Uskomatonta miten joskus voi mennä asiat putkeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janelll78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janelll78

Vieras
Hyvää kevättä vaan kaikille! Tää on mun eka viesti tälle palstalle, mutta oon seuraillut pidemmän aikaa. Ajattelin rekisteröityäkkin, kunhan löydän mun salasanavihon :)

Joskus elämä potkii, joskus hymyilee. Mulla on kokemusta molemmista, mutta nyt on pakko kertoa että muutamassa kuukaudessa ihan hirveesti omat asiat parantuneet. Meillä oli duunissa yt-neuvottelut ja olin aika varma, että saan lähteä. Olin todella surullinen, koska rakastin työtäni ja työpaikkani ilmapiiriä. Rupesin sitten heti hakemaan uusia duuneja ja yllättävän helposti natsasi. Ja palkkakin olis noussut 700e/kk.

No sitten kävikin niin, että ei meiltä potkittu juuri ketään pois (ainakaan mun osastolta). Olin silti jo päättänyt, että siirryn ton toisen firman palvelukseen, koska oli mahdollisuus pieneen uranousuun. No sitten mun pomo ilmoittaa, että ne haluu pitää mut ja saan tonnin lisää palkkaan jos jään! Hurjaa!

Soitin sit miehelle ja kerroin, että maaliskuun alusta lähtien tienaan enempi kuin hän. Mies oli tosi iloinen ja sanoi vaan, että "no yritetään päästä samalla tasolle joskus". Ihan hassua kun se on aina ollut se paremmin tienaava...

Mut fiilikset menneet tosi alhaalta tosi ylös! Ja nyt on ihana kevätpäivä ja loppuviikko vapaata... Se liittyi tohon uuteen työsoppariin. Kaikenlaista...

Ei niin hyvää ettei jotain pahaa. Seksissä voi tulla vaikeuksia. Täh? No nimittäin:

" Tienaako vaimosi enemmän kuin sinä? Naisen korkeampi tulotaso voi olla miehelle kova paikka makuuhuoneessa.
Miestään enemmän tienaavien naisten kumppaneilla on tutkimuksen kukaan enemmän erektiovaikeuksia.

Tanskalaiset ja amerikkalaiset tutkijat vertasivat yli 200 000 naimisissa olevan parin palkka- ja reseptitietoja. Erektiolääkkeitä määrättiin huomattavasti enemmän miehille, joiden tulotaso oli alhaisempi kuin heidän vaimoillansa.

Tutkijat esittävät, että erektiovaikeudet voivat olla seurausta itsetunnon vähenemisestä, vihasta ja turhautumisesta, joka liittyy puolison korkeampiin ansioihin."

No täytyy toivoo, että ukko pääsee ohi taas :) Ei tässä ainakaan vielä vaikeuksia ole tuolla suunnalla :)

Sinällään mä en ihan niele noita selityksiä tuollaisenaan. Siis en kiistä tutkimusta, mutta siihen voi olla muitakin syitä. Etenkin Amerikassa mies tienaa lähes aina enempi kuin nainen. Joten niissä tapauksissa missä mies tienaa vähemmän, voi olla korostuneesti tämmösiä alentunut työkyky ja terveys, joten siinä ne erektiohommatkin saattaa muuttua.

Ja saattaa olla että ne hyvin tienaavat naiset vaatii seksiä enempi aikataulutetusti, joten ukot hakee V*agraa vaan varmuuden vuoksi. Ainakin jenkeissä V*agraa jaetaan aika helpolla, luulen mä.

ps. Tähdet tuolla koska muuten spämmifiltteriin jää tää viesti

Yhteistyössä