Mikkeliläisiä odottajia???

Kiva kun porukka lisääntyy!:) Onks siulla äippä minkä ikäsiä vanhemmat lapset? :) Miulta katkee netti loppuviikosta ku siirtyy jo uuteen osotteeseen... :/ saa nähdä missä vaiheessa päästään muuttamaan! Nyt jo onneks ollaan uusia väliseiniä pystyttelemässä...
 
baby dream: asustellaan keromäentiellä, entä te?
Elz83N: poika on -03 syntynyt ja tyttö -05. Kyllä viskettä riittää ja neidillä kun sattuu olemaan vielä kauhea uhma päällä, niin kyllä koettelee välillä.
Kyllä on ihan uskomaton turvotus päällä, viikkoja vasta n.6takana ja housut ahdistaa... kai se sitten täytyy uskoa että kolmannelta lapselta vatsa kasvaa nopeammin. Ensimmäinen neuvola ois 4.1 ja sitä odotan innolla =)
 
Äippä27 Me asustellaan naavatiellä. Joo mä odotan ja kolmatta, ni kyl housut rupes ahistamaan jo tosi aikasessa vaiheessa :whistle: Esikoista ku ootin ni maha rupes näkymään kunnolla vasta seitsemännellä kuulla :D Ja nyt on jo ihan älyttömän iso maha :whistle: Ja nyt viikkoja 22+2. Painoa on oman vaan mukaan tullut n. 6kg. Mut huomenna senkin sit tietää tarkemmin kun on neuvola. Nyt pitäs hommata toi tukiliivi. Selkä on ihan älyttömän kipee varsinkin ku istuu :kieh: Katoin netin kautta noita hintoja niistä, ni huh huh :eek: Pitää käydä kattomassa kaupugissa jostain liikkeestä niitä.
Mut palaillaan taas :wave:

Baby dream ja "Topi" 22+2
 
Mulla kuunneltiin tänään sydänääniä neuvolalääkärissä ja sieltähän ne pienet ja nopeat jumpsutukset kuului.. ei tarvinnut edes etsiä, vaikka välillä sikiö uikin karkuun ettei jatkuvasti kuulunut :D

Oli tosi kiva kuulla ne :)
Toivotaan, että kaikilla muillakin olisi asiat niinkun pitää :)

-Anzzu rv 10+4
 
Neuvola kuulumisia.

Painoa oli tullut 750g/viikko :eek: Paineet 114/66. ja hemppa oli 122 ei vielä alotettu rauta kuuria :D Sydämmen syke oli 158 muistaakseeni. Liikkeet ++ Kaikki hyvin :heart:
Anzzu Kiva et kaikki hyvin jaa vaavin sydänäänet kuulu =)

Baby dream ja "Topi" 22+3
 
Täällä taas yksi Mikkeliläinen odottaja lisää. Alkuvaiheessa vielä mennään. Laskettu aika 21.7. Kävin tänään alkuraskauden ultrassa terveystalossa (entinen SPR). Kelakorvausten jälkeen hinnaksi jäi 55,-. Halpa hinta niin suuresta ilosta. Kuvankin sain matkaan. Suosittelen... Mukavaa odotusaikaa Teille kaikille!
 
Tervetuloa mukaan Virtanen
Mä kans kyselin tuolta spr:ltä tota rakenneultraa ku kaveri on siellä töissä. Mut sano ettei niitten laitteet ole kovin tarkkoja ni menin sitten marskiin. Mut kyllähä niillä noi norm. ultraukset hoitaa.
Mut onneks olkoon vielä plussauksesta :flower:
Onks sulla ennestään lapsia vai onks tämä eka?

Baby dream ja "Topi"22+3
 
heip..
me oltiin joulu tuolla mökillä, nii ei paljoon pässy nettiä kattelemaan :)
Tultiin mikkeliin käväseen, ku huomenna olis se uusi ultra.. missä ne mittaa ne tarvittavat mitat. Päästään taas näkemään vauvaa :)

Virtasella on samassa kuussa laskettu kun mullakin :) monesko lapsi tuloillaan? meille tulee esikoinen

-Anzzu rv 12+3
 
Anzzu Tulehan sit kertomaan ultra kuulumisia.
Meillä alkaa toi perhevalmennus ei kyl huvittas mennä yhtään :ashamed: Mut jos sitä nyt kuiteskin.
Kamala miten äkkiä tää aika oikeen menee :eek: Enää ois kolme kuukautta jäljellä h-hetkeen :whistle:
Palaillaan.

Baby dream ja "Topi" 24+2
 
Ultrassa käytiin taas ja nyt saivat mitattua kaikki jutut :D pituutta oli huimat 6,7cm ja niskaturvotus oli 1,4mm eli sallitun rajoissa. Kaikki siis hyvin oli vaavilla siellä.. toivottavasti on jatkossakin :) turha sitä on murehtia, kun ei asioille itse voi kuitenkaan mitään tehdä. Rakenneultraa sitten seuraavaksi varailemaan johonkin päin. Tekisi hirmusesti mieli mennä 4D ultraan.. missähän mahtaisi olla lähin paikka edes, että voisi tiedustella tutkimusken hintaa ?

-Anzzu rv 13+0... oli vaavi ottanu muutaman päivän kasvua kiinni :)
 
Tirpiainen
Anzzu: mun kaveri kävi 4D:ssä lahdessa (firmaa en tiedä). mutta olettais että myös Jyväskylässä sellainen olisi. Mikkeliä mahdan epäillä. me käytiin Jyväskylässä In-Tiimissä lapsettomuushoidoissa joten sieltä vois kysyä. netissä ei ollut mitään mainintaa asiasta.
 
Anzzu Kiva et kaikki hyvin :heart:
Virtanen Tulehan sit kertomaan neuvola kuulumiset.
Meillä alko eilen perhevalmennus.
Mut nyt pitää mennä hakemaan eläinlääkäriltä koiralle lääkkeet.
Pakkaspäivän jatkoja kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" 24+4
 
Moi. Siellähän se vauvan sydän pamppaili hirmu vauhtia mun masussa, vaikka aluksi ei meinannut löytyä mitään. Hyvä näin. Muuten lääkäri ei ollut mikään supermiellyttävä kokemus. Lääkärinä oli sellanen vanha äijä, jonka puheesta ei meinannut saada mitään selvää. Pahinta oli kuitenkin se, että äijä törkki sisätutkimuksessa ties mihin ja sit ko sattu ja säpsähdin kovasti, niin se totes vaan, että "oho".... No, loppu hyvin kaikki hyvin. Miun oma neuvolatäti on kyllä ihan supermukava ja -ihana. Siinä on käynyt hyvä säkä. Mukavaa viikonloppua! Ihanaa, kun saa nukkua pitkään.
 
Heissan

Ei oo mulla tietoa tosta rokosta, et onko liikkeellä. Joo ei ole meillekkään tiedotettu koulusta mitään :eek:
Mites Elzin muutto on edistynyt?
Tänne ei mitään uutta. Huomenna ois taas perhevalmennusta. Olen jo jonkun verran pessyt vauvan vaatteita :whistle:
Lenkit on kyllä jo pienentyneet, ku rupee vihlomaan ja koskemaan joko vasemmalle tai oikealle puolelle mahaan :kieh:
Potkuja tuntuu kyllä koko ajan ja varsinkin sit ku käy illalla nukkumaan :D
Jatkoja kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" tasan 25
 
Tirpiainen
Valtakunnassa kaikki hyvin! Aamulla käytiin varhaisultrassa Marskissa ja siellä se pikkuinen (möykky) köllötteli. sydän sykki, jopa minä erotin sen. Ihanaa! nyt se on sitten konkreettista. aika herkkä fiilis oli olla siinä pedillä ja katsoa toista ruudulta. tuli tippa silmään, oli pakko nieleskellä. ja kyllä eemelikin herkistyi, hiljeni koko mies :)

koko vastasi tasan päiviä 7+5, mutta sehän olikin jo selvää koska tiedetään tasan tarkkaan millon se on alkunsa saanut.
 
Missäs neuvolassa virtanen käyt? Kuulostaa vähän samanlaiselle meiningille, mitä mulla oli :D sillä vaan kysyn? Ite käyn tossa pankalammella ja tosi kiva terkkari on onneks mullaki :)

En jaksais oottaa, että niitä potkuja alkais joskus tuntumaan.. ku niin epätodelliselle tuntuu olo, ku ei tunne mitään... sitä vaan kerran kuussa saa varmistuksen, että siellä vielä ollaan ja voidaan hyvin.. heh

-anzzu rv 13+4
 
No siellä Pankalammellahan minäkin käyn. Tais meille sitten osua sama lääkäri... Ens kerralla pyydän kyllä ehdottomasti jonkun muun. Huomenna iltapäivällä ois sitten np-ultra keskussairaalassa... Kädet on kyynärpäitä myöden ristissä, ettei turvotusta olisi yli normaalin. Ärsyttävää, kun aina saa pelätä pahinta ja vaan toivoa parasta... Anyway, mukavaa vkon jatkoa. Palaillaan!

T. Virtanen 12+1
 

Yhteistyössä