miksi äiti ei saisi käydä juhlimassa ennenkuin lapsi on mielellään vaikkapa 7v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Kun mun lapset olivat ihan pikkuvauvoja, vastasyntyneitä, niin en todellakaan halunut lähteä vauvan luota pois. Siis MINÄ olin sekä fyysisesti ( imetin ) että psyykkisesti kiinni lapsessani. Vaikea kuvitella, että joku voi ajatella toisella tavalla. Sellainen ajatusmaailma on minulle ihan vieras.

Kai sä tiedät että sulla on pipo kireällä. :D

Hyvä, etten oo ainut. B)

:wave: Kireäpipoinen liittyy seuraanne!

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja heips:
taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?

Mä oon sitten kai todellinen rafla äiti, kun lapsi oli yökylässä senkin takia että äiti oli ravintolassa töissä???

Sori mutt tää ei mee läpi. Mä tasan en oo raflaäiti, vaikka oon ollut raflassa töissä ja lapsi yötä muualla/hoitaja kotona. Mä olen vaan ansainnut meille sukkarahaa, sanoo neiti.

meinaan vaan minusta olis ollut ahdistavaa istua raflassa kun rinnat tihkuu maitoa,etenkin yöaikaan..
No ehkä sinusta. Mulle ei tuottanut mitään ongelmia olla yövuorossa töissä, vaikka imetinkin. Enemmän mua jotkut potilaskohtalot sillon öisin ahdisti kuin tissini.

taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?
meinaan vaan minusta olis ollut ahdistavaa istua raflassa kun rinnat tihkuu maitoa,etenkin yöaikaan..

No siis mä en käy baareissa enkä ota alkoa, mutta muuten kyllä käyn kavereilla, shoppailemassa, otan omaa aikaa. Nukun välillä yöt putkeen ja mies syöttää vauvaa, vaikka tissimaitoa vaan saakin. Mutta ei mulla kylläkään ne tissit valu maitoa, vaikka lapsi niistä tarpeeksi saakin. :D
En vaan ymmärrä esimerkiksi sitä, että mitä eroa sillä on että käykö baarissa ja isä syöttää pullosta siihen verrattuna, että minä nukun muuten vaan joskus yön putkeen. Ja varmasti on lapsille enemmän sitten iloa virkeästä äidistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No ehkä sinusta. Mulle ei tuottanut mitään ongelmia olla yövuorossa töissä, vaikka imetinkin. Enemmän mua jotkut potilaskohtalot sillon öisin ahdisti kuin tissini.

Ja eikös sitä äitejä ole muunkin ikäisille kuin imetettäville :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Ja eikös sitä äitejä ole muunkin ikäisille kuin imetettäville :whistle:

Siis TÄH? :o ettekö te imetä 7vuotiaaseen asti..Niinkuin ap:n aloituksessa olikin kyse alle 7-vuotiaista joka käsittää iän 6v11kk30pv:nkin ikäisen ;)

Yhteistyössä