Joo tänään oli mulla neuvola ja kaikki oli hyvin!! =) Mulla oli ihan hyvät verenpaineet ja hemoglobiini oli hyvä. Sydämen sykkeet tietysti kuunneltiin taas ja oli tälläkin kertaa liikuvainen vauveli kohdussa! =) 140 oli hänen sydämensyke.
Nyt on taas mukavan huojentunut olo kun kuuli ne sydämen lyönnit! :heart:
Saatiin myös kutsu sinne perhevalmennukseen. Ja se alkaa tiiviillä tahdilla 3.1.2008.
Kerroin jo muutamalle töissäkin raskaudesta ja nyt sit mulla ei näillä näkymin oo enää ku yks yövuoro. =) Ja saa nyt sit nähdä et onko mulla ens vuoden puolella tuolla ees töitä vai säästääkö Mikkeli edelleen sijaisvarojaan. :/
baby dream Oi miten ihanaa! Pikku rinsessa tulossa (ehkä)!!! =) Tänään muuten varasin sinne marskiin sille samaiselle lääkärille mikä sullakin oli ni rakenneultra ajan. Mulla se on vajaan kolmen viikon päästä eli 17. joulukuuta. Nyt pitäis malttaa vaan odottaa sinne asti!
Jos tällä kertaa saatais vaikka kunnon kuva sieltä matkaan ku viimeeks pienokainen päätti näytellä meille vaan pääasiallisesti selkäänsä. Ei ilmeisemmin ole tulossa mitään linssiludea meidän perheeseen...