Miks meillä ei koskaan käy ketään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Jos kavereita tai muita halutaan nähdä, on meidän mentävä kylään. Jotkut kutsuu ite meidät kylään, suurimmalle osalle on soitettava saako tulla. Kukaan ei koskaan vapaaehtosetsi kysy saako meille tulla. Tytön synttärit on varmaan ainoot jolloin meillä on vieraita. Mikähän meissä/ meidän kodissa on vikana...? Jos kus tekis mieli vaan päättää et ei sitten. Jos kukaan ei haluu nähä ni ei väkisin. Mädännytään sit keskenämme täällä. Ärsyttävää. Aina kun kylästä lähtiessä sanoo et "käykäähän työki" ni alkaa selitys miten on kiireitä.

oon miettiny tuota samaa jos halutaan sukulaisia nähä mein tarvii ajaa 300km päähän 5 lapsen kanssa,jos halutaan "kavereita"(kummit) nähä mein pitää ajaa 300km päähän.mielenkiinnolla ootan kuinka moni hilaa perseensä meille kun 8pvä on likan 3-vuotis synttärit..sama juttu se on kavereissa täällä"uudella"paikkakunnalla,kummasti meillä ei käy kukaan tai kukaan ei haluu olla mun kaveria,pyh sanon minä.. |O

Ite harmittelen samaa. Silloin kun opiskelin ja olin töissä tätä asiaa ei paljon tarvinnut murehtia kun elämä oli niin kiireistä ja päivisin näki opiskelu toverit ja työkaverit, sosiaalista kanssakäymistä riitti kyllästymiseen asti. Mutta nyt kun olen kotona ehdin vähän liikaakin asiaa murehtimaan...olisi niin kiva jos olisi enemmän seuraa.

Me muutettiin puolivuotta sitten vuosien jälkeen lapsuutemme kotikaupunkiin ja luultiin että varmasti sitten käy enemmän ihmisiä kylässä mutta turha oli luulo...

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no sit ku keksit syyn ni kerrotko mullekin..meitä kans aina kutsutaan kylään mut ei tänne kukaan tuu,vaikka kovasti kaikki aina sanooki et "pitääpä tulla teilläkin käymään.."...

toi on virsi minkä kuulee aina kun lähtee jostain tutulta tai sukulaisista..
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no sit ku keksit syyn ni kerrotko mullekin..meitä kans aina kutsutaan kylään mut ei tänne kukaan tuu,vaikka kovasti kaikki aina sanooki et "pitääpä tulla teilläkin käymään.."...

Meille ei ees koskaan sanota noi. Aina vaan sanotaan et "käykäähän taas".

No meillä on vähän sama tilanne, mut kyl mä ymmärrän mun frendejä siinämielessä, et ne varmaan oikeesti ovat väsyneitä ja haluavat viikonloput lepoajaksi, eikä iltaisin kukaan jaksa käydä kylässä ja onhan niitä harrastuksiakin. harvoin meillä ketään käy, mutta kun joskus käy, niin mikäs sen mukavampaa. =)
Hei ap, onneks on näitä virtuaali-tuttuja, eikö!?

yleensä täällä on ketjuja joissa on et vihaan yllätysvieraita ja en tykkää vieraista,,mulle on muodostunut sellainen käsitys et tän palstan kirjoittajat ei edes halua vieraita kylään :D

Kutsutteko ite koskan ketään kylään? me ite kyläillään tosi vähän kun taas meillä yleensä joka viikonloppu käy vähint yhdet vieraat. Miehen tyyli vaan on se et kun joku soittaa ja pyytää kylään niin sit kutsuu sen pyytäjän meille.

Alkuperäinen kirjoittaja Millipide:
yleensä täällä on ketjuja joissa on et vihaan yllätysvieraita ja en tykkää vieraista,,mulle on muodostunut sellainen käsitys et tän palstan kirjoittajat ei edes halua vieraita kylään :D

Meille sais tulla vaikka yllärinä. Ei haittaa vaikka ois sotkusta, tai ainakaan meitä ei haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kutsutteko ite koskan ketään kylään? me ite kyläillään tosi vähän kun taas meillä yleensä joka viikonloppu käy vähint yhdet vieraat. Miehen tyyli vaan on se et kun joku soittaa ja pyytää kylään niin sit kutsuu sen pyytäjän meille.

