Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mulla sen kanssa vaan mitään ongelmia ole. 2 synnytystä takana. Välilihaakin leikattu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mulla sen kanssa vaan mitään ongelmia ole. 2 synnytystä takana. Välilihaakin leikattu.
Sama mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:V**tu että ootte säälittävää porukkaa ihan oikeesti, ette sitten enää muusta keksineet alkaa kilpasille kuin pilluistanne!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei mulla sen kanssa vaan mitään ongelmia ole. 2 synnytystä takana. Välilihaakin leikattu.
Sama mulla.
Joskus oli, kun ajattelin, että se palautuu ITSESTÄÄN, enkä edes yrittänyt tehdä niitä lihaksia. Ei ollut kovin hyvä pidätyskyky. Toisen raskauden aikana jo rupesin niitä lihaksia tekemään ja heti synnytyksen jälkeen huomasin eron. Ei ollut mitään vaikeuksia synnytyksen jälkeisenä päivänä supistaa niitä lihaksia, hyvin löytyivät sieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Siis kyllähän se palautuu, ainakin jonkinlaiseksi![]()
Ja kyl se mulla ainakin on tosiaan JONKINLAISEKSI palautunut. Ei sellanen nuoren likan värkki millanen oli ennen raskautta ja synnytystä, mutta ei kai kukaan OIKEASTI kuvittele että se pysyy muuttumattomana?
Alkuperäinen kirjoittaja tsigtsig:Empä ole vielä yhtään tavannut jolla ei olisi ongelmia toosan kanssa jälkeenpäin. Se ei palaudu 100 prosenttisesti samaksi ei ulkoa eikä sisältä.
Ja karu totuus on että aika räjähtänyt siitä tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mitä ongelmia pitäs olla? Toimii ihan kaikkiin tarkotuksiin, mihin sitä nyt yleensä voi käyttääPeriskoopilla en oo kattonu ennen enkä jälkeen, että en sit tiijä onko sisältä entisensä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Piru Raamatulla:Alkuperäinen kirjoittaja tsigtsig:Empä ole vielä yhtään tavannut jolla ei olisi ongelmia toosan kanssa jälkeenpäin. Se ei palaudu 100 prosenttisesti samaksi ei ulkoa eikä sisältä.
Helkkari, nytkös se paljastui? Naisten tarkkaan vaalima salaliitto. Damn! Nyt kukaan ei suostu enää tekeen lapsia kun tää paljastui!!! |O |O Kukas mun eläkkeen nyt sitten maksaa..![]()
Mut ei maar, onhan se kiinni ihmisestä synnytyksestä ja niin edes päin. Mutta kyllä ihmisen fysiikka on suunniteltu siten että se palautuu jopa synnytyksestä, jos ei aina 100% niin joten kuten ainakin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tsigtsig:Empä ole vielä yhtään tavannut jolla ei olisi ongelmia toosan kanssa jälkeenpäin. Se ei palaudu 100 prosenttisesti samaksi ei ulkoa eikä sisältä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta tuo ei ole ollenkaan typerä keskustelunaihe. Se on hienoa ettei teille ole tullut ongelmia, mutta monille kyllä on. Mutta ei niitä täällä kukaan voi mainita koska täällä on otettu tuollainen asenne että kaikkien paikkojen pitää olla synnytyksen jälkeen vielä tiukemmat kuin ennen ja seksin vaan parempaa. Ei se aina mene noin eikä kannata vähätellä ongelmaa eikä alkaa tehdä toisen asiallisesta kysymyksestä naurettavaa.
Joo, yhtä fiksuihin kommentteihin oon minäkin törmännyt synnyttämättömien kavereiden kohdalla. Kai ne ajattelee, että nyt se putoo jalkovälistä kadulle, jos ei pidä jalkoja ristissä kun vaikka neljättä odotteloo... Siinäpähän ajatelkootAlkuperäinen kirjoittaja 2xMaMa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mäkin kieltämättä luulin ennen synnytyksiä ,että pilalle menee kaikki paikat ja jää löysäks, mutta nyt kaksi lasta synnyttäneenä ja vieläpä kaksi kertaa jouduttu leikkaamaan myöskin väliliha, niin ei ole pilalle mennyt!
Ei tietenkään ole enää samannököinen, mutta tiukkuus on kyllä sama ku ennen ellei tosiaan jopa parempikin...onhan siinä itse töitäkin tehtävä, että saa lihakset kuntoon...
Just näin.
Pikkusen ärsyttää lapsettomat kaverit jotka puhuu tyyliin näin " sitten kun niitä on 3 niin se 4 tulee jo pierasemalla ulos", ajatteleekohan ne että pipsa jää sen kokoiseksi kuin vauvan pääkin on ollut vai mitä?
Enpä oo koskaan kysynyt, oppiipahan sitten kun lapsia ovat tehneet!![]()