K
Keittiönoita
Vieras
Ei, mutta onneksi mun ei tarvinnutkaan imettää kaikkien lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kaikille lapsille ei kelpaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei, mutta onneksi mun ei tarvinnutkaan imettää kaikkien lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kaikille lapsille ei kelpaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mooooooi, pitkästä aikaa :hug: :hug: :hug: Vai että on koiruli tullut taloon? Minkä ikänen? Millos tulet käymään?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Moi köökkis =) =) =) =)
Nyt mulla on sit koira ja rodun kyllä keksit ku katot nikkiä ja arvaat varmaan ku kauan poissa ollu täällä kirjotteleeki.
Mulla on ikävä sun pöperöitä ja sitä karvakorvaa ku en oo vuosiin teitä nähny.
Alkuperäinen kirjoittaja nokka pokka:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun muksuille kelpasi pullostakin.Alkuperäinen kirjoittaja nokka pokka:eikös äitien pitäisi imettää lastaan yli puoli vuotta?Miten se baarista käsin onnistuu?Ei multa ainakaan,kun meidän muksuille kelpasi maito vain suoraan tissistä!
Kaikille lapsille ei kelpaa
No eipä mulla ollut kyllä minkäänlaisia intressejä ravintolaelämään tuolloin.Olin ennen lapsia jo 10v miltei joka vkl niissä luuhannut.Tehkää lapsenne vasta 30v jos ravintolaan on hinku jo suoraan synnäriltä!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei, mutta onneksi mun ei tarvinnutkaan imettää kaikkien lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kaikille lapsille ei kelpaa![]()
Varmasti ihana :heart: Onks sulla mun meiliosoite tallella? Pukkaapa meiliä. Jos hyvin käy, mä voisin tolla viikolla pitää pari päivää vapaata.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se on tollanen puolen vuoden ikänen vauva vielä tosin neiti painaa jo 23kg ja on hitonmoinen riesa välillä, mut niin mielettömän ihana sellanen kuitenki.
Viikko 8 mulla on talviloma et jos sulle sillon sopii niin äkäseen mä sinne viiletän
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gh:Alkuperäinen kirjoittaja nokka pokka:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun muksuille kelpasi pullostakin.Alkuperäinen kirjoittaja nokka pokka:eikös äitien pitäisi imettää lastaan yli puoli vuotta?Miten se baarista käsin onnistuu?Ei multa ainakaan,kun meidän muksuille kelpasi maito vain suoraan tissistä!
Kaikille lapsille ei kelpaa
No eipä mulla ollut kyllä minkäänlaisia intressejä ravintolaelämään tuolloin.Olin ennen lapsia jo 10v miltei joka vkl niissä luuhannut.Tehkää lapsenne vasta 30v jos ravintolaan on hinku jo suoraan synnäriltä!
sinä olet sinä muut on muut,onko niin vaikea ihmisten ymmärtää ettei kaikki käyttäydy/ajattele samalla tavalla?
Alkuperäinen kirjoittaja nokka pokka:Puhuin itsestäni,mulla ei todellakaan ollut tarvetta lähteä ravitolaan!!
Niin minäkin puhuin vain itsestäniAlkuperäinen kirjoittaja nokka pokka:Puhuin itsestäni,mulla ei todellakaan ollut tarvetta lähteä ravitolaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja heips:taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?
Mitkä raflaäidit? Likka oli yli 4 v ennenkuin tanssimassa kävin. Likka oli kuitenkin jo ihan vauvana öitä vanhemmillani, kun mä olin yövuorossa töissä. Ja likka ei takuulla tiennyt, olinko mä töissä vai tanssimassa.Alkuperäinen kirjoittaja heips:taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?
meinaan vaan minusta olis ollut ahdistavaa istua raflassa kun rinnat tihkuu maitoa,etenkin yöaikaan..Alkuperäinen kirjoittaja heips:taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?
Alkuperäinen kirjoittaja heips:taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus leikkiä.:Alkuperäinen kirjoittaja heips:taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?
Itse en käy baarissa ollenkaan, korviketta kyllä annan, mikä siis olen?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei, mutta onneksi mun ei tarvinnutkaan imettää kaikkien lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kaikille lapsille ei kelpaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Varmasti ihana :heart: Onks sulla mun meiliosoite tallella? Pukkaapa meiliä. Jos hyvin käy, mä voisin tolla viikolla pitää pari päivää vapaata.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Se on tollanen puolen vuoden ikänen vauva vielä tosin neiti painaa jo 23kg ja on hitonmoinen riesa välillä, mut niin mielettömän ihana sellanen kuitenki.
Viikko 8 mulla on talviloma et jos sulle sillon sopii niin äkäseen mä sinne viiletän
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja arvaus leikkiä.:Alkuperäinen kirjoittaja heips:taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?
Itse en käy baarissa ollenkaan, korviketta kyllä annan, mikä siis olen?
:xmas: Korvikeäiti![]()
lukekaa tämä ennekuin kommentoitte!Alkuperäinen kirjoittaja heips:meinaan vaan minusta olis ollut ahdistavaa istua raflassa kun rinnat tihkuu maitoa,etenkin yöaikaan..Alkuperäinen kirjoittaja heips:taidatte kaikki rafla äidit olla sellaisia jotka tarjoavat lapselle vain korvike maitoja?
Alkuperäinen kirjoittaja nokka pokka:juu,olen kuullut sellaisista mammoista jotka ei imetä sen vuoksi,ettei voi lähteä minnekkään ilman vauvaa jos imettää.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Alkuperäinen kirjoittaja nokka pokka:juu,olen kuullut sellaisista mammoista jotka ei imetä sen vuoksi,ettei voi lähteä minnekkään ilman vauvaa jos imettää.
Ihanko kuullut olet?Itsekkin olen kuullut paljon asioita, viimeksi mm kuuntelin metallicaa.