Kyllä välillä kututaan mut huonolla menestyksellä.

Meillä taas niin, että meillä aina käydään vaikka olisi kiva välillä nähdä muitakin maisemia. Mutta minkäs teet kun ei allerginen voi mennä kotiin missä karvaisia lapsia ja toiset kodit taas ei ole niin lapsiystävällisiä (koko aika menee lapsen perässä juostessa).

Meilläkään ei kauheasti käydä, ihan sopivasti. Enemmän kaipaisin pariskuntia jotka tulisi joskus iltaisin esim pelailemaan ja syömään, saunomaan kanssamme, lapsiperheet vaan huonosti lähtee mihinkään, kaikki lapsettomat tutut on melkein sinkkuja.

eiku hei,nhyt mä valehtelin,käy meillä:miehen yks sinkkuuntunu kaveri käy aina välillä illalla,kinuamassa tota ukkelii baariin sen kans...

mut ei siis paljo muita,ja usein sanotaan muille et tulkaa teki kylään,ni kaikki sanoo vaan et joo,pitää tulla!..vaan eipä näy ei... :kieh: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Millipide:

Mie vihaan yllätysvieraita kun niilä o aina taipumusta tulla silloin jos johonki on meno jota ei voi peruuttaa, ja eivät ymmärrä sit poistua ku tulivatkin. Mut ois kiva jos kamuja kävin ihan kutsuttuna, esim viikonloppuisin kun on enemmi aikaa

Ette ole ainoita. Meillekin tulee hyvin harvoin vieraita, jos ei ole erikseen kutsuttu syntymäpäiville/vastaavaa.

Syyt kyl meidän kohdalla on, kun itsekin niin laiskasti kyläilemme ja kun meidän sukulaiset ja kaverit asuvat sen verran kaukana (60-1000km).

Me ollaan muutettu uudelle paikkakunnalle 4½v sitten ja kaikki ne "vanhat" kaverit on vähän jääny vähemmälle näkemiselle. Luulen kyllä että sekin vaikuttaa, et oon meidän isosta kaveriporukasta ainoo jolla lapsia...
Mutta, käy meillä silti vieraita vaikkakin kaverit harvemmin. Kavereita täältä nykyiseltä kotipaikkakunnalta ollaan onneks saatu ja ne käy kylässä. Samoin molempien meidän sisarukset perheineen ja venhemmat...että ei kai voi valittaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Ette ole ainoita. Meillekin tulee hyvin harvoin vieraita, jos ei ole erikseen kutsuttu syntymäpäiville/vastaavaa.

Syyt kyl meidän kohdalla on, kun itsekin niin laiskasti kyläilemme ja kun meidän sukulaiset ja kaverit asuvat sen verran kaukana (60-1000km).

Täytyy ihan uteliaisuuttani kysyy et missä asutte ja kuinka pitkälle pääsee teiltä jos ajaa 1000km...?

Jaksakaa vaan pyytää ja pyytää, uudestaan ja uudestaan. Ja sitten kun ne lopulta tulevat käymään niin tarjokkaa jotain herkkuja oikein paljon... Kyllä ne sit tulee toistekkin :D

Nimim. kokemusta löytyy ja nyt ovikello soi harva se ilta :D

Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
oon miettiny tuota samaa jos halutaan sukulaisia nähä mein tarvii ajaa 300km päähän 5 lapsen kanssa,jos halutaan "kavereita"(kummit) nähä mein pitää ajaa 300km päähän.mielenkiinnolla ootan kuinka moni hilaa perseensä meille kun 8pvä on likan 3-vuotis synttärit..sama juttu se on kavereissa täällä"uudella"paikkakunnalla,kummasti meillä ei käy kukaan tai kukaan ei haluu olla mun kaveria,pyh sanon minä.. |O

asiasta seittämäntee mee poikaki täyttää 8pvä 3v =)

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:

asiasta seittämäntee mee poikaki täyttää 8pvä 3v =)

no meillä vasta täyttää 9pvä mut pietään 8pvä :D

Yhteistyössä