.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:toosa sinänsä kunnossa, mutta persusaukon suulla on peräpukama, joka tuottaa niin fyysisiä kuin psyykkisiäki ongelmia mulle !!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:toosa sinänsä kunnossa, mutta persusaukon suulla on peräpukama, joka tuottaa niin fyysisiä kuin psyykkisiäki ongelmia mulle !!!
Senkin voi kyllä hoidattaa, ei siitä ole pakko kärsiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja joo:toosa sinänsä kunnossa, mutta persusaukon suulla on peräpukama, joka tuottaa niin fyysisiä kuin psyykkisiäki ongelmia mulle !!!
Senkin voi kyllä hoidattaa, ei siitä ole pakko kärsiä.
Melkein kaikki asiat tässä elämässä voi hoidattaa eikä niist tarvi kärsiä. Lopetetaan valitus mistään.
Miten helppoa ja hauskaa sitä onkaan aina toisten mitättömät ongelmat ratkaista. "Ai sun ongelma on narkkarimies?" Ratkaisu: ota ero. jne.
Töissä me on tätä sovellettu, kaikki ovat kertoneet mikä heidän ongelmansa työpaikalla on, ja toinen on sen ratkaissut. Näin saatiin kaikki työpaikan ongelmat ratkaistua helpommin kuin olisin voinut ikinä kuvitellakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jovain:No kyllähän vaan jaksattekin valehdella. En usko ketään, jotka väittää että ei pillu muka rupsahtaisi synnyttämisestä. Ihme friikkejä olette.
Alkuperäinen kirjoittaja tsigtsig:Empä ole vielä yhtään tavannut jolla ei olisi ongelmia toosan kanssa jälkeenpäin. Se ei palaudu 100 prosenttisesti samaksi ei ulkoa eikä sisältä.
Ja karu totuus on että aika räjähtänyt siitä tulee.