Miks ihmisillä ei oo pokkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pandora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palstalla olen tutustunut aika moneen ja ruvennut tapaamaan heitä ihan livenäkin. Sosiaalista mediaa. Kaikki me kuitenkin ihmisiä ollaan.

Silti joskus haluaa kysyä jostakin arkaluontoisesta asiasta tai kertoa jotain henkilökohtaista, anonyyminä. Mä en tod ole anonyymi täällä enkä ymmärrä miksi mun pitäisi olla muuta kun tarpeen mukaan satunnaisesti.

Olen tainnut tavata IRL n 7 palstalaista tähän mennessä. Enää netti ei ole mitenkään erillinen osa elämää vaan osa ihan ns oikeeta elämää.

Miten se mustana kirjoittaminen vaatii enemmän pokkaa? Katsos, veikkaisin niin, että useimmat harmaat vain pistäytyvät palstalla silloin tällöin, eivät asu täällä eikä heillä ole tarvetta rakentaa tänne mitään ystäväpiiriä tms. tai heitä ei kiinnosta paskan vertaa mitä joku Pandora (musta!!!!!!!!!!!!) palstalla heistä ajattelee. :)

älä nyt vedä hernettä nenään:laugh:

Tämä on mun musta nimimerkki, en vain jaksa koskaan kirjautua. Mutta jos mulla on kysyttävää esim peräpukamistani niin teen sen ehkä jollain muulla nimimerkillä. Ei ole kiva jos naapurin Tiina on mut täällä tunnistanut ja alkaa rappukäytävässä jaella vinkkejä. Tai jos kerron jostain henkilökohtaisesta asiasta jota en halua irl itseeni liitettävän. Ketään en hauku muilla nimerkeillä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22661622:
Miks ihmisillä ei ole pokkaa sanoa asioita omalla NIMELLÄ, tuo nimimerkin takana piileskely on ihan yhtä anonyymiä kuin olla harmaa.

Ihan yhtä anonyymejä tässä sitä tosiaan ollaan molemmat. Kumpikaan meistäkän ei kuitenkaan nettiin ihan kaikenlaista omalla nimellään laita. Kyse ei kuitenkaan ole pokasta, vaan järkevyydestä.

Ihan yhtä anonyymejä tässä sitä tosiaan ollaan molemmat. Kumpikaan meistäkän ei kuitenkaan nettiin ihan kaikenlaista omalla nimellään laita. Kyse ei kuitenkaan ole pokasta, vaan järkevyydestä.

Niin, eikä oma nimikään mitään vielä olisi sillä samannimisiä löytyy.

Mutta kirjoittakaapas sosiaaliturvatunnuksellanne, sitten loppuu mussutus anonyymiydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22661622:
Miks ihmisillä ei ole pokkaa sanoa asioita omalla NIMELLÄ, tuo nimimerkin takana piileskely on ihan yhtä anonyymiä kuin olla harmaa.

Palstalla keskustellaan sellaisista asioista, joista mä en ainakaan haluaisi vielä vuosien päästäkin olla omalla nimelläni googletettavissa. Jos joku oikein hyvä tuttu tietää millä nimimerkillä olen täällä, se on ok. Jos taas saisin tietää, että joku puolituttuni lukee täältä juttujani, vaihtaisin nimimerkin heti tai lopettaisin kirjoittamisen.

Muoks. Hyvä tuttu tietää tai aavistaa, jos kirjoittelen jotain ns. kieli poskessa. Puolitutuilta ei voi olettaa samaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22661694:
Niin, eikä oma nimikään mitään vielä olisi sillä samannimisiä löytyy.

Mutta kirjoittakaapas sosiaaliturvatunnuksellanne, sitten loppuu mussutus anonyymiydestä.

Siis kuka on mussuttanut anonyymiydestä? mä en ainakaan tosiaankaan ole. mut jos tarkotit mua niin et ihan ymmärtänyt mitä ajoin takaa, luitko edes edellistä sivua?

Itse olen täällä vain käymässä;), siksi en ole rekisteröitynyt. Toisekseen, tämä palstalla surffailu on minulle huvia (ollut nyt vähän liiankin kanssa :)), eikä minua kiinnosta tulla tutuksi irl palstalaisten kanssa tms. Luen minua viihdyttäviä ketjuja, ja vastaan niihin halutessani, samalla harmaalla nimimerkilläni. Ei tämä palsta ole minulle mitään sen kummempaa tai enempää.

[QUOTE="Kenguru";22661774]Itse olen täällä vain käymässä;), siksi en ole rekisteröitynyt. Toisekseen, tämä palstalla surffailu on minulle huvia (ollut nyt vähän liiankin kanssa :)), eikä minua kiinnosta tulla tutuksi irl palstalaisten kanssa tms. Luen minua viihdyttäviä ketjuja, ja vastaan niihin halutessani, samalla harmaalla nimimerkilläni. Ei tämä palsta ole minulle mitään sen kummempaa tai enempää.[/QUOTE]

Vaikea minunkaan on kuvitella, että haluaisin ketään täältä IRL tavata. Vaikka kuinka täällä juttuunkin tulisi, niin en sittenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22661797:
Vaikea minunkaan on kuvitella, että haluaisin ketään täältä IRL tavata. Vaikka kuinka täällä juttuunkin tulisi, niin en sittenkään.

en mäkään sen takia ole rekisteröitynyt..ennen kun rekisteröidyin käytin aina samaa nimimerkkiä ja sit rakisteröidyin että voisin laittaa ketjuja seurantaan. et ei se tarkota sitä et tää olis mulle jotenkin huvia tärkeämpää (niinkuin Kenguru tais vihjata) tai että ettisin täältä kavereita..

Yhteistyössä