\
Rokotukset ei muutenkaan anna sairautta vastaan 100% suojaa. Tiedän itse perheen jossa lapset rokotettiin hinkuyskää vastaan, mutta kuitenkin sairastuivat hinkuyskään.
Miksei SUomessa ole sairauksia joita rajan takana on? En nyt suoraan kiittäisi rokotuksia. Onhan niillä toki saatu epidemioita ratkaistua, mutta tautien puhkeamiseen vaikuttavat paljon myös elinolot. Hygienia ja ihmisen oma terveydentila yms.
Rokotteista en kokonaan kieltäydy, mutta harkitsen tarkkaan.
Tosiaan rajantakana niitä tauteja häämöttää ja usein lisäksi selllaisia tauteja jotka on kehittyneet muotoon joihin ei enää rokotukset päde. Esim. tuo aikaisemmin mainitsemani Venäjän tuberkuloosi. Ei siihen meidän Suomessa saama Tubirokote tehoa.Alkuperäinen kirjoittaja 09.12.2004 klo 12:09 poju04 kirjoitti:Periaatteessahan suomessa noita tauteja harvemmin esiintyy, mutta kuten tuolla jo joku kirjoittikin niin rajantakana ne jo häämöttää! Ja se miksei niitä suomessa ole niin johtuu siitä, että lapsia on rokotettu....
Mutta molemmissa vaihtoehdoissa on riskinsä ja se kumman haluaa ottaa on itse päätettävä
Rokotukset ei muutenkaan anna sairautta vastaan 100% suojaa. Tiedän itse perheen jossa lapset rokotettiin hinkuyskää vastaan, mutta kuitenkin sairastuivat hinkuyskään.
Miksei SUomessa ole sairauksia joita rajan takana on? En nyt suoraan kiittäisi rokotuksia. Onhan niillä toki saatu epidemioita ratkaistua, mutta tautien puhkeamiseen vaikuttavat paljon myös elinolot. Hygienia ja ihmisen oma terveydentila yms.
Rokotteista en kokonaan kieltäydy, mutta harkitsen tarkkaan.