Mitä mieltä ootte? Halusiko vieraat edes tulla kylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Tänään piti kaverin tulla kylään lapsineen. Ei oo nähty vuosiin, pientä yhteydenpitoo välillä mut ei oo nähty. Viime viikolla sovittiin et tuleevat tänään klo 13. No sit 13.25 tulee viesti:"Me ei päästäkään tulee teille kylään, oltiin mökillä uimassa ja nyt pitää vielä lähteä kauppaa. En kehtaa samana päivänä sit monta kertaa ajaa." On kuitenkin monta päivää sit sovittu et tuleevat. Oli tosi kiva kun tarjoiluja täällä väsäsin kiireellä ja sit myöhässä ilmottaavat ettei tuukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä unohtaneet. Tai joku muu syy, mutta eivät kehtaa sanoa.

Minun mielestä jos on unohtunu tapaaminen sellaisen henkilön kanssa jota ei ole nähnyt vuosiin kertoo, ettei varmaan halunnu tavata alun alkaenkaan

:/

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Enpä pyytäis enää uudestaan.

Juu, en aio pyytääkkään. Hiukka läpinäkyvää ettei alunalkaenkaan olis halunnu tulla. Ite tosin ehdotti et voisivat lasten kanssa tulla meille kun kysyin et nähtäskö joku päivä... Olisko aatellu et niin on helpompi sit luistaa kun ei kuitenkaan aikonu tulla.

Toiset on niin hetkessä eläviä, etteivät edes ajattele joidenkin loukkaantuvan moisesta. Se on kyllä minusta väärin ja törkeää toisia kohtaan ko. tilanteessa.
Oma kummilapseni perhe oli kerran tulossa kylään yli 200km päästä. Olin leiponut jne, ja kaikki oli pöydässä sovitulla kellon lyömällä valmiina. Tunnin päästä sovitusta ajasta, soitti ja sanoi heidän olevan vielä kotona, 200km päässä! Sanoi, etteivät taida enää sinä päivänä ehtiäkään tulla. Kyllä otti aivoon!! Olisivat voineet soittaa kyllä aikaisemminkin mielestäni.
Toiset todellakin ovat vain sellaisia...

Juu, mun kummilapsen vanhempineen on pitänyt tulla meille käymään jo parin vuoden ajan.. mut aina ne muut menee sit edelle. Eivät olisi sit pyytäneet kummiksi jos eivät halua pitää mitään yhteyttä.. mä jaksa aina olla sinne suuntaan yhteyksissä. Kummilapsen takia en halua katkaista välejä kuitenkaan, et pakko kait jatkaa tätä yksipuolista ystävyyssuhdetta niin kauan et lapsi kasvaa aikuiseksi.. ja sit voin pitää pelkästään häneen yhteyttä.

Toiset on niin hetkessä eläviä, etteivät edes ajattele joidenkin loukkaantuvan moisesta. Se on kyllä minusta väärin ja törkeää toisia kohtaan ko. tilanteessa.
Oma kummilapseni perhe oli kerran tulossa kylään yli 200km päästä. Olin leiponut jne, ja kaikki oli pöydässä sovitulla kellon lyömällä valmiina. Tunnin päästä sovitusta ajasta, soitti ja sanoi heidän olevan vielä kotona, 200km päässä! Sanoi, etteivät taida enää sinä päivänä ehtiäkään tulla. Kyllä otti aivoon!! Olisivat voineet soittaa kyllä aikaisemminkin mielestäni.

Heh just muuten samanlainen kokemus mullakin. Tosin soittivat menevänsä sittenkin toiseen kyläpaikkaan 5 minuuttia ennen kuin heidän olis pitänyt tulla meille.

Heh just muuten samanlainen kokemus mullakin. Tosin soittivat menevänsä sittenkin toiseen kyläpaikkaan 5 minuuttia ennen kuin heidän olis pitänyt tulla meille.

Reilu meininki...

Yhteistyössä