Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Siksi:koska on talvi.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Siis yhyy :'(
Mä jaksan aina vaan vihata tätä kylmää ja synkkää..
Väsyttää enemmän ja vi***taa enemmän talvisin.
Viime kesä oli niin ihana et varsinkin nyt tää talvi tuntuu niin kauheen loputtomalta :| |O
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Mäkin odotan kevättä ja kesää B)
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Mäkin odotan kevättä ja kesää B)
Ui jui kevät ja leskenlehdet ja pääsee katselemaan kun jäät sulaa... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Tulis joo jo kevät ja kesä..
Pääsis taas istuttaa kukkia ja pyllypystyssä kitkee penkkejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Nythän on ihanaa ku on lunta! Tosin en kyllä tykkää pimeästä, lumettomasta talvesta..
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:Meille tulee eka kesä jo 28.2.- Kypros kutsuu kolmeksi viikoksi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:Meille tulee eka kesä jo 28.2.- Kypros kutsuu kolmeksi viikoksi :heart:
Nyt oot hiljaa :saint: . Ihanaa, hyvää matkaa teille. Paljonko siellä pitäis silloin olla lämpöö?
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:joo kalastamaan ja tietty puskiin samoilemaan ja majakkapaviljonkiin vetää pizzaa ja nugettikoreja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Onneksi kaikki se ihana kesä on vielä edessä =) Ajatteles, jos se olisi jo täällä, niin se olisi kohta ohi... eli positiivista ajattelua kehiin![]()
Kyllä mäkin odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Mutta kyllä näin vuodenvaihteen jälkeen alkaa jo helpottaa, kun päivät pitenee koko ajan ja arskaa näkee useammin.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Oij..kesät täällä on niin ihania,vaikka talvet onkin ihan tylsiä ja elottomia..
Rakastan tätä paikkaa niin kesäisin..vielä kun sais saman fiiliksen kaiken suhteen kuin viime kesänä
Grillailua.. ( isoa lihaa )
Fresitaa...liftausta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
jep mä olen...
vielä kun joskus uskallan koskea niihin kaloihin tai ööö matoihin
Ni muutkin ehtis kalastaa...![]()