Mikkeliläisiä odottajia???

Mulla onneksi on oikeasti muu lääkäri kuin se vanha mies :D mun lääkäri vaan oli jääny jo lomalle sillon, kun mulla se lääkärineuvola oli :p mut selvis siitä hengissä.. ei niin kauheeta ollu :)

Mulla olis taas 18 päivä neuvola... ei jaksais oottaa, että taas kuulis sydänäänet.. kait ne siellä kuuluu vielä :p

Ilmottaako ne muuten aina ne veriseulan tulokset? vai vaan sillon, jos on jotain häikkää.. ja kuinkahan kauan niissä tuloksissa kestää.. onko kellään tietoa.

Anzzu Mulle ei ilmoittaneet niistä verikokeen tuloksista. Muistin sit jälkeenpäin kysyä ja sano neuvolassa et kaikki hyvin. Mulla ku on toi rh- veri ni voi tulla niitä vasta-aineita mitkä tuhoaa sikiön punasoluja. Hirvee sepostus :D

Baby dream ja "Topi" 25+2

Kaikki hyvin. Vauva liikkui kovasti ja turvotusta oli alle milli. Ja lääkärikokemuskin oli tällä kertaa oikein miellyttävä. Nyt onkin rauhallista odotusaikaa, kun seuraava neuvola vasta helmikuun alkupäivinä. Mukavaa odotusaikaa myös Teille muille!

Huomenia

Onneks olkoon Virtanen hyvistä ultra kuulumisista :heart:
Mulla on lääkäri neuvola ens viikolla. Mut nyt pitää ruveta siivoilemaan :headwall:
Palaillaan :wave:
Ja hyviä vointeja kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" 25+4

Pikana täältä huutelen kuulumiset... Muuttamaan päästään näillä näkymin ehkä helmikuun alussa... Remontti jatkuu ja netti on uudella kodilla jo eli vaan pikana aina pääsen kurkistaa kuulumiset! Sairasloma jatkuu nyt jo tammikuun loppuun asti. Vauveli paino jo huimat 840 grammaa ku käytiin taas äippäpolilla kontrollissa, eli alkaa olla jo vähän positiivisemmat mietteet itelläkinl. Miun paino on alkanu nousemaan ku pullataikina... :$ Ei kiva! Miullakin tuo raudan syöminen edessä pikapuoliin. Oli hb enää 114 viimeks neuvolassa! Oli outo saada jo äippäraha paperit neuvolastakin. Otatteks te joilla lapsia ennestään ni äitiyspakkausta? Mietityttää itteä vähän ku näytti kaikki vaatteet niin haljuilta. Tuntuu et noita kuitenkin saa kirppareilta älyhalvalla ja vois ostaa niitä mitä oikeesti tahtoo. Inhoon valkosia vauvanvaatteita ku ne harvoin valkosina pysyy...

Elz ja Viuhti 24+5

Kiva Elzi et kaikki hyvin ja vauvelikin jo hyvän kokoinen :saint:
Joo mä laitoin jo kelalle viikko sit laput menemään ja otan kyl pakkauksen, ku ei mulla ollut yhtään mitään tallessa pojilta ;)
Joo kyl niitä tuolta kirppariltakin aina välillä löytää ja ihan hyviä on vielä ku eihän niitä nyt ole pitkään käytetty ;)
Mut mukavaa viikonloppua kaikille ja voikaahan paksusti ;) :wave:

Baby dream ja "Topi" 25+4

Minä oon ainaki täällä :)
En vaan oo jaksanu kirjotella, ku ei oo ollu oikee mitään kerrottavaa.. heh

Tänään kävin taas neuvolassa.. sykkeitä kuunneltiin ja ei meinannu ekana löytää niitä, ku kuunteli liian ylhäältä.. mut sit ku oikeeseen kohtaan sai sen laitteen nii vahva syke löyty taas :D 150 oli se syke.. mikähän on se normaali raja?

Siellä oli mukana terveydenhoitajaopiskelijakin... se mittas painon ja sitte verenpaineen ja tunnusteli kans kohtuu ku ekana se oikee terveydenhoitaja kokeili.. aika jänskää.

Nyt voiski sitte varata sen rakenneultran jostakin yksityiseltä.. ku en viitti varmaa sitä 4D:tä teettää vaikka hirveesti tekis mieli... mut ei oo oikeen rahaa ja sit matkatki maksaa vielä ku mikkelissä sitä ei tehä. Taidan tyytyy ihan siihen normi rakenneultraan :D näkeehän sen vauvan sitte ku se syntyy..

Tällästä tänään :)

Anzzu rv 15+0

Huomenia

Mulla ois sit huomenna sokerirasituskoe :x Tänään illalla kasin jälkeen ei sit syödä eikä juoda mitään :eek: Apua mite mä kestän ja sit sen litkun juominen huomenna yök :x :x
Mut ei sit muuta, ku voikaahan kaikki paksusti :wave:

Baby dream ja "Topi" 27+1

Heippa kaikille piiitkästä aikaa!!! :wave:
Eipä oo tullu pitkään aikaan kirjoteltua tänne! Välillä oon käyny aina kattomassa teidän muiden kuulumisia, mut en oo jaksanu/kerinny kirjottelmaan mitään ite. Tuntuu et kaikki energia menee tällä hetkellä töissä käyntiin! Kotonakaan ei oikeen jaksa tehä mitään! :( No mut nyt pitää yrittää jaksaa vaan tsempata ku ei ois enään ku kolme viikkoa töitä ja sit alkas "kesäloma" ja sit jään siitä suoraan äitiyslomalle!! :)

baby dream Mulla oli se sokerirasitus viime viikolla ja kyllä minuuki jännitti vähän sen litkun juominen, mut yllättävän hyvin se sit meni alas kun ei ollu juonu 12 tuntiin mitään ni oli jo kauhee jano ja kun se oli kylmää ni ei maistanu niin hyvin sitä makua! ;) Sanovat et se maistuu kokikselle.. no ehkä sitä ois voinu niinkin hyvällä mielikuvituksella sanoa. ;) Tsemppiä sulle! Tuuhan kertoo sit kuinka onnistuit! :)

Heissan

Joo eilen oli sit se sokerirasitus. Ihmeen hyvin meni se litku alas :D Varmaan johtu siitä ku oli jo jano. Ens kuussa saan sit tietää tulokset, ku on neuvola.

Mites sulla sannukka millo saat tietää tulokset? Sähä ajoissa pidät "kesälomaa" vai loppuks sulla sit työt kokonaan? ANTEEKS jos olen utelias :ashamed: Ei ole pakko vastata.

Baby dream ja "Topi" 27+3

Viola71
Esittelyä: kolmas lapsi tulossa. Ennestään poika 98 ja tyttö 08/2006. Nyt la 6.5. Pankalammella käyn neuvolassa. Tosi erilaisia on ollut nämä raskaudet. Synnytykset on olleet rankkoja kokemuksia. Onneksi tämä on viimeinen :p 4.2 on seuraava lääkärineuvola.

ULTRISTA;Alkuraskauden ultrassa käytiin SPR:llä jarakenneultrassa käytiin Lahdessa 4D:ssä, kun Mikkelin kaupunki ei tarjoa niitä.

Raskaus on kulunut niin että ekat 17 viikkoa oksensin ja nyt on mennyt alle 2 kk ok, mut nyt sitten tää maha hurahti kasvaa niin paljon että on ihan ähky olo koko ajan. Supistelee jo ihan kunnolla välillä, ei voi enää lenkkeillä kun korttelin ympäri. Levottomat jalat vaivaa myös öisin. Toivottavasti tilanne taas rauhottuu kun keho tottuu uuteen kokoonsa.

Viola Tervetuloa mukaan :wave:

Mulla on pojat 92 ja 99 syntyneet ja nyt kolmatta täs odottelen jonka la:eek:n 23.4. Ellei se nyt sit muutu ku meen maaliskuussa synnytystapa ultraan. Ku mulla tulee olemaan tämäkin sektio.
Saanko olla utelias ja kysyä missä päin asustelet? Mut voihan hyvin.

baby dream Miä sain tietää tulokset ku soittelin neuvolaan ku oli muutakin asiaa ni siinä samalla kysyin ne tulokset. Nii ja noista töistä... Mulle on kirjotettu työsopimus äitiysloman alkuun ja päätin et sitä ennen pitää lomani pois, enkä ota niitä rahana. Välillä tuntuu tuo hoitajan työ niin äärettömän raskaalle tässä vaiheessa raskautta. Välillä joutuu paljon nostelemaan, auttamaan siirroissa, ei ergonomiset työasennot jne.

Moikka

Nyt ois sit melkein kaikki hommattuna vauvaa varten, mitä nyt vaipat, maitokorvikkeet, desifiointiaine puuttuu. Mut ne nyt kerkiää kyl vielä ostamaan.
Neuvola on ens kuun 19 päivä, jos nyt muistan oikein. Kyl tää jo nyt rupeaa olemaan aika tukalaa :eek: ja vielä pitäs sinnitellä 2,5kk. No eiköhän se siinä sivussa mene :LOL:
Tänään tasan 28vk.

Heissan

Joo eilen oli neuvola täti soittanu sillä aikaa ku olin koiran kans lenkillä ni jätti vastaajaan viestin. Oli kuulemma ollu sokeriarvot vähän koholla, mutta ei mitään hätää kuulemma yritetään ruokavaliolla saada korjaantumaan. Pitää tänään yrittää tavottaa terkkaa sanoi kyllä viestissä et on loppu viikon kiireinen.
Mut eipä täs sit muuta tällä kertaa palaillaan :wave:

Baby dream ja "Topi" 28+3

Heippa

Pääsetköhän nyt baby dream sitte yhteen ylimääräiseen ultraan ? mulle terkka sano, että jos on jotain niissä sokerirasitus jutuissa nii sais yhen ylimääräisen ultran missä katteltais vauvan kokoa :)

Minusta on alkanu tuntumaan, että taidan tuntea vauvan liikkeitä :) Esikoista kun odotan niin en oikeen osaa sanoa, mutta en ole keksinyt mitä muutakaan ne olisi :D Liikkeet tuntuu kun olen selällään tai istun vähän etunojassa Jännää...

Tällaista tällä kertaa :)! :whistle:

-Anzzu rv 17+0

Niin mullekki sanottiin, että siihen synnytystapa-arviointi ultraan pääsen joka tapauksessa.. en kyl oo sitä varannu vielä..

Mut sit toi neuvolatäti höpis jotain, et jos on niissä sokerirasituskokeissa jotain häikkää nii pääsis joskus rv30 ultraan kans kattoo vauvan kokoa.. mut en tiiä kyl tarkemmin :D

-anzzu rv17+1

Anzzu en minäkään ole vielä varannut sitä ultraa 36 viikolle kerkiihän sen vielä varata. Pitää nyt puol kymmenen tavotella sitä neuvolatätiä, ku eilen ei ollut tavattavissa. Jos sitä pääsis sit siihen raskausviikon 30 ultraan ;)

Baby dream ja "Topi" 28+4

Yhteistyössä