Niinku esim. töissä jotkut sanoo asioita tosi v:mäisesti. Mä ku en osaa olla yhtään sellanen, ei kuulu tapoihin sanoo ihmisille pahasti niin että niille tulee paha mieli.. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mun ex työkaveri ainakin oli kotona ihan tossun alla ja purki sitten vittuuntumisensa muhun töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Karkkinaama:Niinku esim. töissä jotkut sanoo asioita tosi v:mäisesti. Mä ku en osaa olla yhtään sellanen, ei kuulu tapoihin sanoo ihmisille pahasti niin että niille tulee paha mieli.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Karkkinaama:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mun ex työkaveri ainakin oli kotona ihan tossun alla ja purki sitten vittuuntumisensa muhun töissä.
No sanoiksä sille jotain vai kuinka sä toimit?
Alkuperäinen kirjoittaja Karkkinaama:Mä oon vähän liiankin kiltti ja tössykkä, mut en tajua miks toisten pitää olla ilkeitä.. Kai ne sit haluaa pönkittää omaa egoaan sillä v***uilulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Se vähän riippuu. Itse olen kyllä antanut koulussa ja työpaikalla kuulua jos ei ole homma miellyttänyt. En voi sietää laiskoja ( ja tyhmiä, eivät siis älyä sitä työhommaa) ihmisiä ja olen kyllä sen kertonut. Olen hyvin kiireisessä paikassa töissä jossa huomaa jos joku lusmuilee. Niin ja kai mä muutenkin olen melko vittumainen. Se kuuluu mun perusluonteeseen.![]()