Miksi ei vois jo olla kesä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Siis yhyy :'(
Mä jaksan aina vaan vihata tätä kylmää ja synkkää..
Väsyttää enemmän ja vi***taa enemmän talvisin.
Viime kesä oli niin ihana et varsinkin nyt tää talvi tuntuu niin kauheen loputtomalta :| |O

Niinpä.. Ja nyt mä päätin, sano mies mitä sano, että mä en kesääni aio viettää katsellen juottoja tuolla rantabaarissa. JA SON JÄMPTI. Jos pitäis vapaa kesän sitten vuoden.... ööö.... liian moneen vuoteen...

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Siis yhyy :'(
Mä jaksan aina vaan vihata tätä kylmää ja synkkää..
Väsyttää enemmän ja vi***taa enemmän talvisin.
Viime kesä oli niin ihana et varsinkin nyt tää talvi tuntuu niin kauheen loputtomalta :| |O

kesää täälläkin odotellaan :p
Tulispa oikein ihana ja lämmin kesä B)

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Meille tulee eka kesä jo 28.2.- Kypros kutsuu kolmeksi viikoksi :heart:

Nyt oot hiljaa :saint: . Ihanaa, hyvää matkaa teille. Paljonko siellä pitäis silloin olla lämpöö?

20 huteissa ja hiukan ylikin. Miehen sisko miehineen on siellä töissä, joten hommattiin vaan lennot eli edullinen loma :)

Onneksi kaikki se ihana kesä on vielä edessä =) Ajatteles, jos se olisi jo täällä, niin se olisi kohta ohi... eli positiivista ajattelua kehiin :D

Kyllä mäkin odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Mutta kyllä näin vuodenvaihteen jälkeen alkaa jo helpottaa, kun päivät pitenee koko ajan ja arskaa näkee useammin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Onneksi kaikki se ihana kesä on vielä edessä =) Ajatteles, jos se olisi jo täällä, niin se olisi kohta ohi... eli positiivista ajattelua kehiin :D

Kyllä mäkin odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Mutta kyllä näin vuodenvaihteen jälkeen alkaa jo helpottaa, kun päivät pitenee koko ajan ja arskaa näkee useammin.

Toi on totta :)
Meillä varsinkin esikoinen on kiinnittänyt huomiota tohon aurinkoon mikä paistaa paljon enemmän kun joku aika sitten :heart:

Oij..kesät täällä on niin ihania,vaikka talvet onkin ihan tylsiä ja elottomia..
Rakastan tätä paikkaa niin kesäisin..vielä kun sais saman fiiliksen kaiken suhteen kuin viime kesänä:)

Grillailua.. ( isoa lihaa ) :D
Fresitaa...liftausta:D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Oij..kesät täällä on niin ihania,vaikka talvet onkin ihan tylsiä ja elottomia..
Rakastan tätä paikkaa niin kesäisin..vielä kun sais saman fiiliksen kaiken suhteen kuin viime kesänä:)

Grillailua.. ( isoa lihaa ) :D
Fresitaa...liftausta:D

Hei mä en tunne sua :laugh: :ashamed: :D

Kesäisin sen muistaa miksi tääl ylipäänsä haluaa asua..
Muuten oisin varmaan jo muuttanut pois ajat sitten!

Mut todistettavasti olet saanut kalan :D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
:D
jep mä olen...
vielä kun joskus uskallan koskea niihin kaloihin tai ööö matoihin:D
Ni muutkin ehtis kalastaa...:D

:D :D :D
Mä en kyl koske noihin pilkkitoukkiin :x
Niitä katselin tossa kun toi mieheke työns niitä koukkuun et lapset sai pilkkiä..Hyi saasta :x

Yhteistyössä