Kavereita kylään kello 22??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyttääkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyttääkin

Vieras
Mun kaveri soitti tossa alkuillasta joskos he voisivat tulla kylään tänään..sanoin et ollaan kyl leffaa ajateltu katsoo mut no, kerkee sitä myöhemminkin sit et tulee vain. No nyt sit soittelin hälle niin hän olikin vielä töissä ja sanoi että tuleevat siinä 10 jälkeeen. kysyi viel et onks myöhän, no mä sit häkellyksissä et eiii kaii..
kiva nyt odotella tässä tietäen et oma taapero herää aamulla jo ennen kuutta. en kehtaa enää peruakaan kun hän on töissä enkä saisi häntä kiinni kuitenkaa vasta kun hällä työt loppuu klo 22. Ja meinasi ostaa herkkujakin niin en kehtaa sit perua enää.
Mutta kyllä sapettaa..luulis ymmärtävän että ei lapsi perheeseen tulla kylään enää klo22. ja hölmö minä kun menin ihan hämilleen ja sanoin et ei kai haittaa!itse en kyllä kehtais edes ehdottaa nuin myöhäisiä kyläilyjä, mites teillä? mihin aikaa kavereita vielä kylään tulossa?
ja niin kaveilla ei omia lapsia..

Voisitko laittaa viestin kaverille että ei sovikaan? Saisi sen heti töistä päästyään tai jopa jo töissä ollessaan eikä ehtisi mitään herkkujakaan ostella.

Meillä kyläilyt loppuu siihen (jos ei siis ole yövieraista kyse ) kun lapset menee nukkumaan eli viim. klo 19.30 vieraat sulkee oven perässään. Jos ei älyä lähteä (näitäkin valitettavasti on jotka kuvittelee et omien lastenkin kanssa voi jäädä vielä leikkimään vaikka talonväki lähtee nukkumaan! ) itse niin sitten kehotan lähtemään.

meille saa viikonloppuna tulla myöhäänkin kylään. tosin me kamujen kanssa sit katotaan telkkua ja höpötetään ja tarjoan jotain jos on, mutta jos ei ole niin ei väliä. mutta mun lapset on jo isompia ja pärjäävät "yksin" vaikka heräisivät aikasin ja me vielä nukuttais.

no ei todellakaan kyläillä eikä oteta enää vieraitakaan tuohon aikaan. pitäs kaverillasikin olla sen verran älyä ettei lapsiperheeseen mennä 21 jälkeen niin sanotusti.
Ajoissa illalla tai sitten siirtyy seuraavaan kertaan.
Soita/textaa että tulisitteko sittenkin joku toinen kerta, että lapset nukkuu jo ja on jo niin myöhä, sanot vaikka että käsitit että tulevat aiemmin.

ei todellakaan meille tarvii tulla tohon aikaan. kyllä viikonloppunakin saa vieraat häipyy 8 mennessä.
itelle ei tulis mieleenkään lähteä jonkun luo kyläilemään tohon aikaan :/

On meillä piipahtanut tuohonkin aikaan ihmisiä. Ja jopa tullut yökylään.
Olemme mieheni kanssa iltavirkkuja, joten valvomme ilman vieraiden läsnäoloakin vähintään yhteen asti yöllä.

Meillä kaverit tulee melki aina tohon aikaan :D Sopii meille kyllä erinomaisen hyvin. Meidän muksu on 1,5v ja laittaa nukkumaan puolenyön aikaan ja herää sit 11-12 aikaan aamulla, eli mekin saadaan sit nukkua pitkään :)

Juu ei meilläkään tuohon aikaa enää otettais kylään. Eri asia jos tulee aikasemmin ja lähtee sit joskus 22 jälkeen mut et ilta alkais tohon aikaa niin ei. Ehkä kaveris ei ymmärrä et teillä herätään niin aikasin. Jos hällä ei itsellä lapsia niin saa vedellä sikeitä varmaan puolille päivin joten hyvähän sen on kyläillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
meille saa viikonloppuna tulla myöhäänkin kylään. tosin me kamujen kanssa sit katotaan telkkua ja höpötetään ja tarjoan jotain jos on, mutta jos ei ole niin ei väliä. mutta mun lapset on jo isompia ja pärjäävät "yksin" vaikka heräisivät aikasin ja me vielä nukuttais.

sepä se onki kun tuo meidän taapero on tosiaan vielä ihan taapero, niin aamulla ei varmasti saa nukkua se on heti puol kuus ylös.
meki kyllä tykätään valvoa, mutta jotenkin se on eri istua miehen kans telkun eessä saunan jälkee ku kestitä kamuja.
ja vastaan samalla seuraavaankin, että en tosiaan enää viitsi perua. pakko irvistellen mennä ilta..
ja meil on niin et kamut tulee aina vasta ku lapsi menny nukuun, erikoista musta. kello 20 jälkee alkaa vieraita tulee ja sit hyssytellää ku lapsi nukkuu. ihmeellisiä vissii mun kamut:)

mä laittaisin kyllä viestin nyt, että olis kiva olla pirteä kun nähdään, että voitteko sittenkin tulla joku toinen päivä, kun teillä taas aikainen herätys.
Kyllä YSTÄVÄT sen ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja tindy:
Meillä kaverit tulee melki aina tohon aikaan :D Sopii meille kyllä erinomaisen hyvin. Meidän muksu on 1,5v ja laittaa nukkumaan puolenyön aikaan ja herää sit 11-12 aikaan aamulla, eli mekin saadaan sit nukkua pitkään :)

ohhoh..ompas teillä omintakeiset rytmit. meillä kyllä lapsi menee nukkuu jo viimeistää klo20. ja samanikäinen lapsi meillä...kyllä jonkinmoiset ihmisten ajat pitäis olla jo ton ikäsellä.....no siinä lapsi missä vanhemmat...

mutta itsehän sanoit, että käy?? miksii ihmeessä sanoit, että käy, jos ei käykään.. kun kaverisi kuitenkin kysyi, että käykö jos tulee niinkin myöhään. Olet mielestäni itse käyttäytynyt tässä vähän tyhmästi.. Mutta uskon, että kaverisi ymmärtää, jos laitat viestiä/soitat, ettei käykään tänään..

Mä en oo koskaan noin tarkka ollut noista kellonajoista. Viikonloppuna varsinkin on tosi kivaa istua iltaa ku kerranki kerkee. Ja vaikka aamulla oiski aikanen herätys niin kuiteskaan ei töihin tarvii lähteä.
Ja muksut mä laitan peteihin ihan yhtälailla on meillä vieraita tai ei.
Nytkin ois enemmän ku kiva kun joku tulis poikkeen ku yksin täällä kökin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos annetaan lupa niin saa tulla.

mäki annoin luvan, mut tosiaa luultii et he tuleevat jo alkuillasta. ja meil kans ei koskaa ketää kotii häädetä, mut ei kyl alotetakkaa illan istujaisii 22 aikoihin. vitsi ku en tajunnu sanoo puhelimes et ei sovikaa..aina sama juttu (ei osaa kieltäytyä...)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mutta itsehän sanoit, että käy?? miksii ihmeessä sanoit, että käy, jos ei käykään.. kun kaverisi kuitenkin kysyi, että käykö jos tulee niinkin myöhään. Olet mielestäni itse käyttäytynyt tässä vähän tyhmästi.. Mutta uskon, että kaverisi ymmärtää, jos laitat viestiä/soitat, ettei käykään tänään..

hei? luitkos ketjua ollenkaan? mähän laitoin et olin tyhmä ja sanoin et ei kai haittaa. juurikin sitä meinaan et menin hämilleni enkä sit osannu nopeesti kieltäytyä..

Alkuperäinen kirjoittaja tindy:

Oho teilläpäs iltavirkkuja ollaan, meidän samanikäinen lapsi on syönyt jo aamupalan ja lounaan ja on jo nukkumassa päiväunia, kun teidän lapsi herää :D

Yhteistyössä