\
minulle on käynyt ihan samallalailla....mutta nyt ex ja entinen ystäväni juurti erosivat ja olen siitä todella onnellinen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:56 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:45 hepuliherkkä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:35 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:32 hepuliherkkä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:30 nöppönen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:28 hepuliherkkä kirjoitti:siis tosi kauheen tempun ovat sulle tehneetmutta kyllä sulle se rehellinen mies vielä löytyy
muistat vaan pitää itsestäs huolta :hug:
sanos muuta. viime kevät oli minulle tähänastisen elämäni kamalin nyt se on menossa ex:llä ja hänen uo:llaan. ei mene heidän elämä todellakaan putkeen nyt.
eikö sun exä:n ja uuden emännän elämä ollutkaan onnea ja autuutta kun toisensa saivat?
oli se kai aluks. sit selvis et heidän lapsensa on vakavasti sairas, lapsi makasi sairaalassa syntymästään lähtien kunnes kaksi viikkoa sitten kuoli. lisäks tälle akalle tuli synnytyksestä jotain komplikaatioita niin etteivät voi enää lapsia saada tai muuten tää nainen menehtyy, meenasi jo kuolla. tiedän et kumpikin heistä on halunnut isoa perhettä joten se romuttui kertaheitolla.
nyt kyllä tuli mieleen et oliko joku tarkotus kun tollai käviKoita vaan keskittyä itseesi ja lapsiisi että jaksatte ponnistella eteenpäin =) onneks sulla on vanhemmat tukena.
joo onneks on. uskallan väittää etten olis tässä enää ilman vanhempiani, sen verran koville viime kevät otti. tyttö otettiin rintavieroitukseen sairaalaan neuvolan kautta kun olin jo niin väsymyksestä sekaisin. oikeasti olisi ollut helpompaa jos mies olisi lyönyt puukolla selkään kuin tämä. edelleen tunnen itseni nöyryytetyksi ja omatunto on alhaalla. en uskalla luottaa juuri keneenkään.