Mikkeliläisiä odottajia???

Tosi harmi toi Aarren kohtalo :ashamed: Joo meillä taas mies on sanonut monta kertaa et pitäs mennä syömään sinne. Mä oon ihan koukussa fernandon leipään :p siinä on niitä jalapenoja :p

Baby dream ja Topi tasan 15 kai
 
Huomenta kaikille!

Missäs ootte luuranneet???

Ei sen puoleen en minäkään ole joutanut tänne kirjoittelemaan pitkäänaikaan. Eilen sit käytiin syömässä sitä fernandon leipää :p Tänää viedään mun äiti kotia,oli meillä viikon. Pesi meidän saunan ja kylppärin =) Pitäs mennä viikolla kattomaan ja ostamaan jos löytys toppatakki. Ku noi entiset on jostain syystä pieniä :LOL:

Baby dream ja Topi 15+6
 
Miä makailen taas kotona saikulla... Viime vkolla taas alko tiputella verta. Nyt sit vielä ens vko sairaslomaa... Streptokokit plussalla ja antibiootteja syön. Lääkäri pelotteli et näin alkuraskaudesta jos ärhäkämpi tulehdus joka leviää kohtuun ni ei oo mitään tehtävissä! Vähän maissa mieli siis ollut. No viuhti kyllä kovasti heilunut edelleen jne eli sen puoleen kaikki ainakin vielä ok, mutta kova huoli koko ajan. Tänään kuitenkin taas vuodoton päivä takana. Pitäs alkaa muuttoakin jo miettiä pikku hiljaa. Ei vaan jaksais!

Eltzi ja Viuhti tasan 15
 
Aarre olen tosi pahoillani tapahtuneesta! :hug: :hug:

Elz83N koitahan lepäillä ja ottaa iisisti! Tosin hankalaa se on kun muuttohommatkin painaa päälle.

baby dream on ollut hiljanen kausi kirjottelun suhteen,lukemassa kyllä käyn vähän väliä. Eilen oli siskon pojan ristiäiset,sylikummin virkaa toimitin. Aamulla heti menin kakkuja koristelee ja leipiä tekee,koko päivä oli yhtä lentoa,oli pikkasen jalat kipeenä iltasella. Nyt jos ottais viikolla rauhallisemmin.

Parin viikon päästä tiedänkin jo sitten vauvan syntymäpäivän kun päätetään leikkauspäivä,kamala miten nopeesti aika menee.

tk & rv34+6
 
Heip

Ilmottaudun uutena joukkoon :) Plussasin haamun tossa 4.11 ja sitte ihan selkeen plussan 6.11.. eli aika alussa mennään

Mikkelistä olen myöskin ja ensimmäsitä odottelen.
Lisää kavereita olis kiva saada, kun ei äiti kavereita oo kovin montaa kertyny..

Onnea odotukseen!

T:Anzzu+ mussu rv4+6
 
Elz83N Toivotaan et kaikki menee hyvin :hug

Anzzu Tervetuloa mukaan :wave:

Täällä kaikki hyvin jos ei lasketa pahanolon tunnetta mikä aina välillä tulee :x Päätäkin välillä juimii :headwall: Jokos olette ostaneet isänpäivälahjan? Mä kävin tos yks päivä ostamassa samalla ku yritin joululahjoja :xmas: Poika kirjoitti ihan kivan pituisen lahjalistan :eek: Kiva ku on vähän jo tota lunta maassa on valosampaakin =) Mut palaillaan.

Baby dream ja Topi 16+2
 
Huomenia ja tervetuloa Anzzulle!

Miulla ois taas poli tänään. Tää vko menty ilman verta! Toivottavasti siis antibiootit puree... Miulla joku ihme uneton vaihe menossa! Heräsin viideltä enkä meinannu enää saada unta. Sit torkkunu vaan koko aamun ennen ku typy heräs sit kasin jälkeen. Meinasin käydä kattoo isänpäivälahjaa tänään. Tosin tiiän et meidän isukille kelpais uus tatska mut en tiiä onko vara toteuttaa ja lapset varmaan haluu jotai näkyvämpää antaa...Miä en oo ehtiny jouluakaan miettiä lahjojen kannalta juuri yhtään ku ei oo taas kotoa juuri mihinkään selvinnykkään. Mut miä alan nousee sängystä ja tekee tytskylle aamupalaa. Jätkä vetelee vielä unia hyvällä omalla tunnolla ni josko sekin nousis aamupalalle ku alkaa tuoksut leviää... :)
 
Elz83N Onneks ei ole sulla vuotoa ja kerroha mite meni polilla =)

Joo nii meidänkin iskä ois ottanu toisen tatskan käsivarteen,mut saa tyytyä muihin lahjoihin :) Mulla ois ollu tatskan laitto elokuussa,mut ne eivät mielellään tee ku on raskaana. Sanoinkin ku peruin sillo aikaa,et tullaan vaikka vuoden päästä uudestaan ;) Meillä poika meni innoissaan tekemään lumilinnaa :) Mut pitää nyt mennä laittamaan sapuskaa ku mies tulee kohtapuoleen töistä.

Baby dream ja Topi 16+2
 
Heip

Montas ultraa Mikkelissä tarjotaan? En millään maltta oottaa ekaa neuovlaa, jossa sen saisi selville :)

Edelleenkään ei mitään oireita mulle ole ilmaantunut... mut kai se siellä vielä on se asukki :)

Anxxu rv5+1
 
Huomenta kaikille :wave:
Kävin kattomassa tota mikkelin mammat kerhon sivuja. Sain kyl sellasen vaikutelman,et sinne oikein niiku valittas mukaan :eek: Pitäs laittaa jollekkin jäsenelle yksityisviestiä et saa salasanan :/ ja ym. Voin taas kuvitella omiakin mut :/ Mä meinaan täs nyt tilata rakenneultra ajan. Tilaan tohon marskiin ku spr:llä ei koneet ole kovin tarkkoja. Kyl tää aika menee nopsaan. Me ollaan ostettu jo melkein kaikki. Eli vaunut,turvaistuin,sänky ja siihen päälle hoitotaso. Vaatteita pitää vielä ostella. Millos sulla Anzzu on neuvola ja saanko kysyä missä päin mikkeliä asustelet? Palaillaan :wave:

Baby dream ja Topi 16+4
 
Miä muuten oon sit juossu noissa ultrissa ihan urakalla... Ja sain käskyn myös rakenne ultraan vkolla 20... Siis polilla! Tosin miulla nyt noita ongelmia enempi ja vähempi ollu muutenkin! Vieläkin oli tulehdusarvot koholla ja leukosyytit kanssa! Mut nyt sit viis vkoa ootellaan et pääsen taas selvittelee et missä mennään. Ens vkolla pitäis jo töihin selvitä! En tajua et miten jaksan! Oon ihan poikki muutenkin vaikken töissä oo ollukaan! Väsyttää kait noi antibiootit... Miä en jotenkin kans kauheesti oo lämmenny noihin Mikkelin mammoihin. Ne on pitempi aikasia tuttuja jo keskenään ni ei jaksa uutena mennä mukaan... Toi on ihan normaali käytäntö noissa yhteisöissä kun muuten kuka vaan vois lukee ja kirjotella sinne!

Elz ja Viuhti 15+5
 
Neuvola mulla on 28.11 :) voi olla, että minäkin sitten tilaan rakenneultran yksityiselle, jos kaupunki ei tarjoo kuin tuon yhden.

Mulla ei edelleenkään oo minkäänlaisia oireita.. no toivottavasti siellä masussa kuitenkin kasvaisi pikkuinen :)

 
Elz Voimia sulle :hug: Etkö sais saikkua lisää? Oishan se mukavampi palailla töihin,ku ois voimia :)

Anzzu Kyl sulle vielä kerkiää oireita tulla jos on tullakseen ;) Minusta tuntu alussa ja ihan samalta. Ajattelin et onkohan siellä masussa ketään,mut sit ku maha rupes näkymään ni tajusin et on siellä ;) Kyl on keljut kelit. Vettä sataa ja sit se lyö taas pakkasen :kieh: Mä tekasin tänää muutaman joulukortin :xmas: Mulla tuntus ku olis jo vähä suppareita,maha kipristyy samalla tavalla ku menkka kivuissa. En kyl muista noista edellisistä et oliko niistä näin alussa :eek: Mut hauskaa viikonloppua :wave:

Baby dream ja Topi 16+4
 
Heippa vaan kaikille!! :wave:
Jos vielä mahtuu joukkoon mukaan niin täällä olisi yksi mikkeliläinen lisää?! =)
Oon 25-vuotias ja esikoista odottelen. Laskettu aika on 26.4 eli huomenna tulee rv 16 täyteen. Tai itse asiassa siinä np ultrassa lääkäri sanoi että raskaus ei ole ihan niin pitkällä kuin luultiin, mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan lähdettu muuttamaan, koska ero oli vain 6 päivää. Odottelen vaan innolla milloin alkais tuntemaan vauvan liikkeitä, koska välillä on jotenkin niin epätodellinen tunne, vaikka ei ole ollutkaan mitään ongelmia raskaudessa.
 
Sannukka tervetuloa vaan! :) Meillä sit laskettuaika aika lähekkäin ku miulla seuraavana päivänä... :D

Baby dream miä kokeilen nyt mennä, mut pidän kyllä matalaa kynnystä hakee saikkua jos en jaksa! On kuitenkin sen verta rankkaa ku vuorot voi olla mitä vaan aamu 4.45 ja 23.45 välillä! Jos alkaa tuntuu et pää hajoo ni luulis et ne miun antaa lepäillä ennemin ku hommaa moiskaan hoitoon! Ois varmaan vähän helpompaa jos ois sit ees se viikko aina suht samaa vuoroa mut kun on viikossa aina yleensä se yks aikanen aamu ja yks myöhä ilta ja muut päivävuoroja ni rytmit on ihan hukassa! Ja noi aamut ja illat tekee vielä pahan olon miulle! Miullakin noita supistuksia aina välistä omasta mielestä... Varsinkin jos nostelee painavia juttuja tai jotenkin joutuu tiukemmalle ni heti alkaa kirrailee masussa!

Meinattiin lähtee kattelee k-rautaan et mitä kaikkee kivaa löytyis uuteen kotiin...Hauskaa vkla! :)
 
Tervetuloa mukaan Sannukka

Me käytiin tänään vähän shoppailemassa miehen kanssa =) Nyt pitäs ruveta kasaamaan sellasta cd hyllykköä :kieh: Mut taidan jättää sen homman miehelle :LOL:

Elzi Löysittekö mitä k-raudasta? Ens kuussaks te nyt pääsitte muuttamaan?

Viikonlopun jatkoja kaikille :wave:

Baby dream ja Topi 16+5
 
Hei

Onkos teistä kukaan käyny alkuraskauden ultrassa yksityisellä ? siis siinä noin rv8 ultrassa?... kiinnostaisi ehkä itteä mennä, että sais varmuuden, et siellä joku kasvaa :p

Missä ootte käyny mikkelissä ja paljonkohan se on kustantanu suunnilleen?
 
Anzzu
En ole käyny,mut kyselly olen. Olen menossa rakenneultraan marskinlääkärikeskukseen. Sen hinta on suunnilleen 150e. SPR:ltä kyselin ja hintoja,ku tuttu on siellä töissä,mut niitten laitteet ei ole niin tarkkoja. Siellä rakenneultra maksaa 100e alkur.ultran hinnaks jää n.50e kelan korvauksen jälkeen. Toivottavasti sait jotain selkeyttä :whistle:

Baby dream ja Topi 16+6
 
Onko teillä kellään kokemuksia noista laitteista mitä voi ostaa netistä, millä voi kuunnella vauvan liikkeet ja sydämenlyönnit? Ovat vaan aika kalliita mut ois aina kiva varmistaa et elämää on kohdussa sikäli mikäli epätoivo meinaa iskeä.. :)
Mäkin oon muuten ajatellu et jos tilais ajan yksityiseltä ultraan, kun eihän sitä oikeen millään malta oottaa sinne 35-36 viikolle!Mille raskausviikolle te ootte aikonu varata ajan?
 
Mä tilasin netistä sen doplerin millä kuuluu vaavin sydänäänet. Makso jotain 80e. Mut niitähän voi myös vuokrata sieltä ;) Joo mulla on rakenneultra viikolla 19. Se tehdään mun muistaakseeni viikoilla 18-20. Mä tilasin sen tohon marskinlääkäri asemalle. Sinne kyl saa ihan hyvin aikoja,mut onhan ne kalliita. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:

Baby dream ja Topi tasan 17 :heart:
 
Miä edellleen pääsen polille rakenneultraan ku ollu niin paljon noita ongelmia koko ajan. Pirun neuvolatädin piti soittaa miulle tänään mut eipähän taas kuulunu mitään! Tympii... Mut elämä on! Palasin töihin! Tympii sekin... Jotenkin vaikee olla siellä. Iski antibiooteista vielä hiivatulehdus! Onneks mies oli ihana ja kävi hakee miulle samalla lääkkeet ku ite kävi omia hakemassa.
 

Yhteistyössä