miksei kaikki voi olla niinkun sillon ennen?

aave
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Te teitte sen mokan, että aloitte seurustelemaan.
Ei parhaiden ystävien kanssa kuulu seurustella.
T: eräs, joka vuosia sitten erehtyi kokeilemaan seurustelua hyvän miespuolisen ystävänsä kanssa, ja se oli totaalinen fiasko :|
No ei saisi yleistää. Mun ja miehen suhde alkoi ystävyydestä ja 4v jälkeen intohimoa ja rakkautta piisaa.

Ja ap. Kyllä se kaikki vielä olemassa on, mutta ehkä nyt hukassa arjen pyörityksessä. Toivotaan ainakin niin. Ja jätä miehellesi luettavaksi tuo tekstisi :)

äiti minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti minäkin:
Mikä teillä ei nyt toimi?
sanoppa se. ei vaan oo enää mitää mitä alotuksessa kirjotin.
sanon et lähdetäänkö ajelee niinku sillon ennen, niin ei mennä ku bensa on kallista :headwall:
tehdäänkö yhdessä ruokaa? joo tee vaan, mitä sä teet?
katsotaanko leffa? ei jaksa, aikanen herätys.
vedetäänkö kalsarikänni? ääähh... ei jaksa..
harrastetaanko seksiä? mua väsyttää..
voisitko vittu olla mun kaa? no koko ajanhan mä oon :saint:
Joo, no kato sun pitää sopeutuu tilanteeseen ja löytää itsellesi muita keinoja elää sun elämää, muita uusia juttuja, vaikka ihan pieniä vain. Sulle on tullut sisäisen muutoksen aika ja varmasti myös suhteesi muihin ihmisiin muuttuu ja tietenkin ensin on tulilinjalla puoliso, onhan hän läheisin ihmisesi. Se, että hän on siinä, merkitsee eniten. Lähesty äijää uudella tavalla, herätä suhde henkiin, älä vaan jätä sitä tyyppiä, koska sehän vaikuttaa olevan ok. Ei se haittaa, jos sulta jää pari kaljaa juomatta. Seksiin aloitetta sun pitäis miettiä uusiks ja alkaa itse ottaa vastuuta omasta tyydytyksestäsi. Mikset ala vaan hoidella itseäsi siitä vaan, vaivihkaa, luulis sen toisen vähitellen muistavan, mitä seksi on. Mut ennen kaikkea puhu sille miten sua ahdistaa ja miten entinen tuntui kivalta. Kysy siltä neuvoja, kysy miten teillä vois olla kivempaa, tirauta parit kyyneleet poikineen ja kerro rakastavas sitä tyyppiä, vaikka nyt himppasen joudut narraamaankin. Mun mielestä sun suhde on ok. Mitä jos aloittaisit jonkin uuden harrastuksen?

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Mikä teillä ei nyt toimi?
sanoppa se. ei vaan oo enää mitää mitä alotuksessa kirjotin.
sanon et lähdetäänkö ajelee niinku sillon ennen, niin ei mennä ku bensa on kallista :headwall:
tehdäänkö yhdessä ruokaa? joo tee vaan, mitä sä teet?
katsotaanko leffa? ei jaksa, aikanen herätys.
vedetäänkö kalsarikänni? ääähh... ei jaksa..
harrastetaanko seksiä? mua väsyttää..
voisitko vittu olla mun kaa? no koko ajanhan mä oon :saint:
Joo, no kato sun pitää sopeutuu tilanteeseen ja löytää itsellesi muita keinoja elää sun elämää, muita uusia juttuja, vaikka ihan pieniä vain. Sulle on tullut sisäisen muutoksen aika ja varmasti myös suhteesi muihin ihmisiin muuttuu ja tietenkin ensin on tulilinjalla puoliso, onhan hän läheisin ihmisesi. Se, että hän on siinä, merkitsee eniten. Lähesty äijää uudella tavalla, herätä suhde henkiin, älä vaan jätä sitä tyyppiä, koska sehän vaikuttaa olevan ok. Ei se haittaa, jos sulta jää pari kaljaa juomatta. Seksiin aloitetta sun pitäis miettiä uusiks ja alkaa itse ottaa vastuuta omasta tyydytyksestäsi. Mikset ala vaan hoidella itseäsi siitä vaan, vaivihkaa, luulis sen toisen vähitellen muistavan, mitä seksi on. Mut ennen kaikkea puhu sille miten sua ahdistaa ja miten entinen tuntui kivalta. Kysy siltä neuvoja, kysy miten teillä vois olla kivempaa, tirauta parit kyyneleet poikineen ja kerro rakastavas sitä tyyppiä, vaikka nyt himppasen joudut narraamaankin. Mun mielestä sun suhde on ok. Mitä jos aloittaisit jonkin uuden harrastuksen?
oot ymmärtäny ihan väärin :)
mut ei se mitään, kiitos silti sanoistasi :)

mut ihan perseestä.
mä haluaisin olla edelleen niinkun ennen, mut mies on liian järkevä eikä halua enää hullutella ja miettii vaan jotain bensan hintoja :xmas:
vein ton alotuksen keittiön pöydälle, katsotaa kuin käy..

No voi hyvänen aika
Tuohan on vain arjeksi kutsuttu tila! Joka suhteessa se on edessä. Arki vie, mutta kipinä on siellä jossain, kun sen aina välillä kaivaa esiin.

Ei tuollasessa tilanteessa saa luovuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja No voi hyvänen aika:
Tuohan on vain arjeksi kutsuttu tila! Joka suhteessa se on edessä. Arki vie, mutta kipinä on siellä jossain, kun sen aina välillä kaivaa esiin.

Ei tuollasessa tilanteessa saa luovuttaa!
ei tässä mitää luovuteta.
mut täs on niin paljon muutaki, kyl mä pelkän arjen kestän..

Yhteistyössä