Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tätä olen itse miettinyt, esikoinen syntyy reilun kk päästä. Mä haluaisin myös oman rauhan ja tutustua rauhassa siihen pieneen nyyttiin ilman että meille tunkee ketään. Mulla on pari kaveria, jotka ei usko sanaa ei ja ovatkin jo buukanneet itsensä sitten heti meille. ARGH! Samaten osa miehen sukulaisista ei ymmärrä vaikka niille sanoo että ei, nyt ei käy. Eli meillä pysyy ovet lukossa jos ei muuten mene jakeluun.
Onneksi on myös niitä ihmisiä, jotka osaavat kysyä koska sopii tulla ja ovatkin sanoneet että kutsukaa sitten itse kylään kun jaksatte ja olette siihen valmiita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No enpähän ole menossa heille kylään ennen kuin he soittavat ja pyytävät, koska nyt vaan tuntuu että he haluavat määrätä kuka heille tulee kylään ja milloin. Sen ymmärtäisin jos kyse olisi jostain vain tutusta, mutta me olemme kuitenkin aika läheisiä ja tää tuore äiti on vielä meidän toisen lapsen kummi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No sit kun me teemme sen kolmannen niin emme mekään ota vieraita vastaan ainaskaan kuukauteen koska onhan meillä jo kolme lasta emmekä saa levätä niin paljoa kuin yhden vauvan kanssa (jonka kanssa voi kuitenkin nukkua esim. päivällä päiväunet yhtäaikaa, mut teeppä se jos siinä lisänä vielä vaik pari vähän isompaa lasta....)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No enpähän ole menossa heille kylään ennen kuin he soittavat ja pyytävät, koska nyt vaan tuntuu että he haluavat määrätä kuka heille tulee kylään ja milloin. Sen ymmärtäisin jos kyse olisi jostain vain tutusta, mutta me olemme kuitenkin aika läheisiä ja tää tuore äiti on vielä meidän toisen lapsen kummi.
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tätä olen itse miettinyt, esikoinen syntyy reilun kk päästä. Mä haluaisin myös oman rauhan ja tutustua rauhassa siihen pieneen nyyttiin ilman että meille tunkee ketään. Mulla on pari kaveria, jotka ei usko sanaa ei ja ovatkin jo buukanneet itsensä sitten heti meille. ARGH! Samaten osa miehen sukulaisista ei ymmärrä vaikka niille sanoo että ei, nyt ei käy. Eli meillä pysyy ovet lukossa jos ei muuten mene jakeluun.
Onneksi on myös niitä ihmisiä, jotka osaavat kysyä koska sopii tulla ja ovatkin sanoneet että kutsukaa sitten itse kylään kun jaksatte ja olette siihen valmiita.
Sama juttu täällä, ärsyttää jo valmiiksi! |O No, olen kyllä suoraan sanonut että alussa kaivataan omaa rauhaa, jos eivät tajua niin soitelkoot ovikelloa, ei ole pakko avata ovea. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just tätä olen itse miettinyt, esikoinen syntyy reilun kk päästä. Mä haluaisin myös oman rauhan ja tutustua rauhassa siihen pieneen nyyttiin ilman että meille tunkee ketään. Mulla on pari kaveria, jotka ei usko sanaa ei ja ovatkin jo buukanneet itsensä sitten heti meille. ARGH! Samaten osa miehen sukulaisista ei ymmärrä vaikka niille sanoo että ei, nyt ei käy. Eli meillä pysyy ovet lukossa jos ei muuten mene jakeluun.
Sama juttu täällä, ärsyttää jo valmiiksi! |O No, olen kyllä suoraan sanonut että alussa kaivataan omaa rauhaa, jos eivät tajua niin soitelkoot ovikelloa, ei ole pakko avata ovea. :saint:
Onko se sitten pakko heti synnäriltä soitella ja kertoa vaavista? Ehkä tyhmä kysymys, itselläni ei ole kavereita, joten en tiedä miten tuollaisessa pitää toimia